Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jakie sa fabryczne dysze do exc 450 08 r + przelotowy tłumik
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Pon 21:29, 05 Sty 2015    Temat postu: jakie sa fabryczne dysze do exc 450 08 r + przelotowy tłumik

Siemka. Niedawno mialem problem z nie schodzacymi obrotami lecz teraz uporalem sie mieszajac dyszami z gaznika od WR 400. Motocykl chodzi dobrze lecz chcę jeszcze sprubowac wsadzic dysze taka jak dawali fabrycznie. Orientuje sie ktos moze jakie maja byc na temperature otoczenia około 20 stopni i z przelotowym tłumikiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:37, 05 Sty 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Pon 22:01, 05 Sty 2015    Temat postu:

noo dzieki ziomal ! Ale trzeba jeszcze pamietac otym ze ten tłumik jest przelotowy i chyba musi byc wieksza dysza głowna co nie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:05, 05 Sty 2015    Temat postu:

Tak, przy przelocie należy skorygować ustawienia. Jakie dokładnie mają być ustawienia to zależy od konkretnego modelu. W jednym wystarczy regulacją śrubą a w innym trzeba wszystkie dysze zmieniać. Z reguły na większą, tak jak mówisz.
Pojeździj, sprawdź kolor świecy, zobaczy czy ładnie odpala, czy dobrze się wkręca i na tej podstawie reguluj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:12, 05 Sty 2015    Temat postu:

ja mam oryginalne dysze u siebie, a wydech przelotka i nic nie przestawiałem. moto pracuje poprawnie, swieca odpowiedni kolor

ale podejrzewam że jakbym cos podkręcił to bym wiecej zyskał pod względem osiągów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 21:50, 07 Sty 2015    Temat postu:

nie moge sobie poradzic ;/ chyba czeka mnie serwis ktm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:02, 07 Sty 2015    Temat postu:

co się dzieję?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 22:31, 07 Sty 2015    Temat postu:

Motocykl nie schodzi z obrotow.Prubowalem juz wszystkiego czyli; regulacja poziomu paliwa w gazniku, regulacja iglica,regulacja skladu mieszanki srubka od dołu i dalej nic nie pomaga ;/ Motocyklk dobrze odpala itp ale gdy sie przygazuje nie schodzi na wolne obroty i musze go przyduszac na biegu sprzegłem i wtedy dopiero jest dobrze i ciagle to samo. Jestem zdenerwowany bo ciezko sie ta takim czyms jezdzi i jestem w stanie oddac motocykl do niemieckiego serwisu ktm ;/ Dodam jeszcze ze motocykl utrzymuje srednie obroty przy przygazowaniu potem przygazuje jeszcze raz i juz jest dobrze, potem przygazuje i znow niechce zejsc na wolne obroty i tak cały czas w kółko... motocykl az sam ciagnie gdy jade na biegu i mu ujmnie gazu. To nawet dosyc niebespiecznie Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:40, 07 Sty 2015    Temat postu:

a to się nagle stało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 22:57, 07 Sty 2015    Temat postu:

nie. Motocykl był kupiony w złym stanie i został przeprowadzony remont zaraz po kupinie juz po 1 jezdzie, wtedy nie mozna było zaobserwować takiego czegos bo motocykl ledwo jechał, miał pekiente pierscienie itp. w remont poszła kupa kasy i teraz gdy wszystko powinno byc ok cały czas te obroty ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 23:01, 07 Sty 2015    Temat postu:

jutro jeszcze raz poprubuje moze jeszcze raz z pływakiem. Motocykl ma moje rozumowanie dostaje za mało paliwa i dlatego tak jest. W Suzuzki dr 600 gdy konczyło sie paliwo z gazniku objawy były takie same...Jutro ustawie pływak na maksa tak zeby tylko paliwo sie przelewało sie i zobacze czy jest choć mała reakcja na poziom paliwa w gazniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:56, 08 Sty 2015    Temat postu:

To rozumiem że silnik(tłok, cylinder, zawory) są w dobrym stanie.
Zajrzyj do linek gazu czy nie są postrzępione, zagięte i nie blokują się podczas powrotu. To samo rolgaz oraz cały mechanizm mocowania linek w gaźniku. Najlepeij jakbyś przełożył cały gaźnik od sprawnego motocykla, wtedy na 100% wykluczysz lub potwierdzisz jego usterkę. Ściągnij gumę(króciec) gaźnika i popatrz od środka czy nie ma pęknięć i nie ciągnie powietrza. W gaźniku cała przepustnica wraz ze słynną blaszką do weryfikacji. Uszczelnienie śruby regulacyjnej skład mieszanki też do sprawdzenia oraz mechanizm ssania.
Moim zdaniem dalej masz źle ustawiony gaźnik lub jest on zużyty i nadaje się do remontu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Czw 13:26, 08 Sty 2015    Temat postu:

Linki i mechanizm gazu oraz rolgaz wykluczam ponieważ gdy motocykl ma wysokie obroty to wystarczy ze go przydusze na biegu sprzegłem lub nacisne czerwonu przycisk odcinajacy zaplon to zejdzie do normalnych obrotow i chodzi juz dobrze. Sytułacja ta nie dzieje sie cały czas... raz przytgazuje i jest dobrze a raz jest zle, nie schodzi z obrotow przygazuje jeszcze raz i juz jest dobrze, silnik wraca na swoje prawidłowe wolne obroty. W motocyklu był robiony duzy serwis i było wymieniane wszystko co wymagało naprawy. Tłok, ctlinder, korba, łozyskam głowica była sprawdzana i jest dobra , luzy zaworowe sa dobre itp. Nie mam od kogo przełożyć gaznika wiec sie mecze akle to napewno gaznik. Sruba skladu mieszanki jest dobra i jest tez dobrze uszelniona, zmienialem i sprawdzalem od innego gaznika tez. Króćce sa tez nie popekane. Blaszke czyli przepustnice tez juz wymienialem od innego gaznika. Jeszcze zaraz zobacze te ssanie ale mysle ze tam tez bedzie wszystko ok. W niuemieckim salonie za diagnoze powiedzieli mi 200 Euro wiec troche duzo ;/ a juz skonczyły mi sie pomsły...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Czw 13:30, 08 Sty 2015    Temat postu:

aha mam jeszcze pytanie,gdy w serwusowce mam napisane ze dysza ma byc 65 a obok w nawiasie (85) to ktora ma byc ? Wkladalem juz i ta i ta i zadna reakcja na tego typu problem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:36, 08 Sty 2015    Temat postu:

Tej dyszy nie ruszaj. Powiedz mi dokładnie jakie masz teraz dysze zamontowane i na którym rowku iglica?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin