|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:14, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nikt tu nie podważa kompetencji Motor-tech. Są świetni w tym co robią. Ale klient nasz Pan. Chcesz tuleje montują Ci tuleję i to najlepiej jak potrafią. Chodzi tylko o to, że nie wszystkie konstrukcje dobrze znoszą tulejowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 13:16, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ja z czystym sumieniem polecam Motor-tech-koledze zrobił w XT350,dopasował tłok i zero problemów.Przebił mu jeszcze korbe i cały sezon za nim....Widziałem jak zrobił tuleje w 2T super obrobione kanały itd.Ceny dobre.A jeżeli chodzi o nicasil u LANCORTA to dno!!!!!NIE POLECAM!!!!!!!Kolega w Husabergu FE 550 o ile sie nie myle zrobił tam i sie złuszczył po kilku miechach.....Lał motula itp filtr czyszczony zawsze co 2 jady totalny badziew.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:46, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
1 post mi wygląda na jakąś reklamę tego pana...
też dawałem tam tuleje do obróbki i zrobił bardzo dobrze dobrał tłoka itp ale to już wszyscy wiedza nie wiem po co to wypisywać
co do Langcourt u mnie to samo nawet na gwarancji za 2 razem to samo.Nie iwem jak na nowszych cylindrach ale na starszych nie ma to sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Wto 14:06, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
tak to reklama bo Pan Woryna robi bardzo dobrze takie sprawy i moge go polecic wszystkim ! Napisałem to dlatego i dla takich ludzi ktorym zepsuł sie nikasil i sa swiadomi ze nigdzie nie mozna zrobic tak naprawde dobrego nikasilu a na forum nikt z zawodnikow nie jest i nie potrzebuje miec nikasila bo mistrzem swiata nie bedzie wiec tuleja przynajmniej jest pewna ze nie zejdzie i sie nie złuszczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:17, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
a ja znam Pana który również robi dobre tuleje które sa jeszcze lepsze od tych.
Droższe ale za jakość się płaci, do tego można na niej zrobić wszystkie selekcje plus nad wymiary i jest mniejsze ryzyko zatarcia jak i odprowadzanie ciepła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 18:15, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A czy nie jest przypadkiem tak, że koszt produkcji seryjnej cylindra z nicasilem jest niższy i stąd głównie ich popularność?
Odnośnie domniemanego zacierania tulej to ważna rolę może odgrywać skład mieszanki. Dla przykładu u mnie seryjnie dysza główna to 168, a tuningowa to 185. Z tego co wiem to producenci stosują uboższą mieszankę aby przejść normy czystości spalin itp. Teraz ktoś zakłada tuleję, ma za ubogą mieszankę i ma problem. A tymczasem nicasil dałby radę w takich warunkach.
Swoją drogą albo Thumper Racing, albo HT Racing robią nadwymiarowe cylindry do 250 4t KTM-a właśnie na tulei. Najbardziej wyżyłowanych 4t !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Wto 18:16, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:34, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jak pisałem nicasil jest prostrzy do wykonania w produkcji wielkoseryjnej, ale dla rzemieślnika prosciej i taniej jest zatulejowac cylinder zwłaszcza w 4t. sa tez firmy rozwiercajace cylindry które ponownie pokrywaja gładz nicasilem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 20:02, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
coś czuje, że reklama na polecenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 20:48, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A niektórych forumowiczów to zazdrość zżera że sie człowieka poleca???Jak jest dobry to sie poleca innym zeby nie musieli wywalac kasy np na nikasil u lancorta a potem płakać na forum że zszedł i nikt go wczesniej nie uprzedził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Wto 21:26, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
manta19 dokładnie !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:49, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ja na przykład nie widze sensu robienia nicasilu w 4t placisz za nicasil 1000-1200 bo jeszcze cos nawymyslaja+ przsylki i inne duperele, do tego dochodzi tlok najmniej za 600zł i to wszystko zeby zaoszczedzic około 400zl na gorszym tłoku i nicasilu ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:00, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
grzegorzszw napisał: | A czy nie jest przypadkiem tak, że koszt produkcji seryjnej cylindra z nicasilem jest niższy i stąd głównie ich popularność?
Odnośnie domniemanego zacierania tulej to ważna rolę może odgrywać skład mieszanki. Dla przykładu u mnie seryjnie dysza główna to 168, a tuningowa to 185. Z tego co wiem to producenci stosują uboższą mieszankę aby przejść normy czystości spalin itp. Teraz ktoś zakłada tuleję, ma za ubogą mieszankę i ma problem. A tymczasem nicasil dałby radę w takich warunkach.
Swoją drogą albo Thumper Racing, albo HT Racing robią nadwymiarowe cylindry do 250 4t KTM-a właśnie na tulei. Najbardziej wyżyłowanych 4t ! |
Tu się muszę zgodzić.
Robią również BB kity do Berga 650 które również są na żeliwie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Wto 22:00, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no ale do 4t cylindry wraz z tłokami sa takie w niemieckim salonie kolega do 450 dał jakos na polskie 2200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Wto 23:37, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
@kauboy, ta firma jest ze Zgorzelca?? Oferuje jeszcze jakieś ciekawe usługi motocyklowe?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Wto 23:39, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Śro 8:00, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
tzn chodzi mi oto ze w serwisie w niemczech sa tanie czesci do ktm,unas jakos duzo zarabiaja w polsce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|