|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:55, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dirco wychodzi najtaniej (kupisz praktycznie we wszystkich sklepach motoryzacyjnych), kosztuje chyba 20zl i jest bardzo wydajne i o niebo lepsze od czerwonego sylikonu. Czerwony sylikon zostawmy wiejskim mechanikom składającym ursusy i ws-ki.
Co do śruby to najlepiej jak by była identyczna jak druga albo wymień obie i zwróć uwagę na twardość i je tez wkręć na klej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nick
Gość
|
Wysłany: Czw 10:56, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Koledzy - mam 525 w pierwszych rekach od nowości. Do tej pory przejechałem 2500 km - zmieniłem olej po 500, 1500 i teraz chcę zmienić po 2500. Przy przeglądach, które zrobiłem sam przy przebiegu 500 i 1500 nie miałem potrzeby regulacji luzów zaworowych - trzymały tolerancję.
Do tej pory nic nie robiłem z napinaczem łańcuszka rozrządu - trochę chyba nie rozumiem zasady jego regulacji.
Czy któryś z Was mógłby wyjaśnić jak należy ocenić czy trzeba napinać łańcuch i jak to zrobić. Przeczytałem powyższe posty i niewiele zrozumiałem.
Będę wdzięczny z opis dla laika - bez skrótów myślowych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 12:46, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nick napisał: |
Czy któryś z Was mógłby wyjaśnić jak należy ocenić czy trzeba napinać łańcuch i jak to zrobić. Przeczytałem powyższe posty i niewiele zrozumiałem.
Będę wdzięczny z opis dla laika - bez skrótów myślowych |
hej!
napinacz sam napina łańcuch, my mżemy tylko kontrlować stopień rozciągnięcia łańcuszka.
żeby sprawdzic czy łańcuszek idze do wymiany:
1. odkręcamy śrubkę wystającą z napinacza (przy odkręcaniu dociskaj ją, bo w środku jest sprężyna która wypycha napinacz, - można zerwac końcowke gwintu)
2.wykręcamy napinacz z cylindra
3.naciskamy zapadke napinacza i liczymy ile ząbków zostało do max wysunięcia napinacza, jak więcej niż 2 - można jeździć, jak 2 - szykuj się na wymiane w najbliższym czasie, jak mniej niż 2 - lepiej nie jeździć i wymieniac od razu)
kiedys kupiłem Kata który chodził na wyciągiętym na maxa , ale klekotał dosyc głoścno już
jak założysz nowy - powinno być ok 5-8 ząbków
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:49, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: |
hej!
napinacz sam napina łańcuch, my mżemy tylko kontrlować stopień rozciągnięcia łańcuszka.
żeby sprawdzic czy łańcuszek idze do wymiany:
1. odkręcamy śrubkę wystającą z napinacza (przy odkręcaniu dociskaj ją, bo w środku jest sprężyna która wypycha napinacz, - można zerwac końcowke gwintu)
2.wykręcamy napinacz z cylindra
3.naciskamy zapadke napinacza i liczymy ile ząbków zostało do max wysunięcia napinacza, jak więcej niż 2 - można jeździć, jak 2 - szykuj się na wymiane w najbliższym czasie, jak mniej niż 2 - lepiej nie jeździć i wymieniac od razu)
kiedys kupiłem Kata który chodził na wyciągiętym na maxa , ale klekotał dosyc głoścno już
jak założysz nowy - powinno być ok 5-8 ząbków
Pozdro |
Dzięki wielkie KristofSX !
Teraz wszystko jasne. Szkoda tylko, że sam na to nie wpadłem
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|