|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 6:22, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
już miałem kiedyś w jakimś moto sel D, to specjalna myśl na biedny rynek polski, gdzie nie stać ludzi na nowe cylindry.
major używasz stwierdzenia "pół milimetra" ? a powinieneś używać 5 dziesiątek mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 8:31, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jedyną słuszną jednostką miary w konstrukcji maszyn i urządzeń jest mm wiec jeżeli już to powinno być 0,5 mm :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Czw 12:40, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | tak trochę z innej beczki, jest dość miła informacja dla użytkowników 300 pojawiły się vertex-y selekcja D ciekawe czy nicasilu wystarczy?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Powinno starczyć, fabryczny cylinder ma ponad 0,1 mm warstwę nikasilu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|