Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak to ustawić
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartex




Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 9:01, 17 Maj 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
no piszesz wyżej że " do kitu sie jeździ z twardymi spręzynami " wiec sie pytam skąd ta pewność ze są twarde ? ile ważysz ?


Może to nie sprężyny tylko za dużo oleju w lagach?
- > http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/olej-w-lagach,4202.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:44, 17 Maj 2013    Temat postu:

Waże 75, do 80 kg jak ten olej wylać może to pomoże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 12:21, 17 Maj 2013    Temat postu:

NIe wylać olej a wlać tyle ile ma być, w serwisówce pisze, z tego co pamietam ok 140-100mm poziom od góry lagi, poziom się mierzy bez sprężyny na max wciśnietych lagach. Wymień olej na taki jak powinien być bo nawet nie wiesz co masz pewnie. Ma być 5W.

Lagi z SX czy EXC? SX jest twardszy i ma regulację wstępną sprężyny, poznasz po 4rech otworkach na deklu lagi.

1.SKreć dół do oporu w lewo na -
2. odkręć cztery śruby na dole lagi skręcające ośkę i trzymając przedni hamulec mocno naciskaj na kierownice, żeby lagi pracowały, dokręć te 4 śruby na około 20Nm.
3. Odpowietrzaj lagi co jazdę.
4. jesli jakaś regulacja nie działa - napraw lagi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:43, 17 Maj 2013    Temat postu:

Odkręcić 4 śruby na dole lagi? tam jest tylko jedna, tam gdzie jest regulacja na kliki lewo, prawo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 17:43, 17 Maj 2013    Temat postu:

Szymi07 napisał:
Odkręcić 4 śruby na dole lagi? tam jest tylko jedna, tam gdzie jest regulacja na kliki lewo, prawo

chodzi o te śruby mocujące ośkę
zobacz ten filmik:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:45, 17 Maj 2013    Temat postu:

Kurde nie rozumie Bully Smile , czyli mam odkręcić śruby ośki (skręcające śruby od koła), i pózniej co chodziło Ci o te śruby na dole lagi gdzie jest ustawienie klików prawa, lewa ? , odkręcić to i DÓŁ GÓRA RUSZAĆ I CO WTEDY SIĘ ODPOWIETRZĄ?

apropo fajny filmik. Ten koleś musi mieć zajebiście zawieszenie ustawione żeby tak śmigać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:10, 18 Maj 2013    Temat postu:

chodzi o poprawne złozenie przedniego koła, żeby lagi były równolegle do siebie

robisz to tak:
zakłądasz oske, dokrecasz prawe srubki trzymajace ośke ( jak siedzisz to prawe ) potem dokręcasz srube centralną tąduza na klucz 27. potem dokrecasz lewe dwie srubki. i luzujesz te prawe. teraz lewa strona oski dokręcona a prawa laga moze swobodnie jeździć po ośce. wszystko ma byc wyczyszczone, bez syfu oske nalezy przesmarowac. i teraz trzeba dobic zawieszenie troche, stan na moto oprzyj sie o sciane i poskacz na zawieszeniu, albo mozna sie przejechac i poskakać, co kto woli tak żeby po prostu zawieszenie jak najgłębiej powpadało. wtedy laga sama automatycznie sie ustawi równolegle do drugiej. i skrecasz 2 prawe srubki. i gotowe. ma zawias teraz równoległość i nie ma oporów związanych z tarciem.

od góry masz tez srubke z boku do odpowietrzania i co wyjazd warto to odpowietrzyć. wtedy tez lzej zawias pracuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 9:11, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:58, 18 Maj 2013    Temat postu:

W zasadzie to chyba wszystkie śrubki te małe po dokręceniu ośki mogą być luźne przed "dobijaniem zawiasu" - bo ośka jest dokręcona do lewej lagi i się już ona nie przesunie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:36, 18 Maj 2013    Temat postu:

tak prawda. tylko tak czy siak trzeba je będzie dokręcic wiec mozna to zrobic od razu. no i nie skręci sie ośki nie blokujac prawymi srubkami. chyba że ma ktoś specjalny klucz wsadzany w oske.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin