|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:15, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
kristofsx.com tu z ktma bedzie powinno byc to samo
moze masz owner manual a nie service manual
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:04, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki henio wszystko pomierzyłem i u mnie wyglada to tak.. na czerwono moje pomiary w 12 stopniach Celsjusza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 14:54, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
skoro to sie miesci to jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:27, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Regulator drugi podmieniony i nic ;/ trzeba kable przejrzeć
Albo uszkodzony przekaźnik rozrusznika bo idzie do niego kostka 3piny, dwa są chyba od guzika startra, a trzeci to ladowanie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 614mati614 dnia Wto 17:44, 24 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:46, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
to raczej trzeba by posprawdzać połączenie przewodów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:29, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie jeszcze szybkie pytanie jak będę sprawdzał na odpalonym napięcia. To przykładowo, jak są te dwa luźne kable wychodzące ze statora to na nich powinno być ? Ze plus z miernika do jednego kabelka a minus do drugiego ? Czy plus do jednego a minus masa motoru ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Śro 11:33, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Tam powinien byc prad przemienny czyli ustawiasz jak bys chcial gniazdki w domu sprawdzic w volromierzu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 12:02, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
dokładnie tam bedzie zmienny 30-60V około wiec ustawiasz na zmienny na multimetrze do 100V minimum i zmierzysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:13, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie to tak.. wszystko jeszcze raz poczyscilem.
Ladowanie jest 13.8 jak dodaje gazu to spada do +- 13
Ze statora wychodzi prąd na jałowym 28v jak gazuje to do 105v
Panowie ja obstawiam już tylko regulator a co dziwne był podmieniany już ;/
Co wy na to ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pią 10:57, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
A sprawdzales rezystencje miedzy tymi przewodami co podaja napiecie na startorze a masa startora bez odpalania? Jesli masz chociaz troche to znaczy ze masa przebija i moze o to chodzi ze jak wkrecasz silnik to bardziej masuje i spada ladowanie. Miedzy kazdym z przewodow ze startora od napiecia powinienes miec ta sama rezystencje (opor na mierniku) a miedzy masa a ktoryms z tych przewodow przewodow powinno byc zero. Jesli cos jest to masz cewke przypalona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:15, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Rezystancje Wszystkie mierzone. Wszystko jest w normie. Prąd dochodzi do regulatora od 30 do 100v tylko z niego jak wychodzi to 13.8 a jak gazuje spada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pią 13:42, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Tak ale czy na zgaszonym silniku masz opornosc miedzy ktortms z tych kabli od napiecia a masa startora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:25, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Powiem ci ze sprawdzałem na ten „pip” co jest w multimetrze. To te dwa kable maja normalnie połączenie z masa statora. Czyli wsadziłem jeden koniec miernika w kabel a drugi w masę statora i piszczał multimetr
A oporność między kablem a masa 0,9
Na jednym i drugim
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 614mati614 dnia Pią 14:27, 27 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pią 16:28, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Wiec masz startor spalony
Tam nie moze byc polaczenia bo zwoj cewki jest odizolowany od masy i prad powstaje na skutek pobudzenia magnesu i to bedzie wina ze podczas wiekszych obrotow bardziej zwiera na mase i tracisz ladowanie.
Jesli sie myle to niech ktos poprawi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:11, 27 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Może kolego masz racje. Ja zamawiam nowy stator bo dziwne tez jest to ze na lekkiej przegaowce z cewek idzie ponad 105v.
Byłem teraz u innego kolesia podmienić regulator i nic się nie poprawiło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|