|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pon 17:49, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja polecam Loctite 510 do złączy kołnierzowych. Sam używałem i jest cacy. Fakt kosztuje trochę ale mi sie udało kupić w super cenie. Czas schnięcia 72h w temp od +5 na materiale aluminium.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 17:58, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
lepiej dolozyc pare zl wiecej i zainwestowac w oryginaly - musi wszystko pasowac odpowiednia grubosc wiec nie ma niepotrzebnego stresu.a ceny oryginalow nie sa straszne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pon 18:36, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sobek1985 - no tą uszczelkę co mi przesłałeś a podróbkę jaką kupiłem bo sie połaszczyłem 20zł mnie to w gróbości niebo a ziemia. Oryginał to oryginał. Ale jeśli nie chcesz uszczelki dawać to ta Loctita jest bardzo dobra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 5:26, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
my tu gadu gadu a znow zima za oknem a tak fajnie było (
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:18, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja sie i ciesze i nie ;D bo jeszcze sporo zostało mi do poskładania a jak sie zrobiło 2 dni ciepłego to juz mi odwalało bo dałbym wszystko żeby polatać :d a teraz jak mroz jeszcze idzie wytrzymać bez moto ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:02, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
żeby nie zakładac setek tematów zadam pytanko tu bo tyczy sie uszczelek. mianowicie kupiłem ten zestawik OMP uszczelek, i są niezłe pomierzyłem grubosci to są takie same jak oryginalne. pod głowicą co wazne ma ta sama grubosc. dostałem tez taki woreczek z uszczelniaczami. i teraz mam do was pytanie ogarniacie po co są te uszczelniacze i gdzie sie je montuje ? dostałem 4 uszczelniaczo tulejki na zawory - to wiem co i jak. dostałem 4 oringi ( 2 wiem że idą na pompe wody) tylko co z 2 pozostałymi ? są cieńsze i maja mniejsza srednice niz te z pompy. aha i jest jeszcze jeden malutki oring srednicy około 0.5 cm. i dodatkowo 2 uszczelniacze 10/18/4, wie ktos moze gdzie one idą ? jak są 2 to jak na moje oko moze do pokrywy głowic do walków tych na których są osadzone koniki ? jak sie myle to poprawcie i ew poradzcie gdzie je tam umiescic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:41, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
10/18/4, wie ktos moze gdzie one idą ? USZCZELNIENIE POMPY WODY OD-POD WIATRACZKIEM SAM TAKIE WYMIENIAŁEM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 16:51, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
oo kurde no tak rzeczywiscie nie wpadłem na to xd nie rozbierałem nawet bo miałem ostanio wszystko wymieniane dobra to uszczelniacze odpadają sądząc po oringu pewnie tez w srodek gdzies idzie bo ma srednice wewnetrzna podobna do srednicy wałka dzieki za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:58, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
oringa tam w srodku nie ma a gdzie hhhhhhhhm?/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:05, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no własnie sie tak zastanwiam tam by mi pasował xd ale skoro nie ma to musze szukac gdzie indziej go wcisnąc xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 4:20, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mmmm..... moze dysza wolnych obrotów tam sa mini oringi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 10:53, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak małe - to mogą być od tłoczka pompy sprzęgła (przy klamce)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herkloss
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Wto 15:53, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie to są uszczelki top czyli do góry a ten mały to idzie na odprężnik. Te dwa cienkie idą na te wałki co koniki trzymają.KTM 250 525SX.MXC.EXC.racing
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez herkloss dnia Wto 16:09, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:22, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no tak )))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:16, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no własnie na pewno nie pompa i gaxnik bo zestaw był tylko top end. dzieki wielkie herkloss takiej odp oczekiwałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|