 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Śro 17:02, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, mam sx 450 z 2005 roku, mam pytanie odnośnie przednich lag, z tego co wyczytałem są ta wp 48, są to jednokomorowe czy dwukomorowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 17:13, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
mozesz miec nawet i 4 komorowe bo w ktmach łatwo o przeróbki, ale fabrycznie były jednokomorowe zwykłe zawieszenie. dopiero duzo później wprowadzili dwukomorówki chyba 2009 rok. ( wczesniej enduro miało zwykłe a dwukomory szły do SXów) nie licze wersji specjalnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Śro 17:21, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
hmm co do wersji specjalnych to aukrat taka mam, bo mam SX w wersji S.Ramon ale z karty serwisowej ze zmianami wyczytałem że tylko w tylnim zawieszeniu jest jakaś modyfikacja.
wiec przód jest seria?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 17:29, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | rama 520 wydech 520, ośka cienka, zawieha 43 wahacz też normalnyu jak od 520 nie wiem czemu to sie w ogóle nazywa 525 jak to jest 520  |
a wahacz nie widzialem zeby sie czyms roznil w nowyszych, oska jak mierzyl miala cos ok 20mm
to gdzie dostane uszczelaniacze pylowe do wp 43 bo cos ciezko znalesc ja mam na akutalnych wymiar 43 x 57.2 x11.8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 17:44, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
w 520 masz taki aluminiowy jasny z jednym przetłoczeniem symetrycznym na srodku. a nowsyz model jest z siwego stopu alu. i jest bardziej chropowaty no i ma takie pasek przez całądługośc. róznica kolosalna i nei da sie zauwazyc jaki to wahacz ;D ale to też dasię przełozyc.
co do pyłówek - serwis KTMa na pewno ma
kubakuba jak widze to są chyba zwykłe. 2 komorowe miały inną góre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Śro 17:51, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
a tak w skrócie jaka jest góra w dwu komorowych?
przy dostosowywaniu lagów pod swoją wagę wystarczy wymienić sprężyny na odpowiednie i wyregulować czy są jakieś większe kombinacje tak jak w przypadku tylnego zawiasu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:00, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
w dwukomorowych masz 4 wgłębienia pod specjalny klucz a w jednokomorowych jest na chyba 19stke kluczyk na srodku ( pod pokrętłem) do odkręcania góry.
co do wagi - tak samo jak i z tyłu mozna zmienic samą spręzyne i to juz da sporo. ale jak chcesz lepiej ustawic zawias to zaworowanie jak i reszta też ma wpływ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 18:43, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
to wiec po co ta gadka ze wahacz taki czy taki jak nie ma najmniejszej roznicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:21, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
rodzaj wahacza też mówi o modelu ;P stare 525 ten 1 wypust miał ten stary wahacz a nowszy inny. lzejszy i wytrzymalszy i chyba miał też nieco przesunięte mocowanie amorka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 19:51, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
to ja juz nie wiem czy mam 520 czy 525 bede musial wszystko 5 razy sprawdzic zanim kupie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:17, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie po tej fotce to jest czysta 520stka. może to też jakis model dziwny tzn ostatni wypust 520stki i sprzedawany w serwisie jako 525. albo jeszcze inne cuda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wtct
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:21, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
Chciałbym rozciąć i wyklepać dyfuzor w EXC 200 z 2007 roku. Czy oryginalne dyfuzory w KTM są zrobione ze stali nierdzewnej, czy to ocynk?
Z góry dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 21:22, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
po vinie jak wpisywalem na ktm-shop tez wyskakiwalo ze 2003 -> 525 exc racing (eu), tylko ze gdy wszedlem w przedni zawias to tez jest wp 48, moze ktos wymienial przednie lagi? bo dzwon jakis byl bo blotnik polamany i polatany i owiewka z lampa tez uchwyty zlamane, co jeszcze moge zobaczyc zeby rozpoznac model, czy 520 byl licznik ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Śro 21:24, 13 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 21:32, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
jak masz 525 to nie ma siły że lagi masz 43mm, prawdopodobnie były wymieniane. Co do tylnego wahacza to racja, w nowym od 2004r jest przetłoczenie. Tak samo z ogonem, od 2004r jest zintegrowany z boczkami.
Generalnie SX/EXC z 2003r to taka hybryda, trochę 520 i 525 w jednym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Śro 21:35, 13 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 21:42, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Warto kupić taką przepustnicę, czy jednak może z innego źródła:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|