|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 15:49, 02 Lut 2011 Temat postu: jakie częsci exc 525 |
|
|
czesc jak widać jestem nowy na forum wiec witam wszystkich mam nadzieje ze współpraca dobrze bedzie sie nam układała :d
na początek mam do was takie pytanko. posiadam ktm exc 525 2005 roku. no i własnie go remontuje. i mam pewne dylematy jakie czesci użyć. wymieniam zawory łancuszek rozrządu i tłok. zawsze byłęm zwolennikiem firmy wossner i DID. jednak porównując tłoki elko oryginałki a wossner to elko wygladały duzo lepiej. takie solidne sie wydawały. co do łancuszka kazdy tez chwali iwisa choc tez chwalą DIDa. moglibyście rozwiac moje wątpliwosci na ten temat i powiedziec jakie czesci są lepsze ? zamienniki czy oryginałki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 17:07, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Hej!
Witamy na pomarańczowym forum, mamnadzieję że zjadziesz troche użytecznego info
w/g mnie:
rozrząd - tylko oryginał, tłok - ostatnio wymieniałem to założyłem vertexa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 19:21, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
oryginalek u mnie 900zl ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:05, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ok dzieki za rady co do tłoczka mam z jednego sklepu i mi lepiej jest kupowac w UK
tylko teraz mam nieco inny problem ;/ miałem tłoczek 94.95 teraz potrzebuje 94.97. i spytałem w tym sklepie o wystawienie aukcji dla mnie z tłokami i gosc dał mi linka z tłokami
gear4direct.co.uk/?i=Search+Results&s=59030007000
i moze rozumiecie cos z tego piston I i piston II ? nie wiem moze ktos bardziejk zrozuzmie z kontekstu tylko że po ang
"" Regarding the pistons, KTM just list sizes I and II (grade 1 and 2) and I'm afraid i don't have the exact measurements of them so you will need to look on top of the piston you have to determine which one you need. Alternatively if the bike has had a piston change before and the bike has done a lot of hours you may find you'll want a grade 2 anyway but that's something you'd need to check. ""
bo moze sie orientujecie jak to jest czy grade 1 i grade 2 to oznacza selekcje A i B i nie ma innych ? czy moze są tłoki typu 1 i tłoki typu 2. i w kazdym typie są dopiero selekcje ? bo jak patrzyłem np na wossnera to mam 4 selekcje i rózne rozmiary do ktmów z tego samego rocznika. widziałem ktm exc 525 z tłokami 94,95 np tak jak u mnie a widziałem nominały 96,...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Śro 20:19, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 21:04, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
henio12323 - te grade oznacza gatunek, sort. Więc mi się wydaje ze na polskie to będzie właśnie to tak jak rozkminiasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 21:07, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tak, chodzi o selekcję, sprawdzałeś swój i jest 94.95?, no i dlaczego chcesz założyć większy? ktoś Ci zrobił pomiary cylindra, tłoka+ pierściene?,
generalnie wszystko musi być spasowane idealnie, nie może byc za ciasno ani za luźno, ja zawsze daję do magika z KTM który mierzy wszystko i dobiera co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 21:14, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
z oryginalow dostepne tylko nominal i 1 szlif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:23, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
noo własnie czyli chyba chodzi o 1 lub 2 szlif....
co do wymiaru. to oddawałem do mierzenia jak najbardziej. w ciemno bym nie kupował.
tłok zuzyty srednica - 94,90
tłok był - 94,95
wiec zuzyty o - 0.05
cylinder srednica - 95,02
tłok potrzebny - 94,97
takie dane mi powiedzieli po mierzeniu czyli teraz nie wiem nadal czy mam wybrac grade 1 czy grade 2 juz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|