Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 668, 669, 670 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Nie 13:56, 26 Lip 2020    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Montował ktoś takie klamki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:35, 26 Lip 2020    Temat postu:

Chinczyki pelna geba. Szkoda kasy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Pon 5:31, 27 Lip 2020    Temat postu:

A co polecasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk14100




Dołączył: 23 Lut 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:56, 27 Lip 2020    Temat postu:

Cześć, mam problem z moja stara 620-stka mianowicie ubywa mi plynu chlodniczego za to pojawia sie w oleju ;p zanim zdejme glowice chcialbym wymienic uszczelniacze na pompie plynu chlodniczego i takie moje pytanie czy ktos mial tez takie przygody i moze pamieta jakie tam sa uszczelniacze/ oringi? czy lepiej kupic cala pompe a moze sa jakies zestawy naprawcze. Czy to wszystko moze nie ma sensu i odrazu sciagac glowice? Pozdro i dzieki ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:19, 27 Lip 2020    Temat postu:

pazix - oryginał, pompy skręcic lekko, albo nawinac tasmy teflonowej a jeszcze lepiej kupic sobie nakladki ktm powerparts przy glebie sie przestawi a dzwigni ciezko połamac, ja mam oem od wielu lat + handbary i nigdy jeszcze nie połamałem klamki, a oem ma najlepsze kąty, nic sie nie wyklepuje itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Pon 9:30, 27 Lip 2020    Temat postu:

pazix90 napisał:
https://www.olx.pl/oferta/klamki-ktm-nielamki-pivot-2014-20-CID5-IDxRV0S.html
Montował ktoś takie klamki?

Ja mam takie w swoim exc 450 2009r.
Mnie tam one odpowiadają i nie narzekam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greha




Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:05, 27 Lip 2020    Temat postu:

Witam. Pacjent exc 300 2011r podczas niedzielnej jazdy silnik zaczął głośniej chodzić jakby buczeć, coś w stylu huczącego łożysko po czym jak wracałem do domu podczas jazdy motor zgasł i poczułem że mocno hamuje. Wcisnąłem sprzęgło i motor stanął znalazłem luz i musiałem zostać scholowany do domu,nie idzie ruszyć Kopką motor 30 mth po remoncie korba prox łożyska wału prox tłok vertex. Dodam że jak silnik zaczął głośniej chodzić nie stracił mocy cały czas szedł jak głupi i palił od pierwszego kopnięcia . Ktoś miał podobny przypadek? Za 2 tygodnie go rozkręcam i wtedy będę wszystko wiedział ale myśl ta nie daje mi spokoju na co się nastawić. Obstawiam albo łożyska wału albo łożysko na korbie co sądzicie? Oby tłok i cylinder był cały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:20, 27 Lip 2020    Temat postu:

szkoda wrózyć... niestety musisz sie wstrzymac 2 tygodnie i bedzie jasna sprawa. moze byc wszystko to co wymieniłeś plus jeszcze kilka rzeczy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 6:08, 28 Lip 2020    Temat postu:

Kilka rzeczy? A powiesz co dokładnie mogło jeszcze zblokować silnik. Będę wiedział na co zwrócic szczególną uwagę przy rozkręceniu.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:20, 28 Lip 2020    Temat postu:

uwierz mi ze jak zablokowało silnik to nie bedzie to pierdołka nie do zauwazenia Very Happy ebdzie jakies ewidentne grube uszkodzenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:59, 29 Lip 2020    Temat postu:

Brat szuka exc 250f na początek przygody z moto (powiedzmy 20tys.zł max)
Może ktoś zechce podpowiedzieć na które roczniki warto zwracać uwagę?
Czy w nowszych jest skrzynia 6-biegowa? Jeśli tak to które roczniki?
Tak samo z wtryskiem- od którego roku?
Napewno chodzi o delikatną jazdę po spokojnym terenie bo brat jest z tych zachowawczych Wink także moto nie będzie dostawało po dupie, a exc bo musi być zarejestrowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:04, 29 Lip 2020    Temat postu:

kupuj to na co cie stac, bierz co sie najswiezszego trafi, tak sa skrzynie 6 biegowe, wtrysk jest od 12 roku. za 20 tysiecy to juz spokojnie tylko wtrysk bedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:16, 30 Lip 2020    Temat postu:

lukas029 napisał:
Brat szuka exc 250f na początek przygody z moto (powiedzmy 20tys.zł max)
Może ktoś zechce podpowiedzieć na które roczniki warto zwracać uwagę?
Czy w nowszych jest skrzynia 6-biegowa? Jeśli tak to które roczniki?
Tak samo z wtryskiem- od którego roku?
Napewno chodzi o delikatną jazdę po spokojnym terenie bo brat jest z tych zachowawczych Wink także moto nie będzie dostawało po dupie, a exc bo musi być zarejestrowane.
Niech szuka od modelu 2015 w górę. Są to już mocno dopracowane 250tki zarówno silnikowo jak i zawieszeniowo. Bardzo dobrym wyborem byłby model 2016, czyli ostatni wypust poprzedniej generacji. Jest tam ostatnia generacja jednokomorówki z przodu i ostatnia generacja "starego " PDSa z tyłu, czyli na dzień dobry masz super zawias bez konieczności tuningu. Motocykl bardzo dobrze się prowadzi i jest mocniejszy od nowszych 250tek. Jakościowo również bije nowsze modele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 9:46, 30 Lip 2020    Temat postu:

Dzięki za podpowiedzi, będę obserwował co się pojawia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 17:21, 30 Lip 2020    Temat postu:

Witam, jestem po przeróbce rfsa 400cc na 450cc 2007r. Gaznik caly seria poza przelotowa koncówką. Dysza glowna 182, iglica przed ostatni zabek od dołu, reszta seria. Po puszczeniu gazu na biegu strzela seria w tlumik, po przegazowaniu na wolnych jedym strzalem,odpala bez problemu, tlumik szczelny.

Jak prawidlowo wyregulować sklad mieszanki na wolnych?
Jakie beda objawy za malej dyszy wolnych obrotów ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 668, 669, 670 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 669 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin