|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwix
Dołączył: 05 Mar 2020
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubon
|
Wysłany: Wto 6:27, 03 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Jaki tłok polecacie dla 250 2t 2005r ewentualnie gdzie kupić w dobrej cenie tłok zestaw uszczelek itd ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Siwix dnia Wto 6:28, 03 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:59, 03 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
u mnie oczywiscie
a polecam oryginał ewentualnie vertex
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doomino
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:54, 05 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie, ustawiłem luz zaworowy i z płytek które akurat mam wyszedł mi luz na zaworach ssących 0.15. Czy luz może być w górnej granicy czy kupić plytki takie aby ustawić w połowie dopuszczalnej wartości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:11, 05 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
ma byc ( zapewne ) od 0,1 do 0,15 jak jest 0,15 - jeździj na tym jak jest 0,16 -juz warto dac płytke odpowiednią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doomino
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:15, 05 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Na szczęście 0.16 nie wchodzi, w takim razie zostawiam jak jest, dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 21:51, 10 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Z tyłu scina klocek od strony tłoczka co moze byc przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:42, 10 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
uszkodzony zacisk - za duzy luz na prowadnicach i kantuje jeden element zacisku do drugiego
moze wymiana gumki zwłaszcza tej długiej cos pomoże sprawdź tez dokręcenie prowadnic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starsky
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:08, 11 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Hej,
zaczynam weryfikacje mojego ktm exc 450 2011
te dziury w głowicy to jest powód do zmartwień? Jedna po stronie ssącej a druga po stronie wydechowej. Tam przy uszczelniaczach.
Kolejna rzecz to zawory ssace. Jeden jest piekny i błyszczacy a drugi z nagarem ?!
Z góry dzieki za podpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez starsky dnia Śro 19:13, 11 Lis 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:17, 11 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
te dziury to chyba sa specjalnie robione - brzydko wyglądaja, ale tez sie ostatnio nad tym zastanawiałem i widac jakby ktos celowo to rozfrezował bo są slady w około - byc moze to odpływy zeby olej w szpilce nie zalegał.
co do zaworów - nagar/syf na nich swiadczy o brudnym filtrze powietrza albo nieszczelnosci zaworu
przypatrz sie bo na fotkach słabo wyglada jaki maja kształt powierzchnie, sa dosyc mocno zmatowiałe - gdyby to były stalówki to kwalifikowały by sie do przeszlifowania, tutaj takiej mozliwosci nie ma, ale jak są w miare pod dobrym kątem to warto obrobic gniazda - bo wygladaja pewnie podobnie zmatowiałe, to poprawi szczelnosc głowicy
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starsky
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:23, 11 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Dzieki za błyskawiczną odpowiedź! Zawiozę te głowice na pomiary.
W sensie ze to sa tytanowe zawory?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez starsky dnia Śro 19:25, 11 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:47, 11 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
fabrycznie jak pamietam w tych głowicahc doloty są tytanowe, wydechowe stalowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:09, 12 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Witam jakiś czas temu pisałem o zblokowanym silniku w exc 300 i dopiero teraz rozkręciłem Silnik okazuje się że korba się przypiekła i blokuję się w pewnym miejscu i teraz mam pytanie czy jest gdzieś podany luz jaki korba powinna mieć?ta była przekuwana w motor techu i wytrzymała niestety nie całe 30 mth. I co mogło spowodować takie przytarcie zbyt ciasne spasowane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 11:20, 12 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
tam pasowania sie nie stawia - chyba ze luz wzdłuzny, ale wystarczy za mała ilość oleju / za uboga mieszanka, lub brudny filtr powietrza i mozna zarznac taka korbe. raczej mało który producent podaje luz - bo ten luz jest trudny do zmierzenia i sa to małe wartosci - jak juz czuc luz to do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:36, 12 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Aha hm zawsze lalem te 100 ml na 5l może nawet kapkę więcej filtr też czyszczony zazwyczaj co jazdę więc nie wiem jedno jest pewne do wymiany części już są także zastanawiałem się tylko nad tym luzem czy coś takiego jest gdzieś podane. Chodzi mi o ten luz co korba chodzi na boki nie góra dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:43, 13 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Chyba kolo 0,4
Sprawdz ile masz wsuwajac szczelinomierz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Pią 17:43, 13 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|