|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pm2z
Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szwecja
|
Wysłany: Pią 21:23, 01 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
A do jazdy w różnorodnych warunkach (piasek, błoto, dużo kamieni i skał)
to jaki najlepszy skład mieszanki?
Czy "standard" to jest to samo, co "medium"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:44, 01 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
nie ma dobrej opony na róznorodne warunki
dobra bedzie tylko opona typowo do danej specyfikacji,
nie kojarze zeby jakis producent opisywał opone jako standard
to juz producenta pytaj co kto ma na mysli pisząc medium czy standard czy cokolwiek innego nie ma odgórnego przykazania/opisu co jak kto ma nazywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:30, 03 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie odnośnie łożyska walka zdawczego to za zębatka a mianowicie czy ono ma się obracać dość ciężko? Jak próbuje kręcić palcami to to lozysko różni się od reszty .obraca się płynnie bez zacinania. Mam nadzieje ze zrozumiale napisałem pacjent exc 300 2011r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:52, 03 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
rolkowe zwykle ma duzy luz, więc obraca sie lekko, moze uszczelniacz za głęboko wbity i ociera o koszyk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:08, 03 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Tam jest kulkowe.hm może coś źle tłumacze
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak się otworzy ten link to lozysko nr 25
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:15, 03 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
sorki, niedoczytałem jaki model, - tak czy inaczej, moze byc to przepchany uszczelniacz, poza tym idzie tam oring, tulejka - w złozeniu ma to prawo pracować dość ciezko, jak jest samo łozysko gołe - w karterze przy rozbiórce silnika i pracuje z oporem to cos nie tak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:29, 03 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. Właśnie mam silnik rozebrany bo padła korba i tak sprawdzam sobie rzecz po rzeczy. Jutro wyjmę symering i zobaczę jak wtedy będzie chodzić może rzeczywiście gdzieś tam trze. Eh w sobotę miałem składać a tu ktmsklep ma przerwę. Trudno jeszcze troszkę postoi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:03, 04 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
to zapraszam na PW po częsci, mam duzo gratów od ręki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:31, 04 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Wyjąłem symering i teraz łożysko kręci się jak szalone widocznie ktoś za mocno dobił symering i stąd ten opór. Dziękuję za podpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:36, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Witajcie Pacjent Sx520 2002r skrzynia 4 wiecie może jaki dokładnie numer trybów potrzebuje by zarzucić skrzynie 6 bo miejsce na walku na tryby jest więc myślę że obejdzie się bez kupna całej skrzyni z exc ? Prawda czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:53, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
nie do konca, ten stałe koło na jednym z wałków ( chyba sprzegłowym jest nacięte jedno na wałku ) jest chyba innej srednicy w exc i sx. - ale to jeden bieg byłby po prostu dłuzszy lub krótszy, w katalogu masz numery częsci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:50, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nie do konca, ten stałe koło na jednym z wałków ( chyba sprzegłowym jest nacięte jedno na wałku ) jest chyba innej srednicy w exc i sx. - ale to jeden bieg byłby po prostu dłuzszy lub krótszy, w katalogu masz numery częsci |
AHA TO nie robi poprostu silnik rozebrany więc można pomodzic ok . Wiem wiem że w katalogu są numery części ale może ktoś z Was ma numery na części które dokładnie trza kupić nie chce na darmo wywalić kasy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qh
Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobierzyce
|
Wysłany: Nie 22:26, 10 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Przez głupotę swą wyrwałem w exc przełącznik map (za krótko przytrytkowałem i przy jakiejś rolce się wyrwało), nic strasznego, lutownica, zalać klejem na gorąco, po sprawie. ALE:
- w połamanej kostce są trzy piny a w wiązce dwa przewody ... wie ktoś które do czego mam polutować? Te dwa nie problem bo to prosty stycznik, ale do których pinów, a który zostawić?
- jak się urwało to teraz mam mapę standard czy advanced? Bo jakby co to mogę skręcić póki nie polutuję.
O to ( na logikę te dwa naprzeciw dzyndzla ...?):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qh
Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobierzyce
|
Wysłany: Sob 14:48, 16 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Oki juz wiem, środkowy biały, prawy czarny lewy pusty hwpc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 19:38, 16 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Witam,
Jak ustawić squish przy zmianie tłoka w exc 300 2017 ? Jest do tego jakiś przyrząd czy trzeba stosować jakiś inny patent ?
Jakie to mają być wartości ?
Z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|