Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik-sprężyna pompy przyśpieszacza
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris Racing




Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:45, 08 Kwi 2012    Temat postu: Gaźnik-sprężyna pompy przyśpieszacza

witam
Mam zamiar zmienić sprężynke pompy przyśpieszacza na tą twardszą z KTM POWERPARTS która niby poprawia osiągi!!! No i tu pytanko czy ktoś już może zmieniał tą sprężynkę i czy są jakieś lepsze efekty reakcji silnika???
Z góry dzięki za wszelkie informacje
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:48, 08 Kwi 2012    Temat postu:

twardsza spręzynka sprawia ze szybciej po dodaniu gazu zaczyna sie wtrysk. jest inny patent. wystarczy tam gdzie masz regulacje, spiąc oba elementy drucikiem albo oringiem. wtedy nie ma momentu przestoju, i jest zauwazalna róznica. i masz tuning za 2 grosze Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris Racing




Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:25, 08 Kwi 2012    Temat postu:

hehe to bedzie trzeba podrutować i zobacze efekty!!!dzięki
a ty henio 12323 też tak masz podrutowane???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:58, 08 Kwi 2012    Temat postu:

mam ;P mam tez załozoną sportową podstawke pod pompke, która jest 1/3 pojemniejsza względem oryginału ;D i moto całkiem inaczej ciągnie. choc w 525 i tak ciezko wykorzystać tą moc w terenie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kris Racing




Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:40, 08 Kwi 2012    Temat postu:

ja posiadam KTM 450 EXC 06r. ma powiększony dolot i wylot układ wydechowy tytan akrapovic moto i super nawet 4 biegu wyrwe go na jedno koło no ale tak jak by mi coś brakowało słabo wyrywa dlatego pisałem czy ta sprężyna daje jakieś efekty jak bede mieć czas to sprubuje to zadrutować i zobacze czy będą lepsze efekty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Endriu11634451




Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: Nie 21:27, 08 Kwi 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
jest inny patent. wystarczy tam gdzie masz regulacje, spiąc oba elementy drucikiem albo oringiem. wtedy nie ma momentu przestoju, i jest zauwazalna róznica.

Mógłbyś to dokładniej opisać? W którym miejscu dokładnie to spiąć? Może jakieś zdjęcia? Pytam bo bym takie coś sobie zrobił tym bardziej że gdy kupiłem motocykl miałem coś tam spięte opaską zaciskową ale jakoś wyszło że się jej pozbyłem... Taki zabieg mocno wpływa na ogólne spalanie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:34, 08 Kwi 2012    Temat postu:

ja nie czuje duzej róznicy w spalaniu jak i w mocy Razz jakas tam moze poprawa na samą reakcje na gaz jest, mocowo raczej jest to nieodczuwalne.


2 sek szukania w google Razz
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Endriu11634451




Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: Nie 22:02, 08 Kwi 2012    Temat postu:

Hehe, patrz, a szukałem... Shocked
Myślałem może że jest spora różnica bo wcześniej napisałeś "i jest zauwazalna róznica." Very Happy Ale skoro tak nie czuć to chyba tylko z czystej ciekawości sprawdzę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 6:08, 09 Kwi 2012    Temat postu:

spora róznica w reakcji na gaz ;D nie w mocy motocykla Razz duzo płynniej sie smiga po torze crossowym, w lesie czy amatorsko patent zbędny, tylko o jakis % wzrośnie spalanie. a ja czasem na tor MX wyskakuje i strzelic ze sprzegła na winklu to podstawa a bez tego patentu czasem potrafił sie na ułamek sekundy zmulic Razz teraz tego problemu nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 15:36, 11 Kwi 2012    Temat postu:

W gazecie X-Cross tez o tym pisali i też na drut radzili wiązać Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 15:55, 11 Kwi 2012    Temat postu:

nooo tam tez własnie to było Very Happy ogólnie patent powstał niemalze równo z produkcją tych gaźników ;P od poczatku tak tuningowali je. stary patent, w usa cuda robią z tymi gaziorami Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 11:47, 13 Kwi 2012    Temat postu:

A jak ten "patent" zrobić w gażniku z 2001r. (exc520)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 17:45, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Też chcę by natychmiast reagował na odkręcenie manetki Wink , ale mam inny mechanizm Sad , czy pompka przyspieszacza to jest na dole gażnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 18:40, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Keny napisał:
A jak ten "patent" zrobić w gażniku z 2001r. (exc520)?

masz KEIHN. MX FCR39 i masz ten mechanizm na 100%


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:26, 13 Kwi 2012    Temat postu:

w fcr 39 jest calkiem inny mechanizm i tam praktycznie tego patentu nie trzeba stosowac, przynajmniej u mnie nie ma zadnych luzów miedzy ruchem przepstnicy a ruchem membrany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin