|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:17, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie to normalne, że pompka psika mi cały czas na otwartej przepustnicy? Bawiłem się gaźnikiem po wyjęciu i widze, że na otwartej przepustnicy psika ciągłym strumieniem jak pistolet na wode. Nie powinna trysnąć i przestać?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Pią 22:29, 01 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:03, 04 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Gdyby ktos mial problem z fcr i chcial go rozwiazac i nie miec problemu z zamulaniem po odkreceniu moge zaproponowac wysylkowa kontrole takiego gaźnika. Z myciem ocena itp itd. 99% ze problemy znikna. Wycena na pw ale z 250 zl trzeba liczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moalord
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:39, 05 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ja się bujałem 2 dni z gaźnikiem... myjka ultradzwiekowa, 2x rozkręcanie, czyszczenie, dmuchanie masa ustawien iglicy i mieszanki powietrza... fcr mx 39 - co się okazało - pompka przyspieszacza - wystarczyło zrobić oring mode ( w moim przypadku zmostkowanie drucikem na stałe bo oring lekko się rozciągał) - po tym zabiegu rewelacja ) zero zamulania, reakcja na gaz błyskawiczna ! Polecam w pierwszej kolejności ten zabieg, zaoszczędzicie czas i pieniądze ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:44, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
potwierdzam zrobiłem jak w tym temacie> [link widoczny dla zalogowanych]
lepsza reakcja na gaz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukadrz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:32, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć jestem tu nowy mam drz 400 z gaznikiem fcr 39 od starej wr. Podaję dysze: główna 160 wolne obroty 45 powietrze 100 i 200 iglica emn 1 klip a poziom ustawiłem okoo 11 mm poniżej krawędzi korpusu. Problem mam taki ze motor ma ciągle za bogato dymi na czarno i dużo pali oko 10 l na 100km. Nic go niedlawi ale jest ciągle podlany na gorąco ciężko zapala a na zimno nawet polobrotu nie musi robić świeżo po remoncie sionika jest właśnie reakcja na gaz średnia. Poradzi ktoś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:17, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
zalewa go na wolnych obrotach ? czy raczej wyzszych ? mozna by spróbować jeszcze dac cos niżej, iglice grubszą, albo dysze główną mniejszą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 7:03, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | zalewa go na wolnych obrotach ? czy raczej wyzszych ? mozna by spróbować jeszcze dac cos niżej, iglice grubszą, albo dysze główną mniejszą |
Wolne obroty są za bogate bo tak jak pisze pali na zimno ale świecy nie muszę czyścić. Ogólnie to średnie obroty tak dymia i poprostu podczas jazdy czuć że motor jie ciągnie tak jak mojego kolegi wersja e takoe same dysze iglica i idzie jak burza
Myślę że kady zakres jest bogaty. Tylko skąd wziąść taka iglice? Zakładałem główna 155 za wiele nie pomogło. A jak z poziomem paliwa?? Pompka psika mi okoo sekundy. Mam kolektor powerbomb i przelot crd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Czw 16:31, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Iglica raczej tylko w KTMie niestety...przerabiałem to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukadrz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:29, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Założyłem dziś brakujący element wzbogaczacz mieszanki w nowym mx nazywa się to air cut. Już tak nie dymi ogółem lepiej się jeździ myślę że jestem na dobrej drodze. Nie wiecie jak się nazywa takie urządzenie które sprawdza skład mieszanki w gazniku? Wygląda to jak odkurzacz na stole do którego się Podłącza gaźnik słyszałem że ktoś takie w Rzeszowie ma orientuje się ktoś gdzie i jak? Bo na hamownie mam daleko a chce spróbować jakoś ten gaznik ogarnąć bo już teraz nie wiem co dalej
w ktora strone kręcic srubka od skladu?? kiedy zubazam mieszanke a kiedy wzbogacam? noi jak sprawdzic czy dysza wolnych nie jest za duza??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukadrz dnia Czw 22:54, 14 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:18, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
wykręcając wzbogacasz
ustaw obroty na takiejak zaleca serwisówka ( wolne) i wkrec od składu, około 0.5 obrotu do pełnego zamkniecia moto powinien w sumie gasnac, jak wkręcisz do konca i jeszcze chodzi to mas za duzą dysze,
to samo jak masz z 1 obrót wykrecona a moto jest zalewane - wskazuje to na własnie duza dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukadrz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:24, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | wykręcając wzbogacasz
ustaw obroty na takiejak zaleca serwisówka ( wolne) i wkrec od składu, około 0.5 obrotu do pełnego zamkniecia moto powinien w sumie gasnac, jak wkręcisz do konca i jeszcze chodzi to mas za duzą dysze,
to samo jak masz z 1 obrót wykrecona a moto jest zalewane - wskazuje to na własnie duza dysze |
Ok dzis sprawdze a jeszcze jedno czy na takim gazniku na biegu jałowym kazdy bedzie troszke przydymial przy odkreconym gazie na ponad 3/4? oczywiscie chwilowo jak sie silnik rozpedza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:48, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
jak mu dasz gazu to moze odrobine zakopcic te gaxniki maja pompke przyspieszacza - przy kazdym dodaniu gazu dotryskuja m,echanicznie oddzielnie od podcisnienia, porcje paliwa nie jest to rozpylona mgiełka wiec moze troche z tego zakopcic. tym bym sie nie przejmował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:18, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
mam falujące obroty na jałowym , gaznik ustawiony dosc bogato , duze dysze i wysoko iglica , grzebac cos ? czy zostawic ?
cieple ssanie troszke niedomaga ostatnim czasy , po wyciagneciu dusi silnik , a na odpalenie z cieplym ssaniem nie ma szans - gdzie grzebnac, aby znowu spelnialo swoja funkcje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukadrz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:49, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jak mu dasz gazu to moze odrobine zakopcic te gaxniki maja pompke przyspieszacza - przy kazdym dodaniu gazu dotryskuja m,echanicznie oddzielnie od podcisnienia, porcje paliwa nie jest to rozpylona mgiełka wiec moze troche z tego zakopcic. tym bym sie nie przejmował |
rozumiem, pompke ustawiłem na 1,5 sekundy, wkreciłem śrube od składu mieszanki do samego konca i ustawiłem obroty na najwolniejsze motocykl pracuje dobrze nie za nisko ani wysoko oraz nie faluja mi juz obroty a wczesniej falował. Wiec załozyc mniejsza dysze wolnych? tylko ze w chwili obecnej mam taka konfiguracje wolnych : paliwo 45 powietrze 100 + załozony coast enricher który ma taka dysze air jet 90 razem daje duzo fabrycznie powinna byc dysza 60 ale ja kombinowałem i załozyłem 100 bo nie miałem tego air jeta 90. Czyli zakrecona sruba składu motocykl pracuje nadal wiec teoretycznie ma za duzo paliwa ale tez ma duzo powietrza więc co dalej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 14:49, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
powietrza zawsze bedzie miał bo ma podniesioną przepustnice, daj dysze wolną mniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|