|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:42, 26 Sie 2017 Temat postu: Jaki łańcuch? |
|
|
Jaki łańcuch polecacie w miarę rozsądnej cenie? I ile musi mieć ogniw jeśli planuje zakup zębatek 13/52?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Sob 18:02, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie tylko DID VX2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 18:08, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
tak jest vx2 lub vt2, u mnie wychodzi 116 ogniw, możesz wtedy na tył dać od 50 do 52 (obracasz tylko dystanse na napinaczu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:17, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
popieram przedmówce VX2 spoko, VT2 jest lzejszy i węzszy ( mniej żre ślizgi) ale jest droższy, ale z tych dwóch wybieraj - najlepszy stosunek ceny do jakości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 9:46, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Vx2 tez mam i pancerny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majkel506
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wwy
|
Wysłany: Pon 19:00, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
podepnę się pod temat, bo nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej informacji jaka długość łańcucha powinna być w ktm exc 300 2006r. ? ewentualnia jaka jest oryginalnie? Będę zmieniał napęd i obecnie mam 114 ogniw, a jeździłem na zębatkach 13x51, a obecnie z przodu mam 14 zębów i musiałem odwrócić napinacze.
Wydawało mi sie, że mam 118 ogniw i na szybko taki łańcuch zamówiłem, ale teraz się zastanawiam czy nie za długi będzie. Zębatki nowe to 13x50, proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:19, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
a jak za długi to w czym problem ? ja zawsze biore 118 i w razie co skracam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 20:20, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Tak najlepiej, skrócić niż kupować na wymiar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majkel506
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wwy
|
Wysłany: Wto 8:06, 28 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie skracalem ale pewnie to nieskomplikowane ☺ skoro tak mówicie to nie bede wymienial☺ dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dakarowy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 8:39, 28 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
To teraz ja..
KTM450EXC
Obecnie mam przełożenie 13/52, ale motocykl ma za krótkie biegi, jak na moje przyzwyczajenia... jest po prostu za wolny przy maksymalnych prędkościach.
Pytanie - mam nowy łańcuch, mam nową tylną zębatkę 52 supersprox-a, czy jak właduję zębatkę zdawczą (przód) 14 to jak bardzo zmieni się charakterystyka/długość biegów, prędkość, czy ma to sens?
Pytam tych doświadczonych, gdyż prędzej nie miałem potrzeby gmerania w przełożeniach, ponieważ standardowe ustawienia były odpowiednie i w miarę uniwersalne, no ale mimo że były to motocykle enduro, to sposób jazdy i wykorzystanie jakby inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 10:12, 28 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Będzie różnica, aktualnie masz spore przełożenie jak na 450.
Śmiało zmień przód na 14, jeżeli to Ci nie wystraszy to baw się tyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dakarowy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 10:46, 28 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki za podpowiedź..
to jeszcze drugie pytanie - jakie jest standardowe przełożenie dla 450EXC, wersja Six Days 2014, bo myślałem że to właśnie "fabryka"?
Łańcuch i zębatkę tylną dostałem nowe z motocyklem, więc nie uśmiecha mi się zmieniać zębatki na inną, przynajmniej na razie.
Przednią zębatkę muszę kupić do kompletu, stąd moje pytanie, co prawda obecna jest jeszcze ok, ale na wiosnę, zmienię przełożenia, bo po moich szutrowo-leśnych drogach max 130 z niepotrzebnie ryczącym silnikiem, to trochę nuda a do podjazdów w wąwozach czy na piaszczystą "górkę" nie potrzeba mi trzeciego czy czwartego biegu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dakarowy dnia Wto 10:49, 28 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 16:01, 28 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
fabryczne przełożenia będą w serwisówce
[link widoczny dla zalogowanych] - strona forumowego kolegi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:43, 28 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
dakarowy napisał: | Ok, dzięki za podpowiedź..
to jeszcze drugie pytanie - jakie jest standardowe przełożenie dla 450EXC, wersja Six Days 2014, bo myślałem że to właśnie "fabryka"?
Łańcuch i zębatkę tylną dostałem nowe z motocyklem, więc nie uśmiecha mi się zmieniać zębatki na inną, przynajmniej na razie.
Przednią zębatkę muszę kupić do kompletu, stąd moje pytanie, co prawda obecna jest jeszcze ok, ale na wiosnę, zmienię przełożenia, bo po moich szutrowo-leśnych drogach max 130 z niepotrzebnie ryczącym silnikiem, to trochę nuda a do podjazdów w wąwozach czy na piaszczystą "górkę" nie potrzeba mi trzeciego czy czwartego biegu. | Fabrycznie 450exc ma przełożenie 13x52 i to jest dramatyczne przełożenie dla tego silnika. Na przód zakładaj 14, będzie już wyraźna różnica. Tył dopasujesz na 51 lub 50 według subiektywnych odczuć.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|