|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Czw 17:12, 11 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Jak czytam ten wątek to mi szkoda niektórych.... Zmieniać same pierścienie.... (tylko w serwisie dostępne i to cena za komplet taka sama jak za nowy tłok vertex/wosner) a pamiętajcie że tłok poza wymiarem też jest obciążony i poddany dużym przeciążeniom. WYMIENIA SIE NA NOWY I KONIEC! Podobnie rozrząd, bez względu na wygląda, mija przebieg i do wymiany, a takie druciarstwo jak zakuwanie go (bo nie trzeba uszczelek i mniej roboty to już bez komentarza). Uszczelki oryginalne + Nm jak w książce i mamy gwarancję dalszej bezawaryjnej jazdy. Sprzedałem ostatnio exc r 450'380 mth (3 tłoki wymienione, korba, i wszystkie łożyska w silniku, oraz zawory) i silnik dalej chodzi jak nowy. Takie oszczędności to KŁOPOTY i żadna oszczędność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 21:58, 11 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Kacik hula, kolega kupił i jest zadowolony.
Teraz nie żałuje, że nie zrobiłem żadnego druciarstwa.
Wszystko zmienione na nowe i hula.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|