|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:43, 05 Sie 2014 Temat postu: Konstrukcja tłoka exc 250/300 od 12r wada fabryczna? |
|
|
Witam
Czy ktoś zastanawiał się dlaczego fabrycznie zamki pierścieni wychodzą dokładnie na środku okna ssącego? Mam na myśli tłoki fabrycznie i zamienniki do exc 250/300 2t od 12r(nie wiem jak starsze). Dzięki temu rozwiązaniu może dojść do podwinięcia pierścienia, pęknięcia i zatarcia cylindra. Pierścienie przez to rozprężają się co chwile i zużywają mocniej nicasil na wysokości okien. Czy ktoś próbował znaleźć rozwiązanie np zmienić miejsce zamków? Ile powinien wytrzymać fabryczny cylinder przy amatorskiej jeździe?
Sam latam 4t, ale chyba tania eksploatacja 2t vs 4t to mit .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Wto 18:46, 05 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:42, 05 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Mój cylinder przy 180godz wykazuję zerowe zużycie. Cylinder od 250/300 przy normalnym użytkowaniu powinien wytrzymać do 500godz. Eksploatacja 2t wychodzi nieznacznie mniej niż 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukopr
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Sob 11:56, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Mój cylinder w 250 exc 12r po 200 mth jest już krótko mówiąc do dupy, własnie ze względu na wymienioną przez kolegę wyżej konstrukcje tłoka... pierścień rozprężając się na wysokości okna "wyżezał" nicasil aż do aluminium.. później może wrzucę zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 19:15, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
brzmi ciekawie
dajcie fotkę jak to wygląda
inne tłoki wossnera/vertexa też tak mają czy tylko ten oem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:33, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Seryjne tłoki w 250/300 exc to Vertexy.
Lukopr daj fotki swojego cylindra bo aż się wierzyć nie chce że przy takim przebiegu zjadło nicasil. Ja mam ten sam silniki tylko rozwiercony na 300 i przy 180godz mam jeszcze honowanie widoczne, zero wytarcia nawet przy oknach. Co ile tłoki zmieniasz? jaki olej lejesz i w jakiej proporcji? filtr powietrza czysty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:09, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Mój cylinder przy 180godz wykazuję zerowe zużycie. Cylinder od 250/300 przy normalnym użytkowaniu powinien wytrzymać do 500godz. |
Ty jeździsz spokojnie czy dużo odkręcasz?
Znajomy miał 250 exc 12r i przy średnio ostrej jeździe korba oryginalna wytrzymała trochę ponad 100 mth, tłoki zmieniał co 60 mth.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Śro 16:10, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:48, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
To ja nie wiem jak można w takim tempie zajechać silnik. Ja wale między 150-200godz w sezonie, startuję od czasu do czasu w zawodach(zawsze w pierwszej piątce), latam w ciężkim terenie. Mój silnik przy 180godz wygląda jak nowy, zdjęcia pokazałem w dziale "zdjęcia i filmy". Tłok zmieniam co 90godz, olej w silniku co 10 godz, filtr powietrza cały czas czysty, gaźnik ustawiony idealnie i co jakiś czas korygowany + wymiana świecy co 50godz. Motor nie topiony i nie przegrzewany.
Nie wiem jakim trzeba być katem dla motocykla aby zajechać korbę w 100godz w takiej pojemności jak 250/300 2t, i uważam że to wynika bardziej z niebalstwa i złego użytkowania przez właściciela.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukopr
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 11:58, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | brzmi ciekawie
dajcie fotkę jak to wygląda
inne tłoki wossnera/vertexa też tak mają czy tylko ten oem? |
Nawet zamienniki mają taką konstrukcje, Dzwoniłem do kilku serwisów przedstawiając problem z tłokiem zamiennikiem, powiedzieli mi w ktm rally że zamek pierścieni nie może być w miejscu okna, że pewnie kupiłem wadliwy tłok wossnera chyba nie wiedxą że org ma taką samą konstrukcje....
Jak by ktoś mógł to wrzucić zdjęcie poprawnie, ja póki co nie mogę, - jakaś blokada na forum, wyśle link na pw
na zdjęciu widać wyraźnie miejsce w którym końcówka pierścienia "współpracowała" z nicasilem Motocykl ma przejechane od nowości 200 mth, tłok zmieniany co około 100 mth, nie był kręcony ciągle na max, jeździł na oleju castrol.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukopr
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 12:10, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] zdjęcie - poproszę o wrzucenie na forum, mi coś "nie idzie"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukopr dnia Nie 12:11, 17 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 12:52, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Nie 12:55, 17 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:24, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A jak wyglądają pierścienie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamjajoz
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:57, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Odświeżam Wiecie może jak to jest zrobione, że pierścienie się nie łamią skoro zamek wypada na oknie? Jet tam jakieś fazowanie lub jakiś inny patent?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:14, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Okna są fazowane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Nie 22:20, 20 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:31, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie jak to jest z tymi mth, Wypalilem 50l mieszanki ktm 300 i wybiło 18mth.Wypale jeszcze 250l i mam wymianę tłoka?,czy to nie za szybko liczy te mth?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|