Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Husqvarna te300 2016/ ladowanie/ rozrusznik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 10:14, 29 Paź 2017    Temat postu:

Gadboy napisał:
Wiec masz startor spalony
Tam nie moze byc polaczenia bo zwoj cewki jest odizolowany od masy i prad powstaje na skutek pobudzenia magnesu i to bedzie wina ze podczas wiekszych obrotow bardziej zwiera na mase i tracisz ladowanie.
Jesli sie myle to niech ktos poprawi.

tak mylisz się.
światło i ładowanie jest połaczone z masą, drugie końce to dwa odczepy z cewek.
Tylko zapłon jest izolowany.
spotkałem się z przypadkiem gdzie przerwany był odczep do ładowania i paliło żarówki. zresztą statory w KTM są wadliwe, puszczają kleje i druty sie wycierają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 11:18, 29 Paź 2017    Temat postu:

No nie wiem , dla mnie jesli cos byloby polaczone z masa (przewody wychodzace do regulatora) to logicznie nie maja prawa podawac napiecia bo wszystko by szlo na mase. Przeciez to jest prad przemienny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:59, 29 Paź 2017    Temat postu:

Panowie zna ktoś jeszcze jakiś sposób na sprawdzenie statora ? Wszystko jak w serwisowce oporności itp. A ładowania nie ma. Kable sprawdzone, przejścia są. Wszystkie kostki czyste potraktowane preparatem. Jutro muszę dać znać odnoście zamówienia statora a nie chce na darmo kupić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 21:49, 29 Paź 2017    Temat postu:

Nie ma innego sposobu na sprawdzenie jak tylko miernikiem czy nie przebija z masa.
Jesli nie jestes pewien to wymontuj i daj do ogledzin komus kto przewija silniki i rozruszniki
Mysle ze koszt nie wiekszy niz 30 zl.a moze i mniej bo wszystko
jest na wiezchu bez rozbierania. Daj znac czy mialem racje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:18, 30 Paź 2017    Temat postu:

Ale powiem Ci ze cewki te co dają na światła i ladowanie maja połączenie z masa statora. Tak jak kolega wyżej pisał. Jest od masy wypuszczony taki bolec i do niego przylutowane normalnie kable z uzwojenia. Właśnie przyglądałem się temu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 9:19, 30 Paź 2017    Temat postu:

Znalazlem takiego.goscia i uwazam ze tez.tak powinno siensprawdzic
https://youtu.be/f8MmrXsEpjQ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:53, 30 Paź 2017    Temat postu:

Jak ma być tak jak tutaj jest to mam problem bo tak nie jest ;/ u mnie piszczy jak dotykam masy ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:59, 30 Paź 2017    Temat postu:

Tutaj masz stator Tail Tech ale i tak w Twoim nie powinno piszczec jak dotykasz masy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 10:55, 30 Paź 2017    Temat postu:

Bedzie piszczec ludzie ! Ma byc przejsxie od masy do pierwszego kabla, dalej do drugiego kabla. Cewki sa grubego druta i 35W to jest mala rezystancja druta. Moze byc przebicie wczedniej gdzies ale tego nie wychwycisz multimetrem.Moze byc przebicie miedzy zwojami ale tego tez nie sprawdzisz multimetrem. Zdejmiesz dekiel to zobaczysz czy cos widac niepokojacego. Masz miec niecaly om miedzy masa a zoltym i bialym. Oraz pomiedzy nimi bardzo małą wartość. Oczywiście z resztą motocykla. Jesli czegos brakuje to winny jest stator. Jak wszystko ok to podmien regulator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:34, 30 Paź 2017    Temat postu:

Ja zamawiam nowy. A swój dokładnie pomierze jeszcze raz i będzie można gdzieś wrzucić na forum jakie ma wartości, a jest uszkodzony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 18:14, 30 Paź 2017    Temat postu:

614mati614 napisał:
Ja zamawiam nowy. A swój dokładnie pomierze jeszcze raz i będzie można gdzieś wrzucić na forum jakie ma wartości, a jest uszkodzony.


Jak zaniosłem swój do przewinięcia, to Panowie podłączyli pod generator (na korbkę) i sprawdzili na przebicie. Pewnie na zasadzie wysokiego napięcia. Wniosek - da sie go dodatkowo sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:27, 30 Paź 2017    Temat postu:

Panowie zerknijcie na to.. nic z moto nie robiłem i ladowanie wróciło ale.. zobaczcie sami https://youtu.be/grHDjBw50FI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:34, 30 Paź 2017    Temat postu:

Sprawdzałeś regulator napięcia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:51, 30 Paź 2017    Temat postu:

Tak wsadziłem drugi od kolegi sprawdzony dobry i było to samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:00, 30 Paź 2017    Temat postu:

Zobacz jakie masz ladowanie na wysokich obrotach z wlaczonym reflektorem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin