|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 19:33, 04 Cze 2017 Temat postu: Ile wytrzymują zawory w ktm exc 350 |
|
|
Witam mam pytanko odnośnie zaworów.
przelatane mam 300mth i zastanawia mnie kwestia czy to sporo na zawory.
Przerabiał ktoś większe przebiegi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:24, 04 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wymagały regulacji? Jeśli tak to ile razy były korygowane luzy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 20:04, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
nic nie regulowałem. przejechałem 50 mth.
A czy regulował poprzedni właściciel to nie wiem.
Ja dwa razy sprawdzałem i wszystko gitara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:24, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Znajomy ma ok 160 mth od nowości i nie wymagały jeszcze regulacji od nowości, ale tłok napinacz i łańcuszek zmienił już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Pon 21:15, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
kolega ma ma najechane 290 mtg, zawory sprawdzam co 45 mtg, i nie zawsze reguluje wszystkie,nie raz tylko jeden wymaga regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Pon 21:16, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
ale też ciekawi mnie ile to może przejechać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 20:02, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie teraz 300mth . Zabieram sie na wymiane tłoka , mam pytanie czy da rady wymienic tłok bez wyciągania silnika. A rozrząd myślałem rozkuć i przełoźyć, co myślicie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Śro 20:47, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
oczywiście że tak,tylko tam mało miejsca jest i musisz dobrze odchylić gaźnik do tyłu,ściągnąć chłodnice i węże bo będą przeszkadzać jak będziesz ściągać głowice.Jak rozkujesz rozrząd to go wyciągniesz ale jak chcesz go potem na nowo zakuć i włożyć bo ja bym tego nie robił.Kupuj nowy i nie baw się w jakieś rozkuwanie,bo żeby nowy założyć to i tak musisz ściągać dekiel z boku,a najlepiej do tego kup sobie nowy napinacz,nie wiem jakich ty używasz.
Jeżeli chcesz wszystko robić nie wyciągając silnika to wszystko najpierw umyj,i wyczyść,chodzi o ramę i wszystko co jest nad głowicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 21:02, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
To zrobie jak piszesz, wyjme go z ramy i zrobię jak należy. W jakie uszczelki się zaopatrzyć oprucz uszczelmi pod głowię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Śro 21:18, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
z uszczelek to najlepiej mieć na pompę wody,ale tam jest chyba gumowa,i na dekiel tą dużą,mi zawsze pęka w jednym miejscu.Najlepiej też wymienić gumowe oringi na napinaczu rozrządu,i uszczelka pod cylinder,pod głowicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Śro 21:22, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
da sie wymienić bez problemu bez wyjmowania silnika [wiem bo sam wymieniałem ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:39, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Tłok wymieniasz bez wyciągania silnika. Zdejmujesz chłodnice, cały wydech, odkręcasz dolne mocowania subramy i odchylasz razem z wtryskiem wszystko do góry. Tłok wkładasz w cylinder na stole(ze szczególną uwagą na pierścienie olejowe, żeby się nie podwineły) i cały komplet dopiero montujesz na silnik.
Łańcucha rozrządu nie rozkuwasz tylko montujesz zgodnie ze sztuką, akurat w tym modelu jest dość sporo do odkręcania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 17:53, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Z tłokiem tak zrobię. A rozrząd rozkówam i przeciągne, w starych serwisówkach tak było robione i katy śmigały, nie widzę logicznego wytłumaczenia co by mogło sie stać. To co dopiero z łancuchem napędowym gdzie on jest dopiero jebitnię obciąźony i dla bezpieczneństa sie go zakówa a nie zakłada sie spinki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:02, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
akurat w łancuchach napedowych nie chodzi o obciazenie, tylko o szerokosc zapinki i o to ze łancuch jest tak mocny jak najsłabsze ogniwo - a jak pogubisz spinke to jest duze ryzyko ze sie rozepnie. a pogubic łatwo bo jest to zawsze szersze niz reszta łancucha i np o slizg potrafi trzec i szybko sie spinki wycieraja.
jak chodzi o rozkuwanie - to niektóre motocykle konstrukcjyjnie nie maja mozliwosci przełozyc łancuch w całosci. dlatego stosuje sie zakuwki, ty jak rozepniesz to juz tracisz pasowanie trzpieni w łancuszku, i nie bedziesz miał skąd wziac ogniwa, tylko pewnie zakujesz na stare - i przez to moze spaśc zywotnosc, i pewnosc łancucha rozrzadu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 18:57, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Próbowałem teraz na starym łańchu i pierdo.... lenia od groma trzeba to przełożyc i zaś nastepne koszta uszczelek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|