|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 19:42, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Domino909 napisał: | A jeszcze takie pytanie, do czego służy ten nacięty bolec w wałku wydechowym który chodzi w tym mechaniźmie na sprężynie?(prawy zawór wydechowy patrząc od tyłu motocykla) I w którą stronę powinien obracać się silnik patrząc od strony wysprzęglika i zębatek? |
A to nie chodzi koledze o autodekompresor ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:14, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej mi właśnie chodzi o niego, zdarzały się przypadki problemów właśnie z nim? Kompletnie nie wiem gdzie już mam szukać bolączki tego ktm'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 12:08, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Czy jest możliwość w tym sprzęcie żeby zapłon był podawany za późno ? Rozmawiałem z kilkoma mechanikami i każdy ma swoją coraz bardziej "ciekawą" teorię ... Jedna z nich mówiła , że blacha w kolektorze wydechowym mogła się wypalić i teraz normalnie tak będzie się grzał . Co wy na taką teorię ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 22:35, 14 Lis 2017 Temat postu: Re: kolektor nagrzewa się do czerwoności Exc-f 350 2016 |
|
|
e46 napisał: | Jak temperatura spalin wysoka, znaczy mieszanka bogata
|
Chyba na odwrót
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opu
Dołączył: 01 Sty 2018
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:29, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
moze zawór sie nie domyka sprawdz cisnienie na cylidrze. auto dekompresator albo ręczny sie przycina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 0:22, 12 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Jeżeli będę kręcił rozrusznikiem to silnik będzie miał wystarczającą prędkość żeby autodekomprensator nie otwierał już zaworu wydechowego czy silnik musi być odpalony żeby autodekomprensator przestał działać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:58, 12 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
raczej odpalony, da sie czasem ustawić tak wolne obroty że juz zaczyna słychac jak dekompresator zaczyna cykać, ( czyli bardzo niskie wolne obroty.. ale pewnie z 400-600 obrotów ma, ale gdyby rozrusznik przełamywał siłe kręcenia silnika bez autodekompresatora to jaki on miałby sens
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 12:18, 13 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
No właśnie też mi się tak wydawało, czyli żeby sprawdzić czy podczas pracy się on nie zawiesza musiałbym odpalić silnik na zdjętej pokrywie zaworów tylko na kilka chwil żeby mi wszystkiego olejem nie zachlapało i patrzeć co się dzieje. A tak swoją drogą to czy ten wałeczek który jest już bezpośrednio na krzywce wałka rozrządu (ten z nacięciem który odpowiada za otwieranie zaworu podczas rozruchu) powinien mieć taki mocny luz na boki? Chodzi on tak mocno na boki, że prawie wychodzi za zakres łapania tej łopatki przez odważnik który odchyla się za pośrednictwem siły odśrodkowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:55, 13 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
jakby sie wieszał podczas pracy to bys na pewno to słyszał
jak odpalisz bez pokrywy to powodzenia w sprzątaniu garazu
z tego co pamietam to tam cos go blokowało, np głowica, po załozeniu - ewentualnie sprawdz w katalogach częsci czy masz wszystkie elementy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pitervr6
Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:03, 16 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
i jak udalo się naprawic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|