|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris Racing
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:45, 08 Kwi 2012 Temat postu: Gaźnik-sprężyna pompy przyśpieszacza |
|
|
witam
Mam zamiar zmienić sprężynke pompy przyśpieszacza na tą twardszą z KTM POWERPARTS która niby poprawia osiągi!!! No i tu pytanko czy ktoś już może zmieniał tą sprężynkę i czy są jakieś lepsze efekty reakcji silnika???
Z góry dzięki za wszelkie informacje
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:48, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
twardsza spręzynka sprawia ze szybciej po dodaniu gazu zaczyna sie wtrysk. jest inny patent. wystarczy tam gdzie masz regulacje, spiąc oba elementy drucikiem albo oringiem. wtedy nie ma momentu przestoju, i jest zauwazalna róznica. i masz tuning za 2 grosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris Racing
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:25, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
hehe to bedzie trzeba podrutować i zobacze efekty!!!dzięki
a ty henio 12323 też tak masz podrutowane???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:58, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
mam ;P mam tez załozoną sportową podstawke pod pompke, która jest 1/3 pojemniejsza względem oryginału ;D i moto całkiem inaczej ciągnie. choc w 525 i tak ciezko wykorzystać tą moc w terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris Racing
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:40, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ja posiadam KTM 450 EXC 06r. ma powiększony dolot i wylot układ wydechowy tytan akrapovic moto i super nawet 4 biegu wyrwe go na jedno koło no ale tak jak by mi coś brakowało słabo wyrywa dlatego pisałem czy ta sprężyna daje jakieś efekty jak bede mieć czas to sprubuje to zadrutować i zobacze czy będą lepsze efekty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Endriu11634451
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobiegniew
|
Wysłany: Nie 21:27, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jest inny patent. wystarczy tam gdzie masz regulacje, spiąc oba elementy drucikiem albo oringiem. wtedy nie ma momentu przestoju, i jest zauwazalna róznica. |
Mógłbyś to dokładniej opisać? W którym miejscu dokładnie to spiąć? Może jakieś zdjęcia? Pytam bo bym takie coś sobie zrobił tym bardziej że gdy kupiłem motocykl miałem coś tam spięte opaską zaciskową ale jakoś wyszło że się jej pozbyłem... Taki zabieg mocno wpływa na ogólne spalanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:34, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ja nie czuje duzej róznicy w spalaniu jak i w mocy jakas tam moze poprawa na samą reakcje na gaz jest, mocowo raczej jest to nieodczuwalne.
2 sek szukania w google
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Endriu11634451
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobiegniew
|
Wysłany: Nie 22:02, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Hehe, patrz, a szukałem...
Myślałem może że jest spora różnica bo wcześniej napisałeś "i jest zauwazalna róznica." Ale skoro tak nie czuć to chyba tylko z czystej ciekawości sprawdzę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 6:08, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
spora róznica w reakcji na gaz ;D nie w mocy motocykla duzo płynniej sie smiga po torze crossowym, w lesie czy amatorsko patent zbędny, tylko o jakis % wzrośnie spalanie. a ja czasem na tor MX wyskakuje i strzelic ze sprzegła na winklu to podstawa a bez tego patentu czasem potrafił sie na ułamek sekundy zmulic teraz tego problemu nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 15:36, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W gazecie X-Cross tez o tym pisali i też na drut radzili wiązać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 15:55, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
nooo tam tez własnie to było ogólnie patent powstał niemalze równo z produkcją tych gaźników ;P od poczatku tak tuningowali je. stary patent, w usa cuda robią z tymi gaziorami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 11:47, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A jak ten "patent" zrobić w gażniku z 2001r. (exc520)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 17:45, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Też chcę by natychmiast reagował na odkręcenie manetki , ale mam inny mechanizm , czy pompka przyspieszacza to jest na dole gażnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 18:40, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Keny napisał: | A jak ten "patent" zrobić w gażniku z 2001r. (exc520)? |
masz KEIHN. MX FCR39 i masz ten mechanizm na 100%
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:26, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
w fcr 39 jest calkiem inny mechanizm i tam praktycznie tego patentu nie trzeba stosowac, przynajmniej u mnie nie ma zadnych luzów miedzy ruchem przepstnicy a ruchem membrany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|