|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:51, 10 Paź 2011 Temat postu: jaka korba do 525 ? |
|
|
jak w temacie, jaka korbe polecacie do EXC 525 ?
są rózne ceny. oryginału był bym pewien ale 1400 zł oO
mam do kupienia hot rodsa za 550 zł, proxa za około 700 zł, wossnera za niecałe 550 zł. co byście wybrali ? moze któreś z nich nie były wytrzymałe ? nie latam wyczynowo, i wolał bym żeby moto smigał mi raczej długo, niz ostro ;D dziwi mnie taka rozbieżność cen..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Wto 12:34, 11 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co sie orientuje to hot rodsa bym brał. . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 13:59, 11 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
miłem montowanego hot-rodsa - jak dotoąd cały sezon przejechany bez problemu - więc jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:41, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
i jak w koncu co założyłes???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:56, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
jeszcze nic bo sezon w połowie na głębszą zime b ede robił remont. ale juz pomału kompletuje potrzebne częsci... i niestety nie mam pojęcia jeszcze jaką korbe wybrac chyba postawie na hot rodsa bo mozna miec za niecałe 500 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:50, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a co z oryginalami z uk ????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:30, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
tez sie tym zainteresowałem ale ceny są i tak spore ;/ na stronce KTMa co kiedys zamawiałem tanio zaworki i tłok jest korba proxa za 200 funtów.. wiec cena porównywalna do cen w PL. w innym tanszym sklepie 320 funtów oryginał wiec tez cena praktycznie jak w PL serwisie KTMa. także hot rods z allegro cenowo mi duzo bardziej odpowiada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:04, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Witam a powiedz mi wymieniałes kiedys juz korbe albo cos?? jaki masz rok i przebieg?? ja mam 2006 r 8000 km i 250 mh i nic jeszcze nie robiłem tylko olej co 800 km i to all.. i wszystko smiga jak malina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 9:06, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
hot rods najlepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 11:01, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam 2005 rok. przebieg nie mam pojęcia. bo licznik nie pracował dłuzszy czas i nabite mam 300 mth ale podejrzewam że juz dochodzi do 600 mth u mnie tez wszystko smiga jak nalezy ale słysze że korba stuka zwłaszcza na ssaniu na wyzszych obrotach albo jak jednostajnie mam gaz mniej wiecej w połowie manetki. no i w filterku od spodu silnika zawsze znajduje jakies skarby w postaci opiłków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:43, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ale odpala dobrze nie kopci??? ja musze u siebie w koncu te zawory sprawdzic czy sa dobrze ustwione ale jakby było cos zle z zaworami to było by to słychac??? a własnie powiedz mi jeszcze jedno na łancuszku mam jeszcze 3 ząbki do konca robic cos z tym??? i do jakiego przebiegu moge spać spokojnie ??? powiem ze nie jezdze jakos masakrycznie ostro..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:51, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
korba nic do kopcenia nie ma tłok mam nowy tzn w zeszłym roku na zime wymieniałem. wiec pali na dotyk. czasem przypadkiem wsadze kask na kierownice i tylko musne włącznik i juz chodzi ;P zaworów raczej nei słychac, chyba ze są na prawde bardzo duuuze luzy. co do łancuszka - mi na nowym wyszło 2 ząbki oO wiec tak smigam i po prostu znów na zime wymienie bo bede wymieniał co rok - tak dla pewnosci co do liczenia czego kolwiek pod przebieg to nie w tych moto bo w przypadku EXC czasy remontów mogą byc na prawde rózne. crossówka to crossówka 40 mth i wymiana tłoka tutaj jeden przejeździ 100 mth na tłoczku inny300 mth w zaleznosci od jazdy i nikt nie powie co ile wymienic, póki samo nie wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:27, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
to kiedy bym musiał do tłoka zajrzec??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:23, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
widze mnie nie zrozumiałes nie ma czegos takiego jak okreslony czas. zalezy od tego jak sie smiga, jak sie dba itp itd. ja zakładam że rozbierałem moto przy przebiegu 400-500 mth z przewagą na 500 i tłok juz przeskoczył 2 wossnerowskie selekcje, ale wskoczył idealnie na 2 selekcje KTMowskiego tłoka, bo kupowałem oryginał. jak bym zajrzał wczesniej to pewnie jeszcze mógłbym pierwszą selekcje wkładac. bo ten tłoczek miał juz 3X za duze luzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|