|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 12:02, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Teraz mam 12V 4AH YTX5L-BS
Jest wiekszy z wysokosci ok 20% wiec wszedl tylko tylko na styk pod siedzenie a byl 12V 3AH YTX4L-BS wiec byl tez pojemnosciowo mniejszy 25%. Przejechalem jakies 35 mh i jak narazie bez kaplikacji w moim przypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:25, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Rozrusznik jest nowy nie otwierany, aku nowe, nic nie ma luzów. Myśle jeszcze nad bendixem albo ten przekaźnik rozrusznika może coś z nim jest nie tak.
Akumulator jest varty ytz7s-bs nowy tygodniowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 614mati614 dnia Pon 12:29, 23 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 13:32, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Spruboj podpiac na krotko rozrosznik bo moze tez gdzies mase traci po drodze. I tak jak wczesniej koledzy pisali gaznik zobaczyc . A jak z kopki pali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:05, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Próbowałem na krótko i masę tez.. ale znalazłem powód jak motor pale z rozrusznika to nie ma iskry... od kopa pali idealnie zawsze za pierwszym. Co może blokować iskrę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:52, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
instalacja elektryczna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:02, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
jak blokować iskrę!? z kopa jest lepsze pie....cie i od razu iskra lepsza; pomierz stator, ustaw gaźnik jak należy, rozrusznik oryginał czy zamiennik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:03, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie podmieniłem z kolesiem bendixy on ma miesięczny i kręci zdecydowanie lepiej.
Podmieniłem tez regulator i dalej ładowania brak..
Rozrusznik mam zamiennik.
Chyba kupię nowy stator, oryginał rozrusznik i nowy bendix. I będzie święty spokój.
Bo nie mam czasu jeździć ostatnio, a co dopiero naprawiać ;/
Jak jes wolna chwila to zamiast jeździć to się grzebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:08, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
jak chcesz pisz na PW moze jakies dobre ceny załatwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:20, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Poszło na pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 19:42, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
614mati614 napisał: | Jutro zobaczę jakie u mnie kable wychodzą i jakie maja napięcie |
U mnie nie kręcił na odłączonych białych kablach, ale na podłączonych i pracującym silniku dało się je rozpiąć i sprawdzić napięcie. Miedzy tymi białymi powinno być zgodnie z serwisówką (jakoś 60-70V nie pamietam).
Co do kręcenia, to można też sprawdzić przekaźniki - często ich podłączenia są zaśniedziałe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Pon 19:44, 23 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:30, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
e46 napisał: | 614mati614 napisał: | Jutro zobaczę jakie u mnie kable wychodzą i jakie maja napięcie |
U mnie nie kręcił na odłączonych białych kablach, ale na podłączonych i pracującym silniku dało się je rozpiąć i sprawdzić napięcie. Miedzy tymi białymi powinno być zgodnie z serwisówką (jakoś 60-70V nie pamietam).
Co do kręcenia, to można też sprawdzić przekaźniki - często ich podłączenia są zaśniedziałe |
Przekaznik jest okej nawet podmienialem z innego ktma.
Kabli wychodzi 6 szt ze statora jest jedna kostka 4pinowa i dwa kable każdy osobno.
Wie może ktoś które odpowiadają za ladowanie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:04, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
W kostce masz cztery przewody, dwa od impulsatora, dwa od cewki co daje iskre, dwa oddzielne luzne od cewki swiatel. Cos kojaze ze stator dostepny dopiero jest od grudnia. Jak masz problem ze statorem to pisz pw, ogarne Ci go i inne graty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez donPedro dnia Pon 22:04, 23 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:54, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki kolego za odpowiedz. A powiedz mi na stole mogę stator sprawdzić bo wyjąłem go z rana i zabieram do pracy. Mam multimetr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:51, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
w serwisówce masz opis jak mozna pomierzyc opory i przejścia podsrtawowe informacje to pokaze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:05, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Mam oryginalna książkę i jest taka uboga ze w niej nic nie ma jak to pomierzyć. Ma ktoś może taka bardziej obszerna ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|