Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 693, 694, 695 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 8:09, 13 Paź 2021    Temat postu:

Witam, czy jest sens okleić plastikowy bak folia lub jakaś taśma tak aby zapobiec jego rysowaniu w hard enduro i innych krzakach. Mam nową furke i zastanawiam się czy klej z taśmy nie odbarwi baku ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:43, 13 Paź 2021    Temat postu:

nie ma sensu, folia odjdzie, słabo to tez wygląda, jak chcesz super lalke kup drugi zbiornik Very Happy albo nie jeździj w terenie ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xero444




Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:44, 17 Paź 2021    Temat postu:

Siemanko, jestem nowym posiadaczem exc 450 z 2005r. po kupnie chciałym posprawdzać co nieco i stąd pytanie:
1. Jak sprawdźić odległość dźwigienki zaworowej od talerzyka? Ma ktoś może jakieś zdjęcia jak to ma być mierzone?
2.Pompa wody- zaglądać do niej czy nie? Co sprawdzić żeby po kilku wyjazdach nie mieć kuku? Nie mogę znaleść postów o tym na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:26, 18 Paź 2021    Temat postu:

1 sciagnij pokrywki rewizyjne, popatrz na talerzyk i dzwigienke - nie bedziesz miał wątpliwosci o który luz chodzi
2 jak juz gdzies zagladac to do całego silnika, sama pompa wody to chyba nie widzialem zeby była niesprawna ( rozpięta) a jak by sie tak zdarzyło to łatwo to wyczaic po objawach póki tez nic nie wycieka to szkoda zaczepiać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xero444




Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:57, 19 Paź 2021    Temat postu:

Jeszcze jedno pytanie.. Zabrałem się za ustawianie luzów w w.w exc 450 według instrukcji z forum. Poczekałem aż zawór ssący pójdzie na doł - ustawiłem GMP. Sprawdziłem przez otwór z przodu czy jest nacięcie na wale i wkręciłem śrubę bez podkladki. Sprawdziłem czy wał się nie obraca i mam taki problem że na żadnym z zaworów nie wchodzi nawet listek 0.05 a dzwigienki nie są luźne. Co robię nie tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:08, 20 Paź 2021    Temat postu:

Zrob nastepne gmp - albo masz nie te gmp albo po prostu nie nasz luzu na zaworach i musisz to wyregulowac, chociaz nagle jak brakuje luzu to zwykle swiadczy o zyzytych zaworach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xero444




Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:51, 20 Paź 2021    Temat postu:

Dobra dzięki, nie wiem co robiłem nie tak ale już ustawione tylko dziwne że teraz też znak się pokrywał. Ustawione na ciasne 0.10 , 0.15 w ogóle nie wchodzi chyba będzie ok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 11:23, 24 Paź 2021    Temat postu:

Witam.
Czy ktos kiedys porownywal zestaw:
-Dętka+opona
-tubliss+opona
-mus +opona
Chodzi mi o wagę i czy odczuwa sie roznice w zwrotnosci moto na tych zestawach.
Dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:07, 24 Paź 2021    Temat postu:

najlejsza pewnie bedzie cienka dętka chociaz tublis robiłby jakies nieznaczne róznice, na cienkich dętkach sie nie jeździ bo łatwo o uszkodzenie, wiec endurowa dętka bedzie ciezsza - tublis tu wygrywa, mus masakra Very Happy
opory pracy na tublisie ich praktycznie nie ma - wiec kolejny plus, jak chcesz miec dobrze prowadzące sie moto to tylko tublis. najgorzej działa mus, pod kątem trakcji, wagi, kosztów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 21:02, 24 Paź 2021    Temat postu:

Dzięki.
Potwierzdila się moja wyczytana wiedza.
Latam na dęciaku, czasmi myślę zeby w pakować rise mousse x edition i sie niczym nie martwic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:19, 24 Paź 2021    Temat postu:

jak ktos jeździ duzo, i przede wszystkim nie moze sobie pozwolic na kapcia - to taki mus robi robote, jak ktos lata rzadko amatorsko - troche lipa, mus jest drogi, z czasemm sie wyklepuje - nawet jak fura stoi to mus z czasem zmienia swoje parametry zmniejszaja sie pory, odkształca sie... wiec trzeba go dosyc regularnie zmieniać.
ja mam w obu kołach tublissy, dobrze zamontowane trzymają mi całe życie opony ( a duzo nie jeżdze... ) w razie kapcia - masz mozliwosc dojechania bezpiecznie do przyczepki, jak jest dłuzszy/dalszy wyjazd wrzucic mozna w airoxa zestaw do sznurowania i kapsułke z gazem i o ile nie jeździ sie agresywnie po ostrych kamieniach na bardzo miekkiej oponie to rozwiązanie najbardziej optymalnie - tez finansowo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 9:56, 25 Paź 2021    Temat postu:

Najwazniejsze to dobrze zamontowac tubliss.
Bo co chwila slysze ze komus schodzi powietrze i narzekają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:52, 01 Lis 2021    Temat postu:

Hejo moto kumpla pacjent exc300 2013r i problem
Pytanko jak jedzie czy stoi i przygazuje to słyszalne jest syczenie jakby pompowanie powietrza szyyyý. Dodam że lewego powietrza nie łapie bo wszystko samostartem wypsikane. Macie jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:14, 01 Lis 2021    Temat postu:

jakby miał lewe powietrze to by nie schodził z obrotów i miał problemy z równa praca..
ciezko powiedziec w czym problem, silnik generuje sporo spalin, czy sa słyszalne az tak to nie wiem, ale moze po prostu słychac spaliny ? moze gdzies ma nieszczelny króciec, czy przy głowicy jakas nieszczelnośc, moze sie rozpadł koncowy wydech i tam sa jakies problemy ? chyba ze np zgubił płyn chłodniczy i sie dogotowuje resztka gdzies w cylindrze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:09, 02 Lis 2021    Temat postu:

henio12323 napisał:
jakby miał lewe powietrze to by nie schodził z obrotów i miał problemy z równa praca..
ciezko powiedziec w czym problem, silnik generuje sporo spalin, czy sa słyszalne az tak to nie wiem, ale moze po prostu słychac spaliny ? moze gdzies ma nieszczelny króciec, czy przy głowicy jakas nieszczelnośc, moze sie rozpadł koncowy wydech i tam sa jakies problemy ? chyba ze np zgubił płyn chłodniczy i sie dogotowuje resztka gdzies w cylindrze Very Happy


Właśnie płyn jest ok ,nowe Oringi na dyfuzorze ,wydech końcówka Oki nowa wata,.Chyba go wrzucę do wody czy będzie bąblować 😃


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 693, 694, 695 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 694 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin