|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:58, 05 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jachu - wywalenie termostatu w 2T sporo daje, jesienia bedziesz miał problem pewnie utrzymac fure w temperaturach pracy ;D
nim fure przegrzejesz najpierw wywali płyn chłodzący nadmiarem - póki nie sadzi spod korka to nie ma sie czym przejmowac
pusiak - norma |
Okej henio jak zwykle Dzięki za odp . Co ty nic nic nie sadzi z pod korka, czyli jeździć i obserwować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:27, 06 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
jachu1111 napisał: | henio12323 napisał: | jachu - wywalenie termostatu w 2T sporo daje, jesienia bedziesz miał problem pewnie utrzymac fure w temperaturach pracy ;D
nim fure przegrzejesz najpierw wywali płyn chłodzący nadmiarem - póki nie sadzi spod korka to nie ma sie czym przejmowac
pusiak - norma |
Okej henio jak zwykle Dzięki za odp . Co ty nic nic nie sadzi z pod korka, czyli jeździć i obserwować |
Przechwalilem Husq dziś zagotowana czyli coś musi być z wiazka że wentylator nie działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:28, 15 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Cześć, przymierzam się do kupna EXC 400 i większość sztuk, które biorę pod uwagę ma najechane około 200 godzin. Np. sztuka którą chcę obejrzeć za kilka dni ma 214 godzin, 6800 km, z 2005 roku. Prawdopodobnie w tym czasie nie było nic robione w silniku, tylko wymieniany olej i regulowane zawory. Czy przy takim przebiegu mogę jeszcze trochę pojeździć, czy już raczej czeka mnie rozbiórka silnika? Gdzieś przeczytałem tutaj, że oryginalny korbowód nawet do 500 godzin wytrzymuje, jest w tym coś prawdy? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:30, 15 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
200 godzin z 2005 roku - na prawde musi by byc mega loteria zeby taka fure znaleźć, jak ktos w miare lubi swój motocykl robi ze 100h rocznie
ja miałem taki motocykkl "dziewice" i było to dobrych kilka lat temu.. i rzeczywiscie korba wytrzymała cos około 500h.
ale sypnac moze sie wczesniej - nie ma reguły, zalezy jak sie jeździ i dba,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:35, 15 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
No te po 200 godzin to już ostatnie roczniki i zza granicy sprowadzane. Ten 2005, 214 godzin to właściciel mówi, że ma go 6 lat i sam sprowadził. Może w motocyklach się cofania liczników nie praktykuje co? Okej, korbowód coś koło 500, a reszta jak? Na tłoku coś tam pojeżdżę? Nie mówię, że tyle co korba, ale jakieś +60/70 godzin powinno udać się zrobić po zakupie? Oczywiście rozumiem, że zależy od tego jak się użytkuje, no co do mojej jazdy to ja go kręcić wysoko nie będę A jak poprzedni właściciel to nie wiem, czyli mam rozumieć, że trochę loteria?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:51, 15 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
praktykuje, sam kupiłem z przekrecanym licznikiem - gosc sam mówił ze przekrecał, podobno jakas sie zworke robi w liczniku i sie resetuje
jak nie kopci to jest do jazdy, 400tka ma wieksze troche interwały ja miałem 525. zawory dolotowe troche szybko lecą, trzeba dbac o luzy, ale to tez widac jak co 10 godzi ntrzeba grubo regulować, to nie ma co czekac tylko trzeba rozbierac, zreszta - ja troche przebiegowi mimo wszystko nie ufam, przeglad góry silnika to nie jest majątek, warto rozebrac i ocenić - jak rzeczywiscie 200h to poskładasz na starych czesciach i sobie dojexdzisz, koszt uszczelek jest mniejszy niz niewiedza i ewentualny remont po wybuchu jak nie bedziesz krecił wysoko znaczy ze bedziesz obciazał silnik za niskimi obrotami - tez szybko zarzniesz piec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 21:20, 15 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Że za niskie źle to też wiem, miałem na myśli, że raczej nie będę robił łututu w nadmiarze Dzięki wielkie za odpowiedź, no i mam nadzieję, że w niedzielę już będę w drużynie pomarańczowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:24, 15 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
jesli myslisz ze 15 letni motor ma 200mth to nie kupuj wcale motoru lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:49, 16 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
blu77 napisał: | jesli myslisz ze 15 letni motor ma 200mth to nie kupuj wcale motoru lepiej |
Wiem ,że temat rzeka ale uwierz mi ,że trafiają się takie sztuki. Mam znajomego co kupił pierwsze tpi I po 4 latach ma dopiero 10mth. Bo totalnie nie ma czasu na jazdę. I może akurat kolega te exc400 ma od takiego goscia. Choć z doświadczenia wiem że dużo ludzi odlacza ori licznik i latają bez. I wtedy dziwne male przebiegi są w Moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:53, 19 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Panowie czy jak zdemontuje przełącznik swiatel to światła nie będą działać? Chce zamienić ten zintegrowany przełącznik na sam gaszak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:51, 19 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
nie bedą działac - mozesz zmostkowac jakies prewody zeby miec swiatła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 13:55, 21 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Witam, mam takie pytanie motocykl exc 300 2017r. Wentylator obecnie podlaczony jest bezposrednio do akumulatora i w momencie kiedy właczy a ja zgasze motocykl to potrafi chodzić nawet pare minut. Pod jaki kabel moge sie podpiać aby po zgaszeniu motocykla gasł momentalnie wentylator ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:03, 21 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
ciezko pod jakikolwiek, bo raczej wiekszosc instalacji pracuje na prądzie zmiennym, pewnie jakies zasilanie licznika jest na stały, ale to małej srednicy przewody mog,a nie wytrzymac wentylatora, zrób sobie włącznik i gaś kiedy potrzeba. albo zrobic mozna jakis prosty układ na przekaźniku - tylko te z kolei w terenie mogą dlugo nie wytrzymać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 8:08, 22 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Ok dzieki przekaznik bedzie najblizszy
Mam jeszcze takie pytanie, chcialbym zakupić nowy dyfuzor do 300 2017 ale mam juz kupioną klatke z nierdzewki na kształt oryginalnego. Jakiem marki sa oryginalne dyfuzory ? Moze jakis zamiennik nie odbiegajacy kształtem polecasz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:29, 22 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
ciezko powiedziec, nie znam zamiennika który by był kształtu oryginału. oryginał jest robiony przez ktma. jak chcesz moge miec uzywke nie niklowaną z przebiegiem ze 30h za jakies 8 stówek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Wto 8:32, 22 Cze 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|