|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kondi9811
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: Śro 13:42, 06 Sty 2016 Temat postu: Korba KTM 400 EXC |
|
|
Witam.
W moim exc 400 okazało się że musze zmienić cały wał, gdyż podobno niema już korb do tego modelu.
Tak wiec moje pytanie brzmi czy korba od exc 450 lub 525 podpasuje do 400? Zawsze to parę stówek mniej.
Dziękuję za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chaamik
Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:48, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wejdz w linka ktorego dodaje pomierz suwmiarką swoją korbe, pewnie pasuje z jakiegoś podobnego modelu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 17:26, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
W Rfs korbowód jest taki sam dla Exc 400, 450, 520, 525. Różnią się skoki na wałach, średnice, wysokości tłoków. Np. 400 ma taka średnicę tłoka jak 450, taki sam korbowód, lecz inne wykorbienie i inna wysokość tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:50, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | W Rfs korbowód jest taki sam dla Exc 400, 450, 520, 525. Różnią się skoki na wałach, średnice, wysokości tłoków. Np. 400 ma taka średnicę tłoka jak 450, taki sam korbowód, lecz inne wykorbienie i inna wysokość tłoka. |
Czy aby na pewno tak jest bo korba nr cześci:
59530015044 - 400 exc
59030015044 - 450/525 exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:35, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Pozwolę sobie wkleić post z innego forum, na który nie uzyskałem odpowiedzi:
Pytanko - jak to jest z korbowodem do EXC 400? Czy korbowody od 450 i 525 pasują? W necie różnie ludzie piszą.
Sprawa wygląda tak:
2001 - korba 59530015044 -> tłok 59530007000 -> cylinder 59530038000
2002 - korba 59530015044 lub 59030015044 -> tłok 59530007000 -> cylinder 59530038000
2003 - korba 59030015044 -> tłok 59430007000 -> cylinder 59530038000 -> inny wał, tylko w tym roczniku
2004 - korba 59530015044 -> tłok 59530007000 -> cylinder 59530038000
Wychodzi na to, że :
2002 - w fiszkach są dwa numery korb, czyli są identyczne tylko mają różne numery (tłok, wał i cylinder ten sam)?
2003 - korba ta sama, cylinder ten sam, tłok za to jak w EXC 450, można to wytłumaczyć innym wałem.
2004 - wszystkie numery te same co w latach 2001, 2002 (oprócz 2003) aż do 2007.
Korbowód od 450 i 525 ma numer 59030015044, więc pasuje on do EXC 400 w rocznikach od 2001 do 2007, zakładając, że jest to to samo co 59530015044 (na podstawie dwóch numerów korb z fiszek w roczniku 2002 i identycznych tłokach i cylindrach 2001,2002, 2004-2007), czy tak? A może w fiszkach jest błąd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 21:04, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Co tam piszą, w internecie i co mówią numery to jedno, a przerobienie tematu na własnej skórze to drugie.
Ja temat przerobiłem, też miałem wątpliwości, ale teraz już wiem, że korba jest ta sama. Ja zakładałem Proxa 03.6520
Przeczytaj dokładnie.
450 i 400, mają identyczny korbowód i cylinder, zaś inne wały i tłoki. Wał w 450 ma większe wykorbienie, a tłok jest niższy, przez co tłok pracuje w cylindrze o tych samych rozmiarach, lecz na dłuższym dystansie i stąd różnica pojemności.
Poza tym tłok w 450, ma według danych Wossnera ciaśniejsze pasowanie.
Korbowody były inne w którymś modelu, SXòw. Krótsze, za to szerszy tłok.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Śro 21:16, 06 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:05, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No to cenna informacja z praktyki - jak kiedyś będę korbę zmieniał ( tylko jak patrzę ile jeżdżę to nie wiem czy prędzej mnie emerytura nie dopadnie )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Czw 13:05, 07 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|