|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk46
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:18, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
A kto to jest ? To spróbuje się skontaktować z nim. Chociaż tez biorę pod uwagę 450. Może faktycznie 300 to przesada.
Kolego henio mówisz ze pracujesz w ktmie, mógłbyś mi powiedzieć czym dokładnie się różnica wersja six days od zwykłej? Warto za to dopłacić ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk46 dnia Śro 12:20, 02 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 15:25, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
w kazdym roczniku jest cos innego dolozonego, czasem sie oplaca czasem nie, czasem dopłacasz 5 tysiecy do kilku naklejek i akcesoriów które mozesz kupic za połowe ceny ( sprzedajac swoje stare graty ) chociaz jeszcze jest jeden plus mało mierzalny - six days pewnie łatwiej sprzedac w dobrej kasie
w 18stym roku sixdays kiepsko wyposazony, koła takie same jak standardowy chyba, inne tarcze jedynie, kute pólki ( to akurat chyba standard w kazdym 6d) wydech inny ale bez szału w stosunku do oemowego, drobiazgi typu szybka ośka przednia, jakies kolorowe wstawki czy innego koloru kierownica pomijam ( płyta pod silnik jeszcze była i carbonowa osłona wydechu )
kiedys to była ciekawsza opcja bo dopłacajac pare tysiecy dostawales akrapa wartego połowe tego co sie dopłacało, płyte pod silnik aluminiwa, kute pólki kiedys to był szczyt bajeranctwa i generalnie sie opłacało finansowo bo graty wiecej warte niz wartosc dopłaty
akurat 450 i 300tka maja podobne osiągi, wiec jak 450tka to nie przesada to i nie 300tka - ale jak wspomniałem zalezy wszystko od terenu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk46
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:35, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Zależy mi żeby był wentylator na chłodnice i osłona pod silnik. Reszta w sumie bez znaczenia. Latamy głównie leśne drogi i żwirownię. Leśne drogi czyli start w miejscowości a przelot terenem do miejscowości b i powrót. Takie kółka do maks 60km. Albo żwirownie. I tam już czuć ze 450 ma co robić. Z innego forum chłopaki mówią ze 300 do czegoś takiego średnio się nadaje ze to raczej sprzęt do typowego hard enduro którego prawdę mówiąc pewnie nie będę jeździł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk46
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:03, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Dobra przejrzałem już chyba wszystko i faktycznie 450 będzie najlepszym wyborem. Henio powiedz mi jeszcze czy zwykła i six days różnią się zawieszeniem ? Gdzie pracujesz w tym ktmie o ile można wiedzieć i ile u was kosztuje taka 450(zwykły/six days)? Jak wrócę do domu przejadę się do ktma ale mniej więcej chce wiedzieć o czym z nimi gadać bo w Szczecine ceny maja zabójcze a widzę wojciechowicz Olsztyn ma już zwykła wersje za 37500zl. To dobra cena ? Czy można jeszcze coś urwać z tego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:25, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
tak w sumie słuszna uwaga bo zawias jest tez zwykle inny, chociaz w 18stce jest chyba tez ten sam XPLOR tylko ma regulacje napiecia sprezyny na szybko do regulowania ( pokrętło na ladze) pracuje w lublinie, chyba teraz juz nie mamy zadnej sztuki i z tego co sie orientuje to juz 18stek nie ma i nie bedzie, trzeba czekać na 19stki póki co zero info kiedy wypuszcza.
37500 to cena praktycznie zakupu mtoocykla wiec ciezko cokolwiek urywac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk46
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:42, 04 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Kurczę napotkałem pierwszy problem. Nigdzie w Polsce nie mogę namierzyć nowej 450 z 2018 roku. Są tylko 2017. O co chodzi te 2017 są gorsze ? Ktoś wie jakie są różnice między 17 a 18 rokiem w wersji podstawowej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 14:30, 05 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
jak juz pisałem - mogły sie wszystkie wyprzedać, z kolei w 17stym roku był problem z 2taktami ale duzo było 4T - moze stąd zalegaja egzemplarze
róznic kolosalnych nie ma pewnie na 17stke dostaniesz duzo lepsza cene wiec oferta warta przemyslenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk46
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:40, 05 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Cena jest spoko ale kurczę kupować nowy motocykl który jest z ubiegłego roku... muszę pomyśleć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:25, 05 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
szczerze - zaleznie od ceny jakbym szukał akurat 4T to jak najbardziej bym myslał nad starszym rocznikiem, cenowo powinno byc znacznie korzystniej, a jeździc bedą tak samo ( zwłszcza dla amatora ) potrzymasz 2-3 lata i cena obu roczników bedzie dosyć zblizona wiec same zalety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk46
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:40, 15 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno pytanko. Ostatnio trafiłem na ciekawa ofertę [link widoczny dla zalogowanych] . I tak się zastanawiam bo to praktycznie nowka a 10tys różnicy czy jest duza różnica jeżeli chodzi o jazdę między tym a 17/18 rokiem ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk46 dnia Wto 18:42, 15 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk46
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:45, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
W sobotę przyjechał do mnie nowy EXC 300 TPI
Pojezdzilem w niedziele trochę i jestem mega zadowolony. Ani trochę nie brakuje mi 4t. Mam wrażenie że to nie jedzie a płynie po lesie. Ta charakterystyka silnika o wiele bardziej mi pasuje
Dzięki za wszystkie rady i pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk46 dnia Wto 7:53, 29 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|