Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak to ustawić
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:18, 14 Maj 2013    Temat postu: Jak to ustawić

Witam, nie mogę ustawić zawieszenia w EXC 525 03r. , chodzi głównie o przód jest bardzo twardy, może ktoś napisać jak to się ustawia, z serwisówki próbowałem lecz nie dałem rady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:29, 14 Maj 2013    Temat postu:

nie zakładaj setek tematów z kazdym drobnym problemem

zawieszenie - twardosc ustawia sie od spodu. tam gdzie pisze COMP, masz srubke od spodu i ją wykręcasz żeby moto był bardziej miekki, jak wykręcisz na maxa i sie nic nie zmieni. to znaczy że amor albo jest źle ustawiony, tzn w ośce nie jest odpowiednio ostawiony i lagi tworza litere V albo odwrócone V. a nie są równoległe - wtedy własnie zawias twardo chodzi. albo masz zatarty zawias, czyli panewki itp itd wytarte i są spore opory. też mocowanie w półkach jak jest bardzo mocno skrecone daje dodatkowy opór i przyspiesza zuzycie amora


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 10:55, 15 Maj 2013    Temat postu:

w manualu masz podane ustawienia standardowe, ustaw je , jak za twardo - dawaj na "-" aż będzie ok,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vaughn




Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Śro 14:35, 15 Maj 2013    Temat postu:

rozwiń może to sformuowanie "nie dałem rady". co konkretnie robiłeś i co to dało. bo może masz zmienioną sprężynę na twardą i wtedy kręcenie nic nie da a może masz uszkodzony mechanizm regulacji, a może po prostu coś źle robiłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:08, 15 Maj 2013    Temat postu:

O ile dobrze pamiętam (nie mam serwisówki pod ręką) pisało ustaw na max w prawo i pozniej w lewo 21 klików. zrobiłem tak dokładnie, dodam że wcześniej pisałem iż górne lewe pokrętło przy pokręcaniu nie łapie, otóż jak się ostatniuo koło tego bawiłem wyczaiłem iż w lewą stronę się zatrzyma jednak w prawo nie, więc zrobiłem tak że GÓRE ustawiłem na full w lewo a dół jak wyżej napisałem lecz sprężyny są twarde, moim skromnym amatorkim zdaniem myślę iż chodzi pewnie o ustawienie dołu bo pare dni wcześniej chodziło ok Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vaughn




Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Śro 22:47, 15 Maj 2013    Temat postu:

jak nie lapie to najpierw trzeba naprawic bo tak nic nie wyregulujesz. jak juz bedzie sprawne to ustaw wszystko na polowe zakresu, przejedz sie tam gdzie z reguly jezdzisz. jak bedzie za twardo to korygujesz OBIE ladi tak samo o 2-3 kliki (kompresja) w ta sama strone i znowu jedziesz. i tak az ustawisz tak ze bedzie ok. jezeli krecisz po 5 klikow i nie ma roznicy to znaczy ze zawiecha jest do kompletnej regeneracji. u mnie na max twardym jest praktycznie nie do ruszenia przez nacisk a na max miękko jak wuzek dziecięcy. więc musisz czuć różnicę w jeździe co 2-3 kliki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:08, 16 Maj 2013    Temat postu:

To raczej niema różnicy bo przy jezdzie kręciłem górą a różnicy nie było no chyba że ten dół jest aż tak ważny i kręcenie górą przy ustawieniach NA TWARDO na dole nic nie daje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:02, 16 Maj 2013    Temat postu:

góra to odbicie, i w zasadzie na twardośćto wpływu nie ma. od spodu masz ustawianie twardosci i tu róznice czuć i to dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:57, 16 Maj 2013    Temat postu:

Jednak chyba jest coś nie tak, przy szybszej jezdzie czuć prawie każdy dołek i nawet na stojaka też

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:04, 16 Maj 2013    Temat postu:

heh miałem podobnie u siebie. przyczyną był ogolny stan zawiasu. rozebrałem go na praktycznie czesci pierwsze. wszystko powyczsciłem. zaworek jak pisałem miałem zacięty jeden w pozycji zamknietek. choc fakt od odbicia ale przekłądało to sie tez na komfort jazdy. miałem też wysmigane panewki i przez to było spore tarcie i zawias ciezko pracował. wymieniłem i teraz chodzi jak malinka ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:11, 16 Maj 2013    Temat postu:

Do kitu się jezdzi z twardymi sprężynami jest strach szybko jechać, podbije raz 2 3 mocniej i można glebe zaliczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:19, 16 Maj 2013    Temat postu:

jeździ sie dobrze jak masz wage pod spręzyny dobraną ;P a wiesz na 100% że spręzyny zmieniane ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:25, 16 Maj 2013    Temat postu:

sprężyny zmieniane? niewiem o co Ci chodzi, dałem na full wlewo dół i full w lewo góre i jest twardo jak szybko jadę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:18, 17 Maj 2013    Temat postu:

no piszesz wyżej że " do kitu sie jeździ z twardymi spręzynami " wiec sie pytam skąd ta pewność ze są twarde ? ile ważysz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vaughn




Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Pią 9:00, 17 Maj 2013    Temat postu:

daj to zawieszenie do regeneracji i ogolnego przegladu bo sie tutaj nie dogadamy. Szczególnie że któraś regulacja w ogóle nie działa.

no chyba, że chcesz się bujać z tym jeszcze przez cały sezon.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin