Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 675, 676, 677 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 13:29, 21 Paź 2020    Temat postu:

mysle ze nie
pozatym jak juz napisalem długosc sprezyny nie powinna miec znaczenia - bo zamontowana w motocyklu w zwisie nie definiuje dlugosci calego zawieszenia, tą dlugość definiuje tak na prawde rozpiętość kartridza, mozna ja zmienic przez zmiane sprezynki odbiciowej ( albo montaz jakiejs tulejk ido niej - czyli skracanie skoku teleskopu ) albo przez zle skrecenie gornych korkow - one musza na odpowiednią glębokosc się wkręcic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doomino




Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:24, 22 Paź 2020    Temat postu:

Panowie, jest wyraźna różnica w hamowaniu przy zastosowaniu tarczy pływające 270mm? warto w nią zainwestować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 14:22, 22 Paź 2020    Temat postu:

tarcza pływajaca róznicy w hamowaniu jako tako nie da
ale 1 cm juz robi róznice, wymagana mniejsza sila nacisku na dzwignie zdecydowanie, - czy warto to kwestia indywidualna, nie jest tanio, ja kupiłem bo mam dosyc tanio czesci, po cenie detalicznej nie wiem czy bym sie skusił. zdecydowanie wolalbym dolozyc do lepszych klocków na 260tarczy niż kupować 270tke i wziac proxy klocki Very Happy
jeszcze co zauwazyłem - i w 260 ( z dobrymi klockami - polecam jakies brembo ) i 270 zablokowac koło to zaden problem, robi sie problem np u zawodnika gdzie uzywa ostro hamulca - przy dłuzszych zawodach zmęczenie rąk ma mniejsze - wiec do amatorki - troche bajer, troche lepszy hebel odczuwalnie ale mysle ze zadnego progresu nie bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doomino




Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:33, 22 Paź 2020    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, w takim razie odpuszczam temat Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ledjonn




Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szymanów/Wrocław

PostWysłany: Sob 17:46, 24 Paź 2020    Temat postu:

henio12323 napisał:
mysle ze nie
pozatym jak juz napisalem długosc sprezyny nie powinna miec znaczenia - bo zamontowana w motocyklu w zwisie nie definiuje dlugosci calego zawieszenia, tą dlugość definiuje tak na prawde rozpiętość kartridza, mozna ja zmienic przez zmiane sprezynki odbiciowej ( albo montaz jakiejs tulejk ido niej - czyli skracanie skoku teleskopu ) albo przez zle skrecenie gornych korkow - one musza na odpowiednią glębokosc się wkręcic



Ale jesli spręzyna ma większą siłę to wypycha mocniej lagę a ta krótsza czy też słabsza ma mniej siły i te 5 mm roznicy jest.
Korek jest wkrecony na maksa, w obu przypadkach nakretka kontrująca jest wkręcona maksymalnie-gwint sie juz skonczyl.

Przy pomocy siły lagę z krotsza/slabsza sprezyna moge wyciagnac do takiego samego poziomu co druga. Także długosc kartdridza jest taka sama.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ledjonn dnia Sob 17:47, 24 Paź 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:41, 24 Paź 2020    Temat postu:

jak juz pisałem pomysl jak działa zawieszenie, co decyduje o jego długosci - całość opiera sie na spręzynce w tłumiku - ona ma ze 3-4 cm długosci ( zaleznie od modelu/wersji ) i jest relatywnie sztywna, - faktycznie, jezeli jedna spręzyna bedzie zdecydowanie mocniej napieta to mocniej bedzie oddziaływała na ta sprezyne odbiciowa - musi byc na prawde spora róznica sztywnoisci.

jezeli to jednak az takie róznice - to wymien sprezyny na jednakowe i po temacie
w razie co do jednokomorówki mam uzywane spręzyny ( z exc 525 2007 )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 21:17, 26 Paź 2020    Temat postu:

Witam.
Panowie jakie oleje do exc tpi?
Mieszanka i skrzynia?
Bo z mieszanka roznie juz slyszalem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:21, 26 Paź 2020    Temat postu:

KAT 200 napisał:
Witam.
Panowie jakie oleje do exc tpi?
Mieszanka i skrzynia?
Bo z mieszanka roznie juz slyszalem.


Tylko Motrex ale to moja opinia . Na przykładzie 2 identycznych exc300 z 2018r po 85mtg ściągnięte cylindry i ten na Motulu ho ho pozostawial wiele do życzenia A na Motorex nowka był. Wiadomo wszystko zależy też od dbania o filtr powietrza ale na bank właściciele dbali o to


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:07, 26 Paź 2020    Temat postu:

z tego co wiem motul ( 800 ) nie nadaje sie do dozowników, sa inne do dozowników - ale o nizszych parametrach, wiec pozostaje praktycznie z górnej półki motorex - smiało można lać jest na pewno sprawdzony i bezpieczny, wiec moim zdaniem szkoda eksperymentować
co do skrzyni - polecam również motorexa gear oil 10W30, świetnie działa na tym skrzynia i sprzęgło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 23:41, 26 Paź 2020    Temat postu:

Dzieki, Wiec Zarzucam motorexa. Zastanawiam sie jeszcze czy kombinowac delikatna dolewke do benzyny?wiem ze na wtrysk to nie bardzo, ale....
Czy ktos z was przeciagal tlok w Tpi na ponad 100mth ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:23, 27 Paź 2020    Temat postu:

bez sensu dolewać
a przeciagac tłoka tym bardziej, po 80 h potrafi wyglądac juz średnio... no chyba ze masz kase Very Happy bo w zasadzie to oprócz tego ze stracisz nieco osiągi to zuzywasz mocniej cylinder


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 8:57, 27 Paź 2020    Temat postu:

Wlasnie, i kurde nie mialem na to wplywu. Bo juz jest 100tka a tlok orginal.
Ciekawe jak cylek cholera. Bede rozbieral, sprobuje to sam ogarnac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:36, 27 Paź 2020    Temat postu:

no to juz teraz trudno, rozbierasz i jest co jest Very Happy cylek do honowania, pomiarów, obsługa zaworu wydechowego, nowy tłok i ogień

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 14:10, 27 Paź 2020    Temat postu:

Henio a co myslisz o pompie oleju???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 14:31, 27 Paź 2020    Temat postu:

a co moge myslec ? Very Happy osobiscie jak ktm kazał by wymiany to bym wymieniał - i jeździł spokojniejszy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 675, 676, 677 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 676 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin