|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wpads
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: Nie 21:51, 07 Kwi 2019 Temat postu: Impulsator przerwa |
|
|
Witam, mam takowy problem, że ostatnio zgasł moto i nie chciał opdalić, nawet zagadać. Kompresja OK,Gaźnik podaje paliwo do cylindra.
Więc podejrzenie padło na elektrykę, pomierzone wszystko zgodnie z serwisem, ale nie wszystkie wartości się nie zgadzały, mianowicie napięcie z impulsatora. Serwis podaje 6 v mi pokazuje 0,4 V. Pomierzyłem szczelinomierzem i się okazało, że przerwa między biegunem a impulsatorem to 1mm. Serwis podaje 0,75. Pod magnetem widać, że jest regulacja, ale jak przesunę ją to kreski oznaczenia zapłonu nie będą się pokrywać, czy tak ma być ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 6:18, 08 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
a czy mmierzysz te napięcie ? to napiuecie jest skokowe trzeba by specjalnym urządzenim mierzyc multimetrem nie sprawdzisz
iskra jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wpads
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: Pon 7:33, 08 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
W serwisie jest napisane, że multimetrem.
Iskra jest ale nie za mocna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wpads
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: Wto 19:28, 09 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Regulacja za bardzo nic nie daje, szczelina nadal za duża.
Możliwe żeby nabiegunnik,albo impulsator się starły ??
Chyba nie, bo przecież obie części podczas pracy o siebie nie trą ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:02, 09 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
mysle ze to nie tu problem, impulsator decyduje o momencie iskry a nie o jej sile. prędzej bym obstawiał uzwojenie albo cewke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wpads
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: Wto 19:27, 16 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Coraz bardziej podejrzewam, że to niestety moduł poległ ;(
Uzwojenie i cewka są ok, impulsator jednak też jest OK, mierzone oscyloskopem.
W serwisówce mam tak napisane
"Check the generator charging coil for ignition capacitor charge for
output voltage – two-pin connector 3 with black/red and red/white
cable colors (also see circuit diagram on opposite page):
– Apply the red measuring lead of the peak voltage adapter to the
black/red cable and the black measuring lead to the red/white cable,
disconnect connector 3 to disconnect the CDI unit 2
Multimeter display: 35 volts +/- 5 volts
– Same measurement with connectors CDI unit connected
Multimeter display: 200 volts +/- 10 volts"
Czy to jest realne żeby tam było 200 volt ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|