Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 674, 675, 676 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:09, 06 Paź 2020    Temat postu:

pajka - czy robi nie wiem, wiem ze do najnowszych modeli bywa problem, przemysl czy na pewno chcesz te osłony, one mocno ograniczaja chłodzenie silnika

babel - moge siebie polecic Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:32, 07 Paź 2020    Temat postu:

Siema Wszystkim
Mam pytanie za 100pkt czy tłok z lc4 620 pasuje do lc4 640?
Szukam tłoka do 640 101.00mm i powiem szczerze że to ciężki temat lecz znalazłem taki tłok do 620 pytanie czy pasuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:22, 07 Paź 2020    Temat postu:

prosta sprawa - numer katalgoowy sprawdź i porównaj, jakby pasowały to by miały te same numery i dopasowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 19:00, 07 Paź 2020    Temat postu:

W sumie nie pomyślałem o chłodzeniu. Na pokrywie mam rysy od dźwigni biegów, stąd ten pomysł. Odpuszczę temat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:20, 07 Paź 2020    Temat postu:

moze dzwignia biegów wygieta - ja jestem przeciwnikiem tych osłonek, raz ze gorsze chlodzenie, dwa ze po prawej stronie ginie troche dzwignia hamulca, 3 ze i tak tam wlazi syf i sie wszystko rysuje Very Happy wiec duzego sensu nie ma w tym - zamiast osłonki kup pewnie nową oryginalna dzwignie, z odpowiednim kątem - jak stara pogięta to i sie moze okazac ze wygodniej bedzie sie biegi zmieniac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Nie 9:35, 11 Paź 2020    Temat postu:

pod przednią zębatką, także przy pompie olejowej mam silnik zasyfiony olejem.
przypuszczam, że mam do wymiany uszczelniacz na wałki zdawczym. zwłaszcza, że wiem, że poprzedni właściciel za ciasno naciągał łańcuch.
czy trudna jest wymiana tego uszczelniacza? dostęp jest po prostu po zdjęciu zębatki?

znalazłem taki zestaw naprawczy,
[link widoczny dla zalogowanych]
iść w to, czy wystarczy sam uszczelniacz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:39, 11 Paź 2020    Temat postu:

pm2z napisał:
pod przednią zębatką, także przy pompie olejowej mam silnik zasyfiony olejem.
przypuszczam, że mam do wymiany uszczelniacz na wałki zdawczym. zwłaszcza, że wiem, że poprzedni właściciel za ciasno naciągał łańcuch.
czy trudna jest wymiana tego uszczelniacza? dostęp jest po prostu po zdjęciu zębatki?

znalazłem taki zestaw naprawczy,
[link widoczny dla zalogowanych]
iść w to, czy wystarczy sam uszczelniacz?


Prosty temat z ta wymiana jak co . Warto założyć minimalnie grubszy oring pod tukejke jak by na nowym też podciekalo bo tak nie raz się zdarza .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Nie 10:43, 11 Paź 2020    Temat postu:

Rozumiem, że tulejka z oringiem powinna dość łatwo wyjść po zdjęciu zębatki. A jak z uszczelniaczem? Trzeba go jakoś "wydłubać", czy jest do tego specjalne narzędzie???

Może nazbyt laickie te moje pytania, ale jeszcze tam nie zaglądałem, nie chcę się brać za robotę, nim będę miał części na miejscu, żeby nie unieruchomić motocykla na więcej niż to konieczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:55, 11 Paź 2020    Temat postu:

Zrób sobie haczyk nawet z jakiegoś drutu i jak wyciagniesz tukejke to haczykiem zdecydowanie do siebie i uszczelniacz wyskoczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Nie 11:33, 11 Paź 2020    Temat postu:

super, dziękuję!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 9:34, 20 Paź 2020    Temat postu:

Siemka Koledzy.
Napiszcue jakie macie dysze u Was w gaznikach
jak ktos ma exc 2016 2t ,
z ciekawosci chce wiedziec czy te gazniki sie rozjezdzaja po czasie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ledjonn




Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szymanów/Wrocław

PostWysłany: Wto 18:39, 20 Paź 2020    Temat postu:

Dziwne pytanie.. czy jest to możliwe, że ktoś do lagow włożył sprężyny różnej długości? Zrobiłem pierwszy serwis zawieszenia i jedna golen wychodzi dalej niż druga i ciężko mi włożyć oske odpowiednio. Teoretycznie nie wchodzi to w grę Ale nic mnie już nie zdziwi. Jakiś tuning czy babol?..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:37, 20 Paź 2020    Temat postu:

co do gaźnika - równiez uwazam że dziwne pytanie, troche sie na pewno rozjezdzaja, i zalezy tez to od stanu motocykla, zwyklke fabryczne wyjsciowe nastawy są z grubsza trafione

co do spręzyn - ich długosc nie ma kompletnie zadnego znaczenia - idąc tym tokiem zawieszenie w którym w jednej ladze jest spręzyna a w drugiej nie ma jej w ogóle powinny sie róznić drastycznie Very Happy pewnie popełniłeś klasyczny błąd przy skręcaniu kartridza - lepiej od razu rozebrac i popraw górne mocowanie korka bo pewnie jest szansa że sie to szybko rozkręci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:33, 21 Paź 2020    Temat postu:

Jaki błąd masz na myśli? Po prostu w drugiej ladze kardridz mniej wychodzil z środka. Musiałem się ostro nameczyc zeby scisnac sprężynę tą żeby nakręcić korek. W przeciwieństwie do drugiej gdzie sprezyna wystawala mniej ponad kardridz i łatwo wszystko poszlo
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ledjonn




Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szymanów/Wrocław

PostWysłany: Śro 13:01, 21 Paź 2020    Temat postu:

Poprzedni post do skasowania. Dodałem bez logowania.
Rozebralem wszystko git, jedna sprezyna jest dłuższa przez top Wypycha lage mocniej o te 5-7 mm. Jak krótsza wyciągnę top wtedy jest równo. Myślisz, że to zamierzony zabieg?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 674, 675, 676 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 675 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin