Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka pytań o KTM EXC 400
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kordiks




Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:21, 14 Maj 2017    Temat postu: Kilka pytań o KTM EXC 400

Siema, jestem tu nowy, ale myślę że fajne nam się będzie współpracować. Chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy o KTM EXC 400 z 2008 roku.

1.Z tego co wiem EXC ma homologację i można go zarejestrować. To prawda?
2.Silnik RFS był w KTM do 2007 roku, także jakie oznaczenie ma silnik z modelu EXC 400 2008?
3.Czy ten model ma regulowane zawieszenie?
4.Jakie są rozmiary opon?

Z góry dzięki za pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 15:58, 14 Maj 2017    Temat postu:

hej,
tak, każd EXC możej zarejestrować, o ile masz odpowiednie kwity,
oznaczenie silnka to XC4, ma on kilka niedociągnięć, ale nic takiego co nie było by do ogarnięcia,
każdy KTM ma regulowane zawieszenie,
opony 21'' przód - szerokośc 90/90/ 90/100 - zaelży co założysz, 18'' tył, a szerokość - od 100/80 do 140/80


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kordiks




Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:13, 14 Maj 2017    Temat postu:

Dzięki
Znalazłem książkę serwisową, ale w niej jest napisane że dla KTM EXC 2009. Ona też będzie dla EXC 2008 czy muszę innej szukać? Jeśli tak to chętnie przyjmę link Smile
Jakie są wady silnika XC4?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 16:25, 14 Maj 2017    Temat postu:

Wydaje mi się że 400 exc XC4 były od 2009 r...jeśli się mylę proszę mnie poprawićSmile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemes dnia Nie 16:25, 14 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 16:44, 14 Maj 2017    Temat postu:

przemes napisał:
Wydaje mi się że 400 exc XC4 były od 2009 r...jeśli się mylę proszę mnie poprawićSmile

dobrze mówisz, 400 w tej ramie i silniku idzie od 2009,

link do manuala tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kordiks




Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:03, 14 Maj 2017    Temat postu:

Dobra bo już mi się pomieszało wszystko Smile Sprawa wygląda tak, że chcę kupić KTM EXC 400 z 2008 roku. Jaki tam jest silnik?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kordiks dnia Nie 17:07, 14 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:11, 14 Maj 2017    Temat postu:

jeśli jest to na 100% rocznik 2008 to może być 450 albo 530
silnik XC4
ten model KTM z tym silnikiem,zaieszeniem i ramą szedł w rocznikach od 2008 do 2011, a 400 od 2009 do 2011


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kordiks




Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:30, 14 Maj 2017    Temat postu:

Rozumiem że exc 400 od 2009 Ma XC4.W takim razie poniżej 2009 exc 400 Ma RFS?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 17:54, 14 Maj 2017    Temat postu:

RFS 400 był do 2007 roku. W 2008 roku nie było żadnej 400-setki. Dopiero od 2009 z silnikiem XC4. Była roczna luka w tej pojemności z tego co mi wiadomo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kordiks




Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:07, 14 Maj 2017    Temat postu:

Czyli nie ma takiego modelu EXC 400 , który wyprodukowano w 2008? Jak rozpoznać RFS od XC4 z wyglądu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 18:16, 14 Maj 2017    Temat postu:

Różnica olbrzymia w wyglądzie. Najlepiej wpiss sobie w google exc 400 2007 a pozniej exc 400 2009 i zobaczysz:) Albo najlepiej wrzuc zdjecie tego kata co go masz kupic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kordiks




Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:26, 14 Maj 2017    Temat postu:

Jak patrzę na google to widzę różnicę w kształcie pokrywy pompy płynu chłodniczego. Mam rację? I w innym miejscu jest okienko do sprawdzania poziomu oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:33, 14 Maj 2017    Temat postu:

hehe jak sie przyjzysz blizej to zobaczysz ze sa inne pikrywy inne kartery..... z 400 2007 do 2009 w silniku podpasuje moze kilka srubek Very Happy to calkowicie inne jednostki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kordiks




Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:42, 14 Maj 2017    Temat postu:

Ok, dzięki.
Jak wiadomo każdy motocykl ma jakieś wady. Na co zwrócić uwagę podczas kupna EXC 400 z silnikiem XC4?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:10, 14 Maj 2017    Temat postu:

czy nie slychac lancuszka rozrzoadu. sam bez doswiadczenia i tak tego nie wyczaisz... ogolnie to wadliwe sa napinacze - potrafia pasc czasem w nieoczekiwanej chwili, i dlugo sie napinaja po rozruchu, (slychac grzechotanie przez kilka sekund ) opcja albo zmieniac regularnie - nie kosztuje majatku bo niecale 200 zl. albo kupic dirttricks - zamiennik ktory ma inny system dzialania.
druga rzecz to potrafi pasc uszczelniacz na wale i jeden olej sie przelewa do drugiego

rozwiazaniem jest albo przerrobienie ukladu na jedna komore, albo stosowanie oryginalnych uszczelniacze i wklejanie ich na klej i problemu nie ma.

reszta jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin