Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ile wytrzymują zawory w ktm exc 350
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 20:54, 19 Cze 2017    Temat postu:

rozebrałem dzisiaj kata.
Jurto będę wiedział wymiar cylindra dałem do pomierzenia.
Zamawiać uszczelki athena czy macie coś sesowniejszego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:01, 19 Cze 2017    Temat postu:

najlepiej jak zawsze oryginał na sztuki pokupowac, wyjdzie podobnie jak komplet atheny pewnie - ale sa lepsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:09, 20 Cze 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:


jak chodzi o rozkuwanie - to niektóre motocykle konstrukcjyjnie nie maja mozliwosci przełozyc łancuch w całosci. dlatego stosuje sie zakuwki, ty jak rozepniesz to juz tracisz pasowanie trzpieni w łancuszku, i nie bedziesz miał skąd wziac ogniwa, tylko pewnie zakujesz na stare - i przez to moze spaśc zywotnosc, i pewnosc łancucha rozrzadu


W innym temacie piszesz że rowerowym rozkuwaczem w tym modelu można spokojnie to zrobić a tu piszesz że może spaść żywotność i pewność łańcucha. To Jak to w końcu jest?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 5:45, 20 Cze 2017    Temat postu:

jak masz łancuch zakuty fabrycznie to jak go rozkujesz to trzpien traci pasowanie, a ponowne rozklepywanie go jest troche ryzykowne. wiec jak jest opcja wsadzic cały to jest to najlepsza opcja.

z kolei sa konstrukcje np ktm na RFS gdzie nie da sie przełozyc całego i trzeba zakuwac - wtedy dostajesz specjalna zapinke, i sovbie zakuwasz, da sie rowerowym, ale nawet urzadzeniem od ktma mozna cos schrzanic Very Happy a łancuch tak mocny jak najsłabsze ogniwo Razz

chodzi ogólnie o to ,ze do pełnego łancuszka nie ma zwykle spinek wiec tu jest problem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 12:10, 20 Cze 2017    Temat postu:

Panowie jedziemy z tym tematem.
Mam tłok i cylinder z pomiarów.
I tak: Tłok zero wytarcia wymiar jak na tłoku 87.96.
Cylinder 0,01 zużycia u to tylko w tych miejscach gdzie tłok ma płaszcze.
No i teraz co tu robić.
Założyć z powrotem ten tłok i kupić nowe pierścienie.
Kupić zamiennik co w sumie nie wiem po co.
Ograniczyć się do wymiany tylko łańcuszka rozrządu, gdzie myślę że pewnie też jest w super stanie.
Niech sie wypowiedzą mądre głowy.
I czym sie róźni łańcuch z alegro za 250 did a łańcuch did za 400 z serwisu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez husa66 dnia Wto 14:34, 20 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:27, 20 Cze 2017    Temat postu:

Tłok jest oryginalny czy zamiennik? Jeśli oryginał to możesz go zostawić i zmienić same pierścienie bo one napewno nie trzymają już wymiaru. Jak długo ten tłok wytrzyma w tej pojemności to już loteria, wszystko zależy od stylu jazdy, oleju, filtra powietrza itd. Tłoki w 4t dzisiaj się praktycznie nie wycierają, za to potrafią pękać ze względu na zmęczenie materiału.
Łańcuch spokojnie kupuj z zamiennika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 15:46, 20 Cze 2017    Temat postu:

Tłok orginał tak mi sie zdaje ale niema na nim wybite zadnej nazwy tylko numery. Pierscienie teź w normie kompeesyjny 0.2 na zamku a olejowy 0.4 to połowa co dopuszcza serwisówka. Ale mam dylemat bo sie okazuje że weypie kafla a nic nie zrobione heheh. I ktos powie że 300 mth to już gruz silnik. A ru wszystko jak ksiązka pisze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:05, 20 Cze 2017    Temat postu:

Bo jak się dba to takie przebiegi żaden problem zrobić, przy amatorskiej jeździe oczywiście. Najtańsza opcja to składaj wszystko z powrotem łącznie z łańcuchem rozrządu bo on też nie wymaga wymiany. Po 100 godzinach znowu inspekcja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 16:14, 20 Cze 2017    Temat postu:

No i to bedzie chyba najrosądniejsze rozwiązanie. Jedynie uszczelke pod glowicę zamówie nową. Chyba że ma ktoś do sprzedania uszczelkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 17:23, 20 Cze 2017    Temat postu:

husa66 napisał:
Jedynie uszczelke pod glowicę zamówie nową.

Nie wiedziałem, że to takie nieoczywiste Very Happy
pierścienie to bym zmienił obowiązkowo, żadne pieniądze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:59, 20 Cze 2017    Temat postu:

nie takie nie zadne bo pewnie z 150-200 zł takie pierscienie... to juz pare złotych zaraz i bedzie nowy tłok. ja bym pomierzył pierscienie
co do łancuszków - róznic jako tako nie ma, róznia sie jedynie cena/firma czasem zalezy od opakowania Very Happy np iwis w paczce ktma kosztuje sporo drozej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 15:02, 21 Cze 2017    Temat postu:

przemyślałem sprawę i zrobię jak należy dołożę i kupie nowy tłok.
mam wycenę wstępnie za tłok łańcuch uszczelki 1100zł.
Samo to że przy odsprzedaży nikt mi nie powie że zrobiłem kaszane i złożyłem na starych częściach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:40, 21 Cze 2017    Temat postu:

za bardzo przejmujesz sie opinia innych Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 20:54, 27 Cze 2017    Temat postu:

Właśnie skonczyłem składać. Poszedł nowy tłok vertex. Rozrząd prox i uszczelki athena. Komarek odpalony. Działa radośc bezcenna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Czw 11:28, 11 Sty 2018    Temat postu:

Minęło trochę czasu od Twojego serwisu i mam w związku z tym pytanie - czy przeturlałeś już jakieś mth i jak fura się sprawuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin