Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ile wytrzymują zawory w ktm exc 350
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 19:33, 04 Cze 2017    Temat postu: Ile wytrzymują zawory w ktm exc 350

Witam mam pytanko odnośnie zaworów.
przelatane mam 300mth i zastanawia mnie kwestia czy to sporo na zawory.
Przerabiał ktoś większe przebiegi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:24, 04 Cze 2017    Temat postu:

Wymagały regulacji? Jeśli tak to ile razy były korygowane luzy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 20:04, 05 Cze 2017    Temat postu:

nic nie regulowałem. przejechałem 50 mth.
A czy regulował poprzedni właściciel to nie wiem.
Ja dwa razy sprawdzałem i wszystko gitara


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:24, 05 Cze 2017    Temat postu:

Znajomy ma ok 160 mth od nowości i nie wymagały jeszcze regulacji od nowości, ale tłok napinacz i łańcuszek zmienił już

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Pon 21:15, 05 Cze 2017    Temat postu:

kolega ma ma najechane 290 mtg, zawory sprawdzam co 45 mtg, i nie zawsze reguluje wszystkie,nie raz tylko jeden wymaga regulacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Pon 21:16, 05 Cze 2017    Temat postu:

ale też ciekawi mnie ile to może przejechać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 20:02, 07 Cze 2017    Temat postu:

U mnie teraz 300mth . Zabieram sie na wymiane tłoka , mam pytanie czy da rady wymienic tłok bez wyciągania silnika. A rozrząd myślałem rozkuć i przełoźyć, co myślicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Śro 20:47, 07 Cze 2017    Temat postu:

oczywiście że tak,tylko tam mało miejsca jest i musisz dobrze odchylić gaźnik do tyłu,ściągnąć chłodnice i węże bo będą przeszkadzać jak będziesz ściągać głowice.Jak rozkujesz rozrząd to go wyciągniesz ale jak chcesz go potem na nowo zakuć i włożyć bo ja bym tego nie robił.Kupuj nowy i nie baw się w jakieś rozkuwanie,bo żeby nowy założyć to i tak musisz ściągać dekiel z boku,a najlepiej do tego kup sobie nowy napinacz,nie wiem jakich ty używasz.
Jeżeli chcesz wszystko robić nie wyciągając silnika to wszystko najpierw umyj,i wyczyść,chodzi o ramę i wszystko co jest nad głowicą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 21:02, 07 Cze 2017    Temat postu:

To zrobie jak piszesz, wyjme go z ramy i zrobię jak należy. W jakie uszczelki się zaopatrzyć oprucz uszczelmi pod głowię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Śro 21:18, 07 Cze 2017    Temat postu:

z uszczelek to najlepiej mieć na pompę wody,ale tam jest chyba gumowa,i na dekiel tą dużą,mi zawsze pęka w jednym miejscu.Najlepiej też wymienić gumowe oringi na napinaczu rozrządu,i uszczelka pod cylinder,pod głowicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Śro 21:22, 07 Cze 2017    Temat postu:

da sie wymienić bez problemu bez wyjmowania silnika [wiem bo sam wymieniałem ]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:39, 08 Cze 2017    Temat postu:

Tłok wymieniasz bez wyciągania silnika. Zdejmujesz chłodnice, cały wydech, odkręcasz dolne mocowania subramy i odchylasz razem z wtryskiem wszystko do góry. Tłok wkładasz w cylinder na stole(ze szczególną uwagą na pierścienie olejowe, żeby się nie podwineły) i cały komplet dopiero montujesz na silnik.
Łańcucha rozrządu nie rozkuwasz tylko montujesz zgodnie ze sztuką, akurat w tym modelu jest dość sporo do odkręcania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 17:53, 08 Cze 2017    Temat postu:

Z tłokiem tak zrobię. A rozrząd rozkówam i przeciągne, w starych serwisówkach tak było robione i katy śmigały, nie widzę logicznego wytłumaczenia co by mogło sie stać. To co dopiero z łancuchem napędowym gdzie on jest dopiero jebitnię obciąźony i dla bezpieczneństa sie go zakówa a nie zakłada sie spinki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:02, 08 Cze 2017    Temat postu:

akurat w łancuchach napedowych nie chodzi o obciazenie, tylko o szerokosc zapinki i o to ze łancuch jest tak mocny jak najsłabsze ogniwo - a jak pogubisz spinke to jest duze ryzyko ze sie rozepnie. a pogubic łatwo bo jest to zawsze szersze niz reszta łancucha i np o slizg potrafi trzec i szybko sie spinki wycieraja.

jak chodzi o rozkuwanie - to niektóre motocykle konstrukcjyjnie nie maja mozliwosci przełozyc łancuch w całosci. dlatego stosuje sie zakuwki, ty jak rozepniesz to juz tracisz pasowanie trzpieni w łancuszku, i nie bedziesz miał skąd wziac ogniwa, tylko pewnie zakujesz na stare - i przez to moze spaśc zywotnosc, i pewnosc łancucha rozrzadu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 18:57, 08 Cze 2017    Temat postu:

Próbowałem teraz na starym łańchu i pierdo.... lenia od groma trzeba to przełożyc i zaś nastepne koszta uszczelek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin