|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:38, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
zbliża sie zima wiec jak tylko przyjdzie juz okres gdzie nie bede wyjeżdzał to rozbiore sobie sprzęt i ogarne tematy... sprawdze napewno luzy zaworowe.. i tak sie zastanwaim czy do tego tłoka zajrzec bo przeciez raczej nie jestem w stanie ocenic czy jest on juz do wymiany.. i myśle czy łancuszek ruszac bo zostały jeszcze 3 zęby wczoraj sprawdzałem ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 14:33, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
tłoczek najszybciej ocenic poprzez wsadzenie samych pierscieni co cylka potem wpychasz tłokiem pierscienie na równo ( prostopadle do krawędzi cylka) min 1 cm ponizej krawędzi cylindra górnej i mierzysz szczelinomierzem luz na zamkach pierscieni. i serwisówka mówi jaki moze byc maxymalny luz ja miałem te luzy własnie prawie 3X za duze. zresztą tłok był juz na oko zuzyty inaczej ciezko ocenic bo u mnie do ostatniej chwili smigał jak trzeba, palił z dotyku. nic nie kopcił, nie brał oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:08, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
i taka prawda ze gdybyś nie zajrzał to pewnie by jeszcze jezdził i jezdził a na koniec przyszłoby ci wymienic tłok i cylinder..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 14:11, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
noo zapewne tak własnie to taka wada i zaleta w SXFach jak tłok pada to zaczyna brac olej - wtedy remoncik i mozna dalej ganiac. a tutaj ciezko te silniki zajeździc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:14, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no dokładnie bo poznej jeszcze bedzie hałasował ale bedzie chodził odpalał i pewnie olej bedzie w normie ... to jest troche złudne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:19, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
myśle czy łancuszek ruszac bo zostały jeszcze 3 zęby wczoraj sprawdzałem ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 18:03, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zmien łańcuch w takim wypadku. Koszt niski, a spokoj bezcenny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:11, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
dokładnie, jak pisałem wyzej warto wymienic raz do roku. nie kosztuje aż takiego majątku, a masz pewnosc że nic sie nie stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:34, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
teraz to mam dopiero zagwozdke. byłem dzisiaj u znajomego mechanika i zawodnika, ( [link widoczny dla zalogowanych] ) powiedziałem że chce załozyc korbe hot rodsa... ale powiedział, że wg niego lepszą są korby proxa, i sam takie stosuje ( jest zawodnikiem quadowym, i ostro gania, ma kilkanascie quadów wiec wie co i jak) korba hot rodsa 500 zł on mi moze załatwic za niecałe 500... z kolei prox kosztuje ponad 800 zł u niego mam za mniej niz 700 zł... i juz miałem sie decydować na proxa,,, ale wszedłem na stronke ktm bydgoszcz i co widze: [link widoczny dla zalogowanych]
oryginał za 600 zł. w sumie stary oryginał przelatał 6 lat bezproblemowo i teraz dopiero dylemat co brac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:46, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
nie ma to jak orginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:22, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | mierzysz szczelinomierzem luz na zamkach pierscieni. i serwisówka mówi jaki moze byc maxymalny luz ja miałem te luzy własnie prawie 3X za duze. zresztą tłok był juz na oko zuzyty |
No dobra, pierścienie dość mocno zużyte jak również tłok, a co z nikasilem w cylindrze?? Od kiedy ta powłoka jest stosowana w KTMach??Z tego co widzę jest dość droga w regeneracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:48, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
od zawsze stosowane w EXC ja bede regenerował chyba albo kupował nowy cylek. jutro bede sie dowiadywał ile oryginalny cylek. a regeneracja dobra 1000 zł mam dojscia do tej regeneracji, robią bardzo dobrze zawodnicy na tym smigają i zdaje egzamin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:40, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A jednak.... W jaki sposób można ocenić stan zużycia powłoki. Są podane wartości w serwisówce czy bardziej wzrokowo. Oczywiście nie mówię tu o ewidentnie przytartym cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 21:13, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
nicasil mierzy się średnicówką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|