|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:27, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no ale skoro nówka oryginał kosztuje 622 zł no to tylko sprawdzic na 100 % czy to oryginał i zamawiac..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:30, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
tak chyba zrobie korbe wsadze oryginalna bo cena niezła no i jak stara wytrzymała 6 lat przekładana pewnie niewiele krócej.
jeszcze bede wymieniał cylinder i tu tez mam dylemat oryginał za 2000-2500 zł, oddac do nicasilowania dobrego za 1000 zł plus tłok sciagac z UK za 650 zł, czy zestaw powiekszany oryginalny za 2200 na 540. chyba sie skusze na 540, i wsadze inną uszczelke pod cylek żeby rozpręzyc komore, przez to moc spadnie, ale przez wieksza pojemnosc wzrosnie ;D czyli praktycznie na jedno wyjdzie ( plus wiekszy moment obrotowy bedzie) a zywotnosc sie poprawi D:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:13, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
i jak po zabiegu już ???? mogłes w sumie jakies foty przy tym robic.. fajny artykuł by wyszedł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:26, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nadal moge zrobic bede pewnie do stycznia składał czekam na korbe zamówiłem ostatecznie proXa z Holandii wyszło mi za nia 700 zł (choc pewnie mogłem pare groszy z tego wyrwać jeszcze, ale na fakturke było mi tyle trzeba ) na dniach dojdzie - i oddaje wał do regeneracji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:35, 08 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
i powiedz mi jeszcze przy jakim przebiegu wymieniasz korbe i regenerujesz wał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:37, 08 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
aha własnie wziąłeś korbe proxa a jak z oryginałem duża była różnica cenowa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:42, 08 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem jaki przebieg bo licznik nie działał jakiś czas. mam ze 350 mth na liczniku. przy czym przebieg moze byc prawie 2X taki ;P
prox kosztuje od 800 zł w góre. ja mam po znajomosci za 700 zł. oryginał w serwisie koło 1200 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:55, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jestem pod wrażeniem jak tak sie słucha o tych przebiegach ze ktos tam cos wymienia... nigdy nie byłem za tym że takie moto enduro dużo wytrzymują ale coraz czesciej sie przekonuje... pytam tak bo mysle kiedy zaczac cos u siebie ruszac..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 9:26, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
lepiej zapobiegać niz leczyć.
w przypadku moto :
lepiej zmienic korbe niz potem spawac karter.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:08, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dokładnie ja miałem o tyle komfortową sytuacje że korbe słyszałem juz pół roku ;P juz oszczędzałem sprzęt czekałem tylko do zimy żeby jąwymienic. ale niestety sie nie doczekałem xd i umarł bardzo ładnie na wolnych obrotach ale gdybym jechał na wyzszych obrotach to na pewno korbowodu bym szukał po krzakach napisałem tylko orientacyjnie ile mi wytrzymał. 5 lat jazdy amatorskiej i mozna wymieniać jak ktos bardziej odkręca to mysle że około 3-4 sezonów powinna wytrzymac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 10:53, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
w SX miałem po korbie w jeden sezon, ale jazda była ostra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:05, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
co racja to racja... ale ja mam u siebie 2006 rok mam 240 mH i nic nie ruszałem nigdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 11:53, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to porażka czekać na wymianę w takim motocyklu.
oszczędny płaci 2 razy...
zrzucić cylek to nie jest znowu 2 tyg roboty, a korbę sprawdzić i za wczasu wymienić to na pewno motocykl się odwdźięczy.
To, że jeden ora 500mth bez niczego nie znaczy, że drugiemu po 50mth wszystko nie padnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:05, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
co do korby - ja sciągnałem i nie miałem najmniejszych luzów 2 niezaleznych mechaników stwierdziło że smiało mozna latac po 3 miesiacach jazdy zaczeła napierdzielać i było słychac że sie domaga. co do czasu. jak 240 mth ja bym zostawił jeszcze. ja na zegarze mam nabite 340 mth ( z tym ze jak pisałem to sporo czasu licznik nie działał i przebieg moge miec 2x taki ) wiec 240 to jeszcze swieżak nie ma tez co wymieniać korby jak jest w 2/3 przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 20:24, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, ale przez to, że jeździłeś już na odzywającej się korbie nie dostała po dupie tylko ona...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|