Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kolektor nagrzewa się do czerwoności Exc-f 350 2016
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 19:42, 02 Lis 2017    Temat postu:

Domino909 napisał:
A jeszcze takie pytanie, do czego służy ten nacięty bolec w wałku wydechowym który chodzi w tym mechaniźmie na sprężynie?(prawy zawór wydechowy patrząc od tyłu motocykla) I w którą stronę powinien obracać się silnik patrząc od strony wysprzęglika i zębatek?


A to nie chodzi koledze o autodekompresor ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:14, 02 Lis 2017    Temat postu:

Najprawdopodobniej mi właśnie chodzi o niego, zdarzały się przypadki problemów właśnie z nim? Kompletnie nie wiem gdzie już mam szukać bolączki tego ktm'a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 12:08, 14 Lis 2017    Temat postu:

Czy jest możliwość w tym sprzęcie żeby zapłon był podawany za późno ? Rozmawiałem z kilkoma mechanikami i każdy ma swoją coraz bardziej "ciekawą" teorię ... Jedna z nich mówiła , że blacha w kolektorze wydechowym mogła się wypalić i teraz normalnie tak będzie się grzał . Co wy na taką teorię ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 22:35, 14 Lis 2017    Temat postu: Re: kolektor nagrzewa się do czerwoności Exc-f 350 2016

e46 napisał:
Jak temperatura spalin wysoka, znaczy mieszanka bogata


Chyba na odwrót Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opu




Dołączył: 01 Sty 2018
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:29, 06 Sty 2018    Temat postu:

moze zawór sie nie domyka sprawdz cisnienie na cylidrze. auto dekompresator albo ręczny sie przycina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 0:22, 12 Sty 2018    Temat postu:

Jeżeli będę kręcił rozrusznikiem to silnik będzie miał wystarczającą prędkość żeby autodekomprensator nie otwierał już zaworu wydechowego czy silnik musi być odpalony żeby autodekomprensator przestał działać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:58, 12 Sty 2018    Temat postu:

raczej odpalony, da sie czasem ustawić tak wolne obroty że juz zaczyna słychac jak dekompresator zaczyna cykać, ( czyli bardzo niskie wolne obroty.. ale pewnie z 400-600 obrotów ma, ale gdyby rozrusznik przełamywał siłe kręcenia silnika bez autodekompresatora to jaki on miałby sens Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 12:18, 13 Sty 2018    Temat postu:

No właśnie też mi się tak wydawało, czyli żeby sprawdzić czy podczas pracy się on nie zawiesza musiałbym odpalić silnik na zdjętej pokrywie zaworów tylko na kilka chwil żeby mi wszystkiego olejem nie zachlapało i patrzeć co się dzieje. A tak swoją drogą to czy ten wałeczek który jest już bezpośrednio na krzywce wałka rozrządu (ten z nacięciem który odpowiada za otwieranie zaworu podczas rozruchu) powinien mieć taki mocny luz na boki? Chodzi on tak mocno na boki, że prawie wychodzi za zakres łapania tej łopatki przez odważnik który odchyla się za pośrednictwem siły odśrodkowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:55, 13 Sty 2018    Temat postu:

jakby sie wieszał podczas pracy to bys na pewno to słyszał Very Happy

jak odpalisz bez pokrywy to powodzenia w sprzątaniu garazu Very Happy

z tego co pamietam to tam cos go blokowało, np głowica, po załozeniu - ewentualnie sprawdz w katalogach częsci czy masz wszystkie elementy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pitervr6




Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:03, 16 Sty 2018    Temat postu:

i jak udalo się naprawic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domino909




Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 13:33, 17 Sty 2018    Temat postu:

Cały czas przegrywam z usterką niestety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin