|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukadrz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:06, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
a co zrobic z ta dysza powietrza wstawic fabryczna 60 czy zostawic? poprawiam dysze 60 wstawiłem i teraz mam fabryczne ustawienia drzety oraz gaznik. jak wykręce pokrętło od przepustnicy motor zgasnie jak wkręce srube skłądu mieszanki to tez zgasł alee jeszcze go dobrze nie rozgrzałem zeby bawic sie skłądem tylko ze jak wkrecam srube to obroty wzrastaja czy to normalne?? ogółem juz reakcja na gaz na jalowym jest odczuwalnie lepsza:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukadrz dnia Pią 18:29, 15 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Pon 10:00, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
jaka przyczyna ze motor chodzi poprawnie tylko na ssaniu? po wyłączeniu motor gaśnie lub jak pociągnę mu manetka strzela z tlumika. regulacja sruba wiele nie zmienia. moze byc kwestia poziomu paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:01, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Uboga mieszanka. Zmień dysze wolnych obrotów o rozmiar większą.
sylwu napisał: | jaka przyczyna ze motor chodzi poprawnie tylko na ssaniu? po wyłączeniu motor gaśnie lub jak pociągnę mu manetka strzela z tlumika. regulacja sruba wiele nie zmienia. moze byc kwestia poziomu paliwa? |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Pon 18:56, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
zmienilem mu starter jet z 68 na 90 bo taka mialem ale zbytnio roznicy nie ma. gasnie po wyl ssania, chyba ze przytrzymam go manetka to strzela z tlumika, w dodatku mocno czuc paliwem. niewiem co go boli. gaznik wyczyszczony, przegladniety. jest w naprawde dobrym stanie przepustnica bez wytarc itp dysze mam takie jak na zdjeciu [link widoczny dla zalogowanych]
(pierwszy rozmiar to serwisowka, obok rozmiar w gazniku)
moto to kx250f.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Budyniu
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:20, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Niema różnicy bo "starter jet" to nie dysza wolnych obrotów
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Wto 17:18, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
fakt moj blad. teraz zmienilem slow jet z 42 na 45 i niestety ciagle to samo:/ probowalem odpiac tps ale bez zmian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukadrz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:09, 10 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
moze masz kanały zatkane od dyszy wolnych a jesli wyjales juz gaznik to mozesz sprawdzic ten poziom paliwa no i czy masz kompletna srube od składu mieszanki albo czy nie masz gdzies nieszczelnosci na króccach szczególnie na tym miedzy gaznikiem a głowica
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Wto 20:18, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
króciec bez pęknięć, dziur - szczelny, dorwałem gaźnik z yz250f na podmianę. przerzuciłem dysze i ustawiłem pod kxf'a i motor zagadał, chodzi bez ssania, trzyma wolne. więc przyczyna leży w gaźniku, też już myślałem nad tym że coś może być przytkane; czyściłem, dmuchałem go dwa razy, spróbuję jeszcze raz...
jak w prosty sposób sprawdzić/ustawić poziom paliwa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:25, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
w serwisówce masz opisane jak ustawic, przechylasz na bok i ma byc odpowiedni wymiar wysokosci pływaka kiedy zaczyna zamykac zaworek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 20:43, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
A tak z ciekawości - zamieniał ktoś w 4t FCRa na PWK?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Śro 13:00, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
sylwu napisał: | króciec bez pęknięć, dziur - szczelny, dorwałem gaźnik z yz250f na podmianę. przerzuciłem dysze i ustawiłem pod kxf'a i motor zagadał, chodzi bez ssania, trzyma wolne. więc przyczyna leży w gaźniku, też już myślałem nad tym że coś może być przytkane; czyściłem, dmuchałem go dwa razy, spróbuję jeszcze raz...
jak w prosty sposób sprawdzić/ustawić poziom paliwa?? |
Sprawdź czy przepustnica nie jest włożona do góry nogami. Bo da się i tak i tak.
Wtedy są kłopoty z wolnymi obrotami a na wyższych kicha prycha strzela.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Śro 13:01, 15 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:48, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
wolnych obrotów wtedy rzeczywiscie nie ma, ale na wyzszych chodzi prawidłowo, w koncu powietrza dostaje tyle co trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Pią 20:37, 17 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
panowie udalo mi sie rozwiazac problem. postanowilem rozkrecic korpus gaznika, i okazalo sie ze gumowy oring zatkal jeden kanalik; ze starosci chyba. po odetkaniu w koncu zagadal! zeszlo mi sporo godzin na tym ale w koncu udalo sie to ogarnac dzieki wszystkim za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Nie 9:17, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Panowie warto wrzucać akcesoryjną sprężynkę pompki przyspieszającej o numerze części SXS08250030 ?
Jeśli nieprawidłowo schodzi z obrotów to więcej powietrza czy paliwa (wykręcić śrubę składu mieszanki, czy wkręcić)?
Ustawienia gaźnika tak jak w serwisówce
Dysza główna 190
Iglica OBDTP, czwarta pozycja od góry
Dysza wolnych obrotów 42
Dysza główna powietrza 200
Dysza powietrza wolnych 100
Dysza rozruchu 85
śruba składu mieszanki wykręcona 1.5 obrotu
Założony taki adapter - [link widoczny dla zalogowanych]
Objawy jak wyżej, słabo schodzi z obrotów + strzela w wydech.
Zawory ustawione na 0,12.
Zapala od pierwszego kopnięcia z zimnym ssaniem.
Sprawa tyczy się SXS 540 z 2003 roku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Nie 9:47, 26 Sie 2018, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 10:27, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
W teorii to za uboga mieszanka. Może też łapać lewe powietrze, warto sprawdzić stan blaszki przepustnicy, strzelanie w wydech może być też spowodowane nieszczelnością kolektora. Śrubę od mieszanki jak wykrecasz to zwiększasz dawkę paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|