Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jesli tulejowanie to tylko MOTOR-TECH
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:14, 21 Sty 2013    Temat postu:

Nikt tu nie podważa kompetencji Motor-tech. Są świetni w tym co robią. Ale klient nasz Pan. Chcesz tuleje montują Ci tuleję i to najlepiej jak potrafią. Chodzi tylko o to, że nie wszystkie konstrukcje dobrze znoszą tulejowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 13:16, 22 Sty 2013    Temat postu:

Ja z czystym sumieniem polecam Motor-tech-koledze zrobił w XT350,dopasował tłok i zero problemów.Przebił mu jeszcze korbe i cały sezon za nim....Widziałem jak zrobił tuleje w 2T super obrobione kanały itd.Ceny dobre.A jeżeli chodzi o nicasil u LANCORTA to dno!!!!!NIE POLECAM!!!!!!!Kolega w Husabergu FE 550 o ile sie nie myle zrobił tam i sie złuszczył po kilku miechach.....Lał motula itp filtr czyszczony zawsze co 2 jady totalny badziew.Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:46, 22 Sty 2013    Temat postu:

1 post mi wygląda na jakąś reklamę tego pana...
też dawałem tam tuleje do obróbki i zrobił bardzo dobrze dobrał tłoka itp ale to już wszyscy wiedza nie wiem po co to wypisywać

co do Langcourt u mnie to samo nawet na gwarancji za 2 razem to samo.Nie iwem jak na nowszych cylindrach ale na starszych nie ma to sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Wto 14:06, 22 Sty 2013    Temat postu:

tak to reklama bo Pan Woryna robi bardzo dobrze takie sprawy i moge go polecic wszystkim ! Napisałem to dlatego i dla takich ludzi ktorym zepsuł sie nikasil i sa swiadomi ze nigdzie nie mozna zrobic tak naprawde dobrego nikasilu a na forum nikt z zawodnikow nie jest i nie potrzebuje miec nikasila bo mistrzem swiata nie bedzie wiec tuleja przynajmniej jest pewna ze nie zejdzie i sie nie złuszczy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:17, 22 Sty 2013    Temat postu:

a ja znam Pana który również robi dobre tuleje które sa jeszcze lepsze od tych.
Droższe ale za jakość się płaci, do tego można na niej zrobić wszystkie selekcje plus nad wymiary i jest mniejsze ryzyko zatarcia jak i odprowadzanie ciepła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 18:15, 22 Sty 2013    Temat postu:

A czy nie jest przypadkiem tak, że koszt produkcji seryjnej cylindra z nicasilem jest niższy i stąd głównie ich popularność?

Odnośnie domniemanego zacierania tulej to ważna rolę może odgrywać skład mieszanki. Dla przykładu u mnie seryjnie dysza główna to 168, a tuningowa to 185. Z tego co wiem to producenci stosują uboższą mieszankę aby przejść normy czystości spalin itp. Teraz ktoś zakłada tuleję, ma za ubogą mieszankę i ma problem. A tymczasem nicasil dałby radę w takich warunkach.

Swoją drogą albo Thumper Racing, albo HT Racing robią nadwymiarowe cylindry do 250 4t KTM-a właśnie na tulei. Najbardziej wyżyłowanych 4t Shocked !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Wto 18:16, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:34, 22 Sty 2013    Temat postu:

jak pisałem nicasil jest prostrzy do wykonania w produkcji wielkoseryjnej, ale dla rzemieślnika prosciej i taniej jest zatulejowac cylinder zwłaszcza w 4t. sa tez firmy rozwiercajace cylindry które ponownie pokrywaja gładz nicasilem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 20:02, 22 Sty 2013    Temat postu:

coś czuje, że reklama na polecenie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 20:48, 22 Sty 2013    Temat postu:

A niektórych forumowiczów to zazdrość zżera że sie człowieka poleca???Jak jest dobry to sie poleca innym zeby nie musieli wywalac kasy np na nikasil u lancorta a potem płakać na forum że zszedł i nikt go wczesniej nie uprzedził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Wto 21:26, 22 Sty 2013    Temat postu:

manta19 dokładnie ! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:49, 22 Sty 2013    Temat postu:

ja na przykład nie widze sensu robienia nicasilu w 4t placisz za nicasil 1000-1200 bo jeszcze cos nawymyslaja+ przsylki i inne duperele, do tego dochodzi tlok najmniej za 600zł i to wszystko zeby zaoszczedzic około 400zl na gorszym tłoku i nicasilu ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:00, 22 Sty 2013    Temat postu:

grzegorzszw napisał:
A czy nie jest przypadkiem tak, że koszt produkcji seryjnej cylindra z nicasilem jest niższy i stąd głównie ich popularność?

Odnośnie domniemanego zacierania tulej to ważna rolę może odgrywać skład mieszanki. Dla przykładu u mnie seryjnie dysza główna to 168, a tuningowa to 185. Z tego co wiem to producenci stosują uboższą mieszankę aby przejść normy czystości spalin itp. Teraz ktoś zakłada tuleję, ma za ubogą mieszankę i ma problem. A tymczasem nicasil dałby radę w takich warunkach.

Swoją drogą albo Thumper Racing, albo HT Racing robią nadwymiarowe cylindry do 250 4t KTM-a właśnie na tulei. Najbardziej wyżyłowanych 4t Shocked !


Tu się muszę zgodzić.
Robią również BB kity do Berga 650 które również są na żeliwie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Wto 22:00, 22 Sty 2013    Temat postu:

no ale do 4t cylindry wraz z tłokami sa takie w niemieckim salonie kolega do 450 dał jakos na polskie 2200

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Wto 23:37, 22 Sty 2013    Temat postu:

@kauboy, ta firma jest ze Zgorzelca?? Oferuje jeszcze jakieś ciekawe usługi motocyklowe?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Wto 23:39, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 8:00, 23 Sty 2013    Temat postu:

tzn chodzi mi oto ze w serwisie w niemczech sa tanie czesci do ktm,unas jakos duzo zarabiaja w polsce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin