|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 8:09, 13 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Witam, czy jest sens okleić plastikowy bak folia lub jakaś taśma tak aby zapobiec jego rysowaniu w hard enduro i innych krzakach. Mam nową furke i zastanawiam się czy klej z taśmy nie odbarwi baku ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:43, 13 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
nie ma sensu, folia odjdzie, słabo to tez wygląda, jak chcesz super lalke kup drugi zbiornik albo nie jeździj w terenie ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xero444
Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:44, 17 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Siemanko, jestem nowym posiadaczem exc 450 z 2005r. po kupnie chciałym posprawdzać co nieco i stąd pytanie:
1. Jak sprawdźić odległość dźwigienki zaworowej od talerzyka? Ma ktoś może jakieś zdjęcia jak to ma być mierzone?
2.Pompa wody- zaglądać do niej czy nie? Co sprawdzić żeby po kilku wyjazdach nie mieć kuku? Nie mogę znaleść postów o tym na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:26, 18 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
1 sciagnij pokrywki rewizyjne, popatrz na talerzyk i dzwigienke - nie bedziesz miał wątpliwosci o który luz chodzi
2 jak juz gdzies zagladac to do całego silnika, sama pompa wody to chyba nie widzialem zeby była niesprawna ( rozpięta) a jak by sie tak zdarzyło to łatwo to wyczaic po objawach póki tez nic nie wycieka to szkoda zaczepiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xero444
Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:57, 19 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno pytanie.. Zabrałem się za ustawianie luzów w w.w exc 450 według instrukcji z forum. Poczekałem aż zawór ssący pójdzie na doł - ustawiłem GMP. Sprawdziłem przez otwór z przodu czy jest nacięcie na wale i wkręciłem śrubę bez podkladki. Sprawdziłem czy wał się nie obraca i mam taki problem że na żadnym z zaworów nie wchodzi nawet listek 0.05 a dzwigienki nie są luźne. Co robię nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:08, 20 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Zrob nastepne gmp - albo masz nie te gmp albo po prostu nie nasz luzu na zaworach i musisz to wyregulowac, chociaz nagle jak brakuje luzu to zwykle swiadczy o zyzytych zaworach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xero444
Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:51, 20 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Dobra dzięki, nie wiem co robiłem nie tak ale już ustawione tylko dziwne że teraz też znak się pokrywał. Ustawione na ciasne 0.10 , 0.15 w ogóle nie wchodzi chyba będzie ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 11:23, 24 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Witam.
Czy ktos kiedys porownywal zestaw:
-Dętka+opona
-tubliss+opona
-mus +opona
Chodzi mi o wagę i czy odczuwa sie roznice w zwrotnosci moto na tych zestawach.
Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:07, 24 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
najlejsza pewnie bedzie cienka dętka chociaz tublis robiłby jakies nieznaczne róznice, na cienkich dętkach sie nie jeździ bo łatwo o uszkodzenie, wiec endurowa dętka bedzie ciezsza - tublis tu wygrywa, mus masakra
opory pracy na tublisie ich praktycznie nie ma - wiec kolejny plus, jak chcesz miec dobrze prowadzące sie moto to tylko tublis. najgorzej działa mus, pod kątem trakcji, wagi, kosztów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 21:02, 24 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Potwierzdila się moja wyczytana wiedza.
Latam na dęciaku, czasmi myślę zeby w pakować rise mousse x edition i sie niczym nie martwic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:19, 24 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
jak ktos jeździ duzo, i przede wszystkim nie moze sobie pozwolic na kapcia - to taki mus robi robote, jak ktos lata rzadko amatorsko - troche lipa, mus jest drogi, z czasemm sie wyklepuje - nawet jak fura stoi to mus z czasem zmienia swoje parametry zmniejszaja sie pory, odkształca sie... wiec trzeba go dosyc regularnie zmieniać.
ja mam w obu kołach tublissy, dobrze zamontowane trzymają mi całe życie opony ( a duzo nie jeżdze... ) w razie kapcia - masz mozliwosc dojechania bezpiecznie do przyczepki, jak jest dłuzszy/dalszy wyjazd wrzucic mozna w airoxa zestaw do sznurowania i kapsułke z gazem i o ile nie jeździ sie agresywnie po ostrych kamieniach na bardzo miekkiej oponie to rozwiązanie najbardziej optymalnie - tez finansowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 9:56, 25 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Najwazniejsze to dobrze zamontowac tubliss.
Bo co chwila slysze ze komus schodzi powietrze i narzekają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:52, 01 Lis 2021 Temat postu: |
|
|
Hejo moto kumpla pacjent exc300 2013r i problem
Pytanko jak jedzie czy stoi i przygazuje to słyszalne jest syczenie jakby pompowanie powietrza szyyyý. Dodam że lewego powietrza nie łapie bo wszystko samostartem wypsikane. Macie jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:14, 01 Lis 2021 Temat postu: |
|
|
jakby miał lewe powietrze to by nie schodził z obrotów i miał problemy z równa praca..
ciezko powiedziec w czym problem, silnik generuje sporo spalin, czy sa słyszalne az tak to nie wiem, ale moze po prostu słychac spaliny ? moze gdzies ma nieszczelny króciec, czy przy głowicy jakas nieszczelnośc, moze sie rozpadł koncowy wydech i tam sa jakies problemy ? chyba ze np zgubił płyn chłodniczy i sie dogotowuje resztka gdzies w cylindrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:09, 02 Lis 2021 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jakby miał lewe powietrze to by nie schodził z obrotów i miał problemy z równa praca..
ciezko powiedziec w czym problem, silnik generuje sporo spalin, czy sa słyszalne az tak to nie wiem, ale moze po prostu słychac spaliny ? moze gdzies ma nieszczelny króciec, czy przy głowicy jakas nieszczelnośc, moze sie rozpadł koncowy wydech i tam sa jakies problemy ? chyba ze np zgubił płyn chłodniczy i sie dogotowuje resztka gdzies w cylindrze |
Właśnie płyn jest ok ,nowe Oringi na dyfuzorze ,wydech końcówka Oki nowa wata,.Chyba go wrzucę do wody czy będzie bąblować 😃
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|