Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 676, 677, 678 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siwix




Dołączył: 05 Mar 2020
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubon

PostWysłany: Wto 6:27, 03 Lis 2020    Temat postu:

Jaki tłok polecacie dla 250 2t 2005r ewentualnie gdzie kupić w dobrej cenie tłok zestaw uszczelek itd ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siwix dnia Wto 6:28, 03 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:59, 03 Lis 2020    Temat postu:

u mnie oczywiscie Very Happy
a polecam oryginał ewentualnie vertex


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doomino




Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:54, 05 Lis 2020    Temat postu:

Mam pytanie, ustawiłem luz zaworowy i z płytek które akurat mam wyszedł mi luz na zaworach ssących 0.15. Czy luz może być w górnej granicy czy kupić plytki takie aby ustawić w połowie dopuszczalnej wartości?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:11, 05 Lis 2020    Temat postu:

ma byc ( zapewne ) od 0,1 do 0,15 jak jest 0,15 - jeździj na tym jak jest 0,16 -juz warto dac płytke odpowiednią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doomino




Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:15, 05 Lis 2020    Temat postu:

Na szczęście 0.16 nie wchodzi, w takim razie zostawiam jak jest, dzięki za odpowiedź Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 21:51, 10 Lis 2020    Temat postu:

Z tyłu scina klocek od strony tłoczka co moze byc przyczyna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:42, 10 Lis 2020    Temat postu:

uszkodzony zacisk - za duzy luz na prowadnicach i kantuje jeden element zacisku do drugiego
moze wymiana gumki zwłaszcza tej długiej cos pomoże sprawdź tez dokręcenie prowadnic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starsky




Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:08, 11 Lis 2020    Temat postu:

Hej,
zaczynam weryfikacje mojego ktm exc 450 2011

te dziury w głowicy to jest powód do zmartwień? Jedna po stronie ssącej a druga po stronie wydechowej. Tam przy uszczelniaczach.




Kolejna rzecz to zawory ssace. Jeden jest piekny i błyszczacy a drugi z nagarem ?!




Z góry dzieki za podpowiedź


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez starsky dnia Śro 19:13, 11 Lis 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:17, 11 Lis 2020    Temat postu:

te dziury to chyba sa specjalnie robione - brzydko wyglądaja, ale tez sie ostatnio nad tym zastanawiałem i widac jakby ktos celowo to rozfrezował bo są slady w około - byc moze to odpływy zeby olej w szpilce nie zalegał.
co do zaworów - nagar/syf na nich swiadczy o brudnym filtrze powietrza albo nieszczelnosci zaworu
przypatrz sie bo na fotkach słabo wyglada jaki maja kształt powierzchnie, sa dosyc mocno zmatowiałe - gdyby to były stalówki to kwalifikowały by sie do przeszlifowania, tutaj takiej mozliwosci nie ma, ale jak są w miare pod dobrym kątem to warto obrobic gniazda - bo wygladaja pewnie podobnie zmatowiałe, to poprawi szczelnosc głowicy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starsky




Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:23, 11 Lis 2020    Temat postu:

Dzieki za błyskawiczną odpowiedź! Zawiozę te głowice na pomiary.

W sensie ze to sa tytanowe zawory?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez starsky dnia Śro 19:25, 11 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:47, 11 Lis 2020    Temat postu:

fabrycznie jak pamietam w tych głowicahc doloty są tytanowe, wydechowe stalowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greha




Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:09, 12 Lis 2020    Temat postu:

Witam jakiś czas temu pisałem o zblokowanym silniku w exc 300 i dopiero teraz rozkręciłem Silnik okazuje się że korba się przypiekła i blokuję się w pewnym miejscu i teraz mam pytanie czy jest gdzieś podany luz jaki korba powinna mieć?ta była przekuwana w motor techu i wytrzymała niestety nie całe 30 mth. I co mogło spowodować takie przytarcie zbyt ciasne spasowane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:20, 12 Lis 2020    Temat postu:

tam pasowania sie nie stawia - chyba ze luz wzdłuzny, ale wystarczy za mała ilość oleju / za uboga mieszanka, lub brudny filtr powietrza i mozna zarznac taka korbe. raczej mało który producent podaje luz - bo ten luz jest trudny do zmierzenia i sa to małe wartosci - jak juz czuc luz to do wymiany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greha




Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:36, 12 Lis 2020    Temat postu:

Aha hm zawsze lalem te 100 ml na 5l może nawet kapkę więcej filtr też czyszczony zazwyczaj co jazdę więc nie wiem jedno jest pewne do wymiany części już są także zastanawiałem się tylko nad tym luzem czy coś takiego jest gdzieś podane. Chodzi mi o ten luz co korba chodzi na boki nie góra dół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:43, 13 Lis 2020    Temat postu:

Chyba kolo 0,4
Sprawdz ile masz wsuwajac szczelinomierz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Pią 17:43, 13 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 676, 677, 678 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 677 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin