|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:07, 27 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | kwestia wprawy, moze i warto pocwiczyc, łatwo takie zabezpieczenie zniszczyc, ale troche wprawy i zakłąda sie 3 sekundy
|
Jak się dojdzie do wprawy to tak. Ale zajęło mi to kila prób i wystrzałów zabezpieczenia.
Ponoć stare 300 miały zabezpieczenia z wasami i pasuja - ale 100% nie jestem pewny - cos takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:29, 27 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
duzo lepsze w takich furach są takie jakie są
z wąsami to ja nie kojarze żeby w zadnym ktmie były tego typu - takie sa mniej bezpieczne,
ja polecam zakupic dobry sprzet - dobre szczypce ktorymi mozna solidnie złapać w ktmach jest nacieta fazka pierwsza, to nie jest az tak źle montowac tych zabezpieczen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinnn6
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Śro 9:29, 27 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Będę montował te co są w zestawie z tłokiem. Zobaczymy jak to pójdzie.
A czy możecie podpowiedzieć jaki używacie środek chemiczny do usuwania nagaru np. z zaworu wydechowego? Moczyłem przez noc w ropie, trochę puściło ale nie za wiele. Jest tego masa w internecie, na you tubie - ale z doświadczenia co wybrać , żeby zaworu nie rozpuściło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:51, 27 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
scansol
plus reszta mechanicznie, szczotka druciana mosiezna robi robote ( tylko taka miekka )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 11:01, 27 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Witam, dwa szybkie pytanka;
Jest sens zakładać mocowania handabrów u-clampy nad przewodami ??(normlanie powinno się pod, ale najczęściej handbary idzie do góry po glebie podnosząc przewody i pompy) ???
Warto zakładać dodatkowy filtr paliwa miedzy bakiem a gaźnikiem w 2t, wystarczy zwykły papierowy ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 11:56, 27 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
zalezy od handbarów - te lepsze maja tak nisko mocowania że jak sie podniosą to nic nie wyrywają
moim zdaniem nie warto montowac dodatkowych filtrów, niektóre maja niskie przepływy, niektóre są tak kiepskiej jakosci że potrafia sie rozsypać, jak juz to lepiej załozyc sobie dodatkową siatke na wlew, sitko skuteczne jest juz na samym kraniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:44, 28 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Witam potrzebuje porady odnośnie mojego problemu w ktm exc 300 2011r. Nie mogę zapiąć pierścienia zegera na zębatce z przedniej co jest na walku zdawczym robiłem remont poskładałem silnik wszystko fajnie się złożyło zakładam oring, tulejkę zębatkę i du*a zeger nie wskakuje brakuje mu z niecały milimetr. Ktoś się z czym takim spotkał jakieś podpowiedzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:29, 28 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Dodam że oring jest taki jk serwisowa czyli 25x2 i pierścień 25x1.6 zastanawiam się czy mógłby dać oring np 25x1.5 albo zeger 26x1.2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:09, 28 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
moglbys ale takie cos swiadczy o jakims słabym zdystansowaniu skrzyni... np niedobite łozysko nie masz oporów na wałku jak kręcisz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 2:24, 29 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Właśnie to sprawdziłem. Ogólnie nie czuje większych oporów,kreci się z oporem ale nie na tyle żebym musiał użyć jakiejś wielkiej siły. Wydłubałem symering i spróbowałem zajrzeć na łożysko to wydaje mi się że dobrze siedzi. Jak wrzucam bieg i kopie Kopka to też to płynnie chodzi a po zastosowaniu na "sucho" mniejszego oringu i segera elegancko się zapina. Ogólnie nie dam sobie łapy obciąć że łożysko dobrze siedzi bo od tej strony ciężko to ocenić ale było wciskane prasa aż poczułem opór na prasie. Teraz pytanie czy coś się może większego stać jak tak zostawi może coś się musi ułożyć jeszcze i w trakcie odpalenia tak się właśnie stanie? Nie wiem za bardzo co robić i jak taki coś może wpłynąć na silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:58, 29 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
no własnie róznie to bywa jest jeszcze drugie łozysko po drugiej stronie albo pomylone podkładki.... raczej te wałki wychodzą za luźno niz za ciasno, wiec bywa ze oryginalny oring jest troche za lekko sciskany, łozyska wg instrukcji powinny byc montowane na gorąco. mozna rzucic jeszcze okiem w serwisówke czy podaje jakis luz wzdłuzny walka - mozna by sie do tego odnieść.
pewnie jak dasz mniejszy oring to bedzie to jeździło - ale jak chcesz miec czyste sumienie to rozbieraj bo pewnie cos jest nie do konca tak, moze byc jeszcze opcja że sie "samo ułoży"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:13, 29 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Hm tak teraz myślę na chłopski rozum gdybym nie docisnął łożyska na maxa do karteru to zyger i tak powinien się zapiąć bo wtedy łożysko jest cofnięte do środka wałek zdawczy też jest cofnięty ale dystans się nie zmienia bo oring tulejka i cała reszta jest ta sama a zębatka nie dotyka karteru. Moim zdaniem zębatka tylko powinna się zbliżyć do karteru w tej sytuacji ale zygier powinien się zapiąć tak mi się wydaje. A co do podkładek to wszystko było ściągnięte w całości i nic nie było rozbierane i składane z rysunkami serwisowymi. I dlatego właśnie mam zagadkę. A co do tego jak to się kręci to nie ma czegoś takiego że zakręcę puszcze i to jeszcze samo się kręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinnn6
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Czw 9:05, 04 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Runda pytań dodatkowych
Będę składał już teraz zawór wydechowy i montował cylinder. Serwisówka podaje, że należy przesmarować smarem stałym te tulejki na których porusza się zawór wydechowy.
Na ju tubach jak oglądałem to ludzie tam tylko dają trochę oleju do mieszanki .
Jak to z tym jest? A jak smar to co tam dać?
I drugie pytanie - ktm zaleca do skrzyni 10W50 - mam 15W50 motula 300V2 - 4L - czyu mogę zastosować ten olej w skrzyni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:41, 04 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
juz chyba ci gdzies odpisywalem - ja stosuje olej bo jest bezpieczniejszy
najlepiej polecam do skrzyni motorexa gear oil 10W30 - typowy pod skrzynie 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinnn6
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Czw 13:23, 04 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
chyba nie pytałem o to, może ktoś inny. Ok, wszystko jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|