Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

korbowód
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:23, 04 Gru 2011    Temat postu: korbowód

nie moge dojść jakiej firmy mam korbe
jedyne numery na niej to po jednej stronie 165 po drugiej B05
z tego co patrzylem po zdj. prox ,hot rods daja swoje nazwy na tym wiec to napewno nie to
i pytanie co to mam?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:58, 04 Gru 2011    Temat postu:

pewnie oryginał jeszcze Very Happy tam nic nie pisze ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 20:04, 04 Gru 2011    Temat postu:

albo jakieś chińskie gówno pokroju tkrj... podejrzewam moją opcję.
Przejrzyj allegro jeśli chodzi o chinskie korby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:50, 04 Gru 2011    Temat postu:

orginał raczej nei bo nie ma luzów wręcz ma jak nowa

tylko zastanawiam sie skoro robie nicasil i tlok to czy wymieniac tez korbe bo luzy ma znikome (da sie poznac jakos jej zuzycie)

te korby to jak szukac bo nzaw nei znam a do mojego modelu same orginalne typu prox


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 22:39, 04 Gru 2011    Temat postu:

jak juz tyle kasy wkladasz to pewnie.Zrobisz tlok, cylek. korba dostanie luzów na nowym tłku (lepsza kompresja) i zrobi ci jajo z cylka = nowy tłok + już mniej nicasilu.
robota głupiego,.
rób wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:23, 04 Gru 2011    Temat postu:

noo ja tak miałem Very Happy korba 0 luzu bo wsadzeniu nowego tłoczka szybko dostała w tyłek i sie odzywała... no i sie skonczyła Very Happy co do korby to myslałeś ze jaka wsadzisz ? Razz wsadzaj proxa to jedne z lepszych korb. najlepsze są oryginalne. jak cos to na chyba olsztynskim ktmie jest wyprzedaz i mozna za 620 zł kupic oryginał Razz ( gdzie tysiaka normalnie kosztuje) ale nie wiem czy do 200 podejdzie. jak nie to prox. chyba że aż tyle kasy nie masz to bierz hot rodsa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:33, 05 Gru 2011    Temat postu:

myslałem raczej o hot rodsie
bo jeszcze do tego wszystkiego jak chce miec git malina to musiałbym kupić łożyska na wał i wtedy cały silnik nowy i licze mth jak dla nówki z salonu:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:53, 05 Gru 2011    Temat postu:

zawsze trzeba wymienic wszystkie łozyska Razz szczególnie na wale. taka sama sytuacja jak ich nie wymienisz od nowych wiekszych obciązen momentalnie mogą sie sypnąć. posprawdzaj reszte łozysk głownie łozysko na wałku zdawczym. na sprzęgle bo te łozyska tez maja jakas wytrzymałość i lepiej wymienic to póki masz silnik rozebrany niż żeby potem sie sypneło ;/ ja nie mam luzów nigdzie ale wymieniam praktycznie wszystkie wazne łozyska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 14:09, 05 Gru 2011    Temat postu:

prox do 2t nie daje łożysk górnych korby, więc bez sensu, beirz hot rods albo wossnera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:51, 05 Gru 2011    Temat postu:

ok ok dzieki
będzie cały remont:Di tak i tak trzeba zrobić i silniczek nowka sztuka:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:48, 07 Gru 2011    Temat postu:

panowie ktoś rozbierał swoja pomarańcze w dwusuwie?
trzeba na cos szczególnego uważać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:57, 07 Gru 2011    Temat postu:

nic tam nie ma nietypowego ;P po prostu rozbierac tak żeby nic sie nie rozleciało przy "puszczeniu" wału

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:59, 07 Gru 2011    Temat postu:

chodzi mi np o polożenie skrzyni bo tam były jakieś krzyżyki:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:11, 07 Gru 2011    Temat postu:

zadnego specjalnego połozenia nie ma ;P aby w bębnie tylko wybieraki siedziały jak trzeba. ale to sie sprawdza przed złozeniem Razz nic nie trzeba sobie zaznaczac :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 19:32, 07 Gru 2011    Temat postu:

Ja robiłem silnik od początku, pytaj o wszystko.
Jakbyś miał jakiś problem to dzwoń, służę pomocą : 793 395 514 bo może mnie nie być na kompie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin