|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:18, 14 Maj 2013 Temat postu: Jak to ustawić |
|
|
Witam, nie mogę ustawić zawieszenia w EXC 525 03r. , chodzi głównie o przód jest bardzo twardy, może ktoś napisać jak to się ustawia, z serwisówki próbowałem lecz nie dałem rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:29, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie zakładaj setek tematów z kazdym drobnym problemem
zawieszenie - twardosc ustawia sie od spodu. tam gdzie pisze COMP, masz srubke od spodu i ją wykręcasz żeby moto był bardziej miekki, jak wykręcisz na maxa i sie nic nie zmieni. to znaczy że amor albo jest źle ustawiony, tzn w ośce nie jest odpowiednio ostawiony i lagi tworza litere V albo odwrócone V. a nie są równoległe - wtedy własnie zawias twardo chodzi. albo masz zatarty zawias, czyli panewki itp itd wytarte i są spore opory. też mocowanie w półkach jak jest bardzo mocno skrecone daje dodatkowy opór i przyspiesza zuzycie amora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 10:55, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
w manualu masz podane ustawienia standardowe, ustaw je , jak za twardo - dawaj na "-" aż będzie ok,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vaughn
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Śro 14:35, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
rozwiń może to sformuowanie "nie dałem rady". co konkretnie robiłeś i co to dało. bo może masz zmienioną sprężynę na twardą i wtedy kręcenie nic nie da a może masz uszkodzony mechanizm regulacji, a może po prostu coś źle robiłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:08, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
O ile dobrze pamiętam (nie mam serwisówki pod ręką) pisało ustaw na max w prawo i pozniej w lewo 21 klików. zrobiłem tak dokładnie, dodam że wcześniej pisałem iż górne lewe pokrętło przy pokręcaniu nie łapie, otóż jak się ostatniuo koło tego bawiłem wyczaiłem iż w lewą stronę się zatrzyma jednak w prawo nie, więc zrobiłem tak że GÓRE ustawiłem na full w lewo a dół jak wyżej napisałem lecz sprężyny są twarde, moim skromnym amatorkim zdaniem myślę iż chodzi pewnie o ustawienie dołu bo pare dni wcześniej chodziło ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vaughn
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Śro 22:47, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jak nie lapie to najpierw trzeba naprawic bo tak nic nie wyregulujesz. jak juz bedzie sprawne to ustaw wszystko na polowe zakresu, przejedz sie tam gdzie z reguly jezdzisz. jak bedzie za twardo to korygujesz OBIE ladi tak samo o 2-3 kliki (kompresja) w ta sama strone i znowu jedziesz. i tak az ustawisz tak ze bedzie ok. jezeli krecisz po 5 klikow i nie ma roznicy to znaczy ze zawiecha jest do kompletnej regeneracji. u mnie na max twardym jest praktycznie nie do ruszenia przez nacisk a na max miękko jak wuzek dziecięcy. więc musisz czuć różnicę w jeździe co 2-3 kliki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:08, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To raczej niema różnicy bo przy jezdzie kręciłem górą a różnicy nie było no chyba że ten dół jest aż tak ważny i kręcenie górą przy ustawieniach NA TWARDO na dole nic nie daje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 11:02, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
góra to odbicie, i w zasadzie na twardośćto wpływu nie ma. od spodu masz ustawianie twardosci i tu róznice czuć i to dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:57, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jednak chyba jest coś nie tak, przy szybszej jezdzie czuć prawie każdy dołek i nawet na stojaka też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:04, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
heh miałem podobnie u siebie. przyczyną był ogolny stan zawiasu. rozebrałem go na praktycznie czesci pierwsze. wszystko powyczsciłem. zaworek jak pisałem miałem zacięty jeden w pozycji zamknietek. choc fakt od odbicia ale przekłądało to sie tez na komfort jazdy. miałem też wysmigane panewki i przez to było spore tarcie i zawias ciezko pracował. wymieniłem i teraz chodzi jak malinka ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:11, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Do kitu się jezdzi z twardymi sprężynami jest strach szybko jechać, podbije raz 2 3 mocniej i można glebe zaliczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:19, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jeździ sie dobrze jak masz wage pod spręzyny dobraną ;P a wiesz na 100% że spręzyny zmieniane ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:25, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
sprężyny zmieniane? niewiem o co Ci chodzi, dałem na full wlewo dół i full w lewo góre i jest twardo jak szybko jadę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:18, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no piszesz wyżej że " do kitu sie jeździ z twardymi spręzynami " wiec sie pytam skąd ta pewność ze są twarde ? ile ważysz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vaughn
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pią 9:00, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
daj to zawieszenie do regeneracji i ogolnego przegladu bo sie tutaj nie dogadamy. Szczególnie że któraś regulacja w ogóle nie działa.
no chyba, że chcesz się bujać z tym jeszcze przez cały sezon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|