|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:45, 10 Mar 2013 Temat postu: jakich npędów używacie ?rodzaje 15i 45?? czy 13 i 52?? |
|
|
mam pytanko jakie zebatki stosujecie w swoich exc 450 i 530??
czy dobrze wam sie sprawują motory na 15,45??
czy zalecane sa zebatki wieksze np 13i 52??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 17:55, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Była już tematy
Nawet gdzieś był link jak przełożenia przeliczać.
Ogólnie wszystko zależy w jakim terenie śmigasz i jak chcesz by się moto zachowywało, czy bardziej agresywnie czy spokojnie, czy biegi mają krótkie czy długie. Wszystko od gustu i stylu jazdy zależy.
Ja mam seryjne 14/50 i jestem zadowolny, chodź jak dla mnie mógł bym mieć nawet krótsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:13, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ja smigam na 15 i 45 tez jest ok szybko śmiga, ale tez bym zmienił na 15 i 50 ale to za jakiś czas .
miałem tam wczesniej 13 i 52 ale rwał za mocno na kazdym biegu na gume wchodził , mczoca jazda była i go zdjołem i zamontowałem seryjny 15,45
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:49, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ja mam teraz 14/52
nie wiem czy sie mi wydaje ale chyba przy moim grubym SFRze nie wloze 15 na przod bo sie mi nie zmiesci z lancuchem przy wysprzegliku..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:04, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
mi sie miesci mam jakigos 520 chyba did
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:20, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
zmiesci sie spokojnie, i lepiej dobierac naped z jak najwiesza liczba zebów tak dla przykładu zamiast 13/45 lepiej załozyc 15/52 przez to masz bardziej zywotny naped chyba ze jestes profi zawodnikiem mx to lepiej brac na odwrót bo liczy sie kazdy opór i masa.
dla mnie najlepiej sie jezdzi na 15/50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:21, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
15,50 optymalne przełożenie będ o tym myslał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:29, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
zdecydowałem sie na 14i 50 zębów ale jaki łańcuch do tego dobrac tzn jaki długi 118 ogniw czy krótszy ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Nie 20:14, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Lepiej ciut krótszy: 114 lub 116 ogniw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:40, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kup 118 i skróć sobie do ilu będziesz chciał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 18:49, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Też mam w 530 14/50. Jest dla mnie ciut za szybko i następny zestaw będzie 14/52.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:56, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja używam 14/52. Moim zdaniem zestaw optymalny dla dużego 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:45, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
zalezy gdzie sie jeździ...
teraz mam 14:50 wczesniej miałem 14;48. i teraz jest taka sytuacja jade sobie dosyc szybko powiedzmy 80 km h, jest ostry zakręt, dohamowanie strata prędkosci itp itd. wychodze za zakretu chce szybko nadrobic prędkosc i jest tylko mielenie biegami. wczesniej na zebatce 48 przy wychodzeniu biegi były dłuższe i mogłem bardziej pokręcic na jednym biegu. teoretycznie wieksza zebatka z tyłu to lepsze przyspieszenie. ale realnie wychodzi odwrotnie. bo zamiast przyspieszenia to są stałe przerwy na zmiane biegu, i ogarnie terenu a nie jazda do przodu ;D jutro zakładam 14;52 zobaczymy czy nie bedzie całkiem masakry w takich przypadkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:21, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
taaa a na przejazdach przez rowy czy powalone drzewa sie meczysz bo masz za szybka jedynke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:46, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
postawiłem na 14 i 48 ogniw 114 wyszło po skracaniu
długie podjazy proste na 3 a nawet 4 trudniejsze 2 i 3
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Czw 20:47, 08 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|