|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:04, 27 Sie 2017 Temat postu: kolektor nagrzewa się do czerwoności Exc-f 350 2016 |
|
|
Witam, tak jak w temacie mam problem z moim exc-f 350 2016, po dzisiejszym myciu motocykla wydmuchalem go powietrzem a później odpaliłem na ssaniu żeby rozgrzać olej do zmiany, jednocześnie jeszcze trochę dmuchalem powietrzem aby go dokładniej wysuszyć, przez przypadek zauważyłem, że kolektor wydechowy nagrzal się do czerwoności, szybko zgasilem motocykl i tak go zostawiłem, wina może leżeć w zalanym module? Nie wiem co mam z tym zrobić a z drugiej strony boje się, że przegrzalem silnik. Co o tym myslicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:21, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
czołem,
to przez ssanie, jak ciepło to nie dawaj ssania, powinien palic bez,
a jeśli juz palisz ze ssaniem to zaraz wyłączaj, jesli moto gasnie - do regulacji masz TPS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:21, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
hmm dziwne troche jak na wtrysk, zalany moduł nie miał wpływu, wykręc swiece zobacz jaki ma kolor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:38, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dodam, że pierwszy raz kolektor tak się nagrzal a odpalam zawsze z ssaniem bo na zimnym nie zawsze chce ładnie odpalić, jutro postaram się wykręcić świece bo dzisiaj ściągnąłem zbiornik i dodatkowo wszystko dmuchalem powietrzem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:45, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
na ssaniu rzeczywiscie moze ise grzać, moto nie słuzy do stania na odpalonym tylko ma jeździc
ale swiece dla pewnosci mozna sprawdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:03, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dla mnie to bardzo dziwne żeby po jednej minucie na ssaniu kolektor był na tym zagięciu cały czerwony, a zwłaszcza, że dzisiaj było zimno a odpalałem go kolo 20 po tym myciu, jutro zobaczę jak z tą świecą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 22:39, 27 Sie 2017 Temat postu: Re: kolektor nagrzewa się do czerwoności Exc-f 350 2016 |
|
|
Jak temperatura spalin wysoka, znaczy mieszanka bogata (ssanie) dodatkowo, może zaburzyłeś skład np mokrym filtrem powietrza (mniej powietrza) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 23:11, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Filtr założyłem drugi (czysty) a stary umylem i zostawiłem do wyschnięcia , nowy nasączyłem i odczekal z godzinę, założyłem wraz z osłoną kurzową którą mam zawsze założoną (moto myje zawsze ze zdjętym filtrem i założoną zatyczką jak i z zatyczką wydechu) po myciu dodatkowo wydmuchany cały box jak i cały dolot oraz wytarty suchą szmatą, kurde piszecie, że to normalne ale mi się to zdążyło pierwszy raz od nowości, moto ma równe 100 h, jakby się to działo wcześniej to bym to widział :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 6:24, 28 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
no to zacznij od sprawdzenia swiecy
2 sprawa że od bogatej mieszanki jeszcze sie czerwony nigdy nie zrobił bardziej ubogiej.
wtrysk też ma swoje nastawy których sie ciągle "uczy" po praniu filtra do 10 minut czasu moze pracować na starych nastawach - nie wiem czy zauwazyłeś ale czasem takie wtryskówki cięzko odpalają po zmianie filtra, zwłaszcza z mocno zasyfionego na czysty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 11:12, 28 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Wykręciłem świece, elektroda środkowa jak i masowa pokrywa jasno szary nalot, obudowa metalowa tuż przy elektrodzie jest czarna a powyżej na gwincie tłusta od oleju, korpus ma na sobie biały nalot, na tłoku czarna tłusta warstwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 11:53, 28 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
zobacz tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
jak szary nalot to za ubogo, nie dymi? dziwne z tym olejem.
jedyna rzecz która może regulować skład mieszanki to TPS, zaczął bym od sprawdzenia własnie jego, może dostał gdzieś wody i zwariował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 13:30, 28 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
kristof - serwis moze tez regulowac cos takiego jak pompka przyspieszajaca w FCR - wtrysk tez ma troche podobna mozliwosc ze dotryskuje wieksze ilosci paliwa przy raptownym dodaniu gazu - czesto to tez wzbogaca mieszanke aale zabiegi sie robi głównie do 500tek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:02, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
TPS sprawdzony, wszystko jest ok , a kolektor dalej się grzeje :/ większość wtyczek poczyszczonych bo był osad od chemii do mycia. Czy włączę mu ssanie czy dam gaz na obroty zbliżone do ssania to po 30-40 sekundach kolektor robi się czerwony. Co jeszcze mogę sprawdzić w mojej nieszczęsne sytuacji bo już cholera bierze mnie z tym motocyklem...
P.S.
Z tym kolektorem to raz było dobrze, gazowałem go z 5 minut i nic się nie grzało, było to dokładnie jeden dzień po tym myciu, raz był problem z odpaleniem na ssaniu bez niego jakoś tam mi się udało go odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:37, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
ja bym oddał gdzies na podpięcie pod kompa moze sie wiele wyjaśnic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:14, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
A jeszcze takie pytanie, do czego służy ten nacięty bolec w wałku wydechowym który chodzi w tym mechaniźmie na sprężynie?(prawy zawór wydechowy patrząc od tyłu motocykla) I w którą stronę powinien obracać się silnik patrząc od strony wysprzęglika i zębatek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|