|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:50, 22 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
dokładnie, dziwne ze tak słabo reaguje na bypassa, tam jest co prawda bardzo delikatna róznica, ale juz poł obrotu i czuć/słychac zmiane pracy silnika.
wiec tu zaczał bym od sprawdzenia działania TPS, na pewno nie zaszkodzi wymiana filterka na szybkozłączce ( czesto pomijany temat ktory jest przyczyną wielu problemów ) mozna by zmierzyc cisnienie paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinnn6
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pon 22:52, 22 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Filterek zmieniam regularnie , teraz wjechał nowy przy okazji zmiany tłoka. Ciśnienie paliwa chyba nie bo na wyższych obrotach wkręca się bardzo ładnie ma moc etc.
Wystarczy delikatnie otworzyć przepsutnice i dać mu więcej powietrza i już jest cacy.
TPS'a nie jestem w stanie sprawdzić w warunkach garażowych. Ew. jakbym podpiał pod złącze diagnostyczne typu ELM327 coś bym zobaczył ? Tak w warunkach domowych i z dostępem do uniwersalnych jakiś programów na smartfona do czytania parametrów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:16, 23 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
z tym cisnieniem to nie zawsze, teraz mam na warsztacie 690tke 2,8 bara wolnych nie trzyma, na wyzszych jest na 1 rzut oka akceptowalnie.
czy złączem cos naczytasz ? nie wiem, raczej wątpie, podstawowa diagnostyka raczej tylko błędy znajdzie a serwisowo trzeba zaawansowanego urządzenia chociazby texe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 18:50, 23 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Witam w 250 six days 2017 posiadam Xplora 48 z settingiem u Drogosza. Z dołu dołożone są jakieś regulacje podobne do tych z jedno-komorówek WP.
Mam rozumieć ze regulacja podana w serwisówce (lewa COMP, prawa REB) jest nieaktualna i teraz muszę regulować jak zwykłe jednokomorowe ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:30, 23 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
tak, oryginalne pokrętła są juz nieaktualne, co tam siedzi nie wiadomo, wiec nastawy z jednokomorówki też nie muszą byc trafione, ustaw mniej wiecej połowe zakresu, i do smaku reguluj podczas jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:51, 23 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
rozumiem, chodzi mi o to czy dół to odbicie, a góra dobicie - i czy regulować na tej samej zasadzie jak jednokomorowe ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:19, 23 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
tak, góra to pewnie odbicia dół dobicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:56, 26 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Sprawa dotyczy 450 exc z 2016 roku.mod 16. Kopniak i rozrusznik nie wzbudza pompy paliwa. Dodam że te dwa Styczniki po prawej stronie aku już są wymienione na nowe i dalej nie pali motor. Co może być przyczyną,?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 17:16, 26 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
wywala jakis bląd ? moze byc regulator napiecia, albo impulsator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:56, 26 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Nie nic nie wyświetla. A gdzie impulstator jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:38, 26 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdzić czy to regulator napięcia czy impulstator poszedł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:32, 26 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
w ksiazce serwisowej masz opis co jak posprawdzać
albo na głupa wymieniac po kolei moze sie trafi
impulsator ma wiele nazd, pick up coil, cewka, wyzwalacz, czujnik położenia wału.... jest przy kole magnesowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:04, 09 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
Tak z ciekawosci - pytanie o filtry siatkowe (oil screen) w exc450 2016 - przejrzałem manual:
- i ten od dołu silnika jest od gear ( czyli jak dobrze rozumiem od skrzyni)
-ten boczny - engine - czyli od silnika
Dobrze myslę ?
Czy w rfs tez tak było ? - bo wydaje mi sie że odwrotnie - ale moze cos pokreciłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 13:14, 10 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
Witam.
Gdzie moge znalezc parametry sprezyn zawieszenia ktm do wagi??
Lub niech mi ktos napisze pod jaka wage sa te:
Wp pds tyl
60 63 66 225
63 66 69 225
Dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 13:37, 10 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
w ksiazce serwisowej i instrukcji uzytkownika
pierwsze3 oznaczenia to oznaczenia progresji, ostatnie to długość
twardość wynika z zastosowania do danego modelu motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|