Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 697, 698, 699 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 8:52, 13 Gru 2021    Temat postu:

michal8a napisał:

Ok to co byś polecił na tył chętnie wypróbuję coś innego nic mitas 754 i tak jak piszesz trzeba mi ją na podjazdy wąwóz i przelot


Nie da się ukryć, że ilu użytkowników to prawie tyle opinii.
O oponach książki można by pisać Wink
Wszystko zależy od terenu i preferencji/umiejętności.
I portfela :-/
Metzeler 6 Days (przód i tył) to chyba jedne z najbardziej popularnych i polecanych. Soft i Super Soft.
Pirelli Scorpion porównywalna chyba ( tył przynajmniej).
Mitas Terra Force ( podwójny zielony pasek ) - wg mnie super opona zbliżona do 6 Days z tą różnicą, że nie urywa bocznych kostek. I trzyma do końca.
Na przeloty żaden soft i super soft nie będzie ok bo zniknie w oczach.
Przód - każda nowa będzie robiła robotę.
Z różnych testowanych Michelin 90/100-21 ENDURO MEDIUM robi mega robotę zwłaszcza na trawersach i zjazdach. Poparte opinią na tym forum Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:00, 13 Gru 2021    Temat postu:

ja z przodu lubie wyzej wymienionego enduro medium, chociaz ostatnio mitas terra force 100tke ujeżdzam i chyba lepiej gryzie trawersy w sliskich wąwozach. ( swoja droga mam uzywke niezłej sztuki na sprzedaz takiego mitasa - jak cos PW ) mitas c-19 klasyka chyba już dosc uniwersalna opona, moze nie najżywotniejsza
na tył metzeler 6 days soft - jak dla mnie ostatnio numer jeden, troche szkoda że taka wąska nawet przy 140stce, ale jestem zadziwiony żywotnością gumy. chociaz aktualne ceny..... porażają. terra force i ef07 z mitasa to dobry wybór do enduro i troche taniej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 11:49, 19 Gru 2021    Temat postu:

Witam.
Muszę wymienić o-ring w wysprzęgliku, pacjent to exc450 2006r.
Mam kilka pytań:
1. Jaki rozmiar o-ringów, chodzi mi o ten na wysprzęgliku i na łączeniu wysprzęglika z silnikiem?
2. Czy muszę wymienić uszczelkę na nową?
3. Czy muszę wymienić podkładki miedziane na przewodzie przy wysprzęgliku i jaki rozmiar zamówić?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 11:54, 19 Gru 2021    Temat postu:

1) teoretycznie oring jest dostepny tylko z zestawem naprawczym, jak chcesz mam oring - ale nie znam rozmiaru, na drugi oring na wejsciu w kartery mysle ze w katalogu czesci moze byc wymiar
2) uszczelki sa w zasadzie jednorazowe, mozesz uzywac po kilka razy ale zawsze jest ryzyko wycieku
3 ) jak wyzej - jednorazówka, w katalogu czesci masz rozmiar, jak pamietam tam sruba jest 8 mm wiec podkładke do przewodów 8mm mozesz kupic bedzie ok ( upewnij sie tylk oczy na pewno 8mka.. Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:22, 09 Sty 2022    Temat postu:

Witajcie Pytanko czy ktoś z Was słyszał o pękających Karterach w exc TPi w okolicach ośki Wachacza ? I czy jak ktoś może z Was miał taki przypadek czy spawał ten karter i czy to trzymało???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 22:55, 11 Sty 2022    Temat postu:

Jak jest montowana plastikowa obejma tlumików 2t ROCZNIKI 2011-2019, jest to na kleju czy jak? Muszę zrobić rzeźbę i z tlumika 17-19 zrobić 11-16 to znaczy przesunąc tą obejmę i wydłuzyc rurkę w dyfku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:38, 12 Sty 2022    Temat postu:

na wcisk raczej, kiedys w nowych wydechu próbowałem zbić to nie dałem rady, uszkadza sie plastik - szkoda zachodu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cross-c1




Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:42, 25 Sty 2022    Temat postu:

Ktm 350 exc nada się dla chłopa z waga 110kg?
Obecnie mam 530 z racji ze używałem go czasem na sm. Ale w terenie za mocny dziad i myśle nad zmiana na coś słabszego i tylko do enduro. Na sm już nie mam z kim za bardzo jeździć a i mandaty poszły do góry za bardzo:D a kiedyś się nie uda uciec i będzie bidaaaa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:27, 25 Sty 2022    Temat postu:

tak w zasadzie kazda pojemnosc sie nada, 350tka też da rade

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cross-c1




Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:03, 29 Sty 2022    Temat postu:

Czy ktoś ma piasty firmy twenty? Pasują one pod oryginalne obrecze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 21:52, 29 Sty 2022    Temat postu:

Nie jestem pewien na 100% ale najprawdopodobniej tylko do Twenty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały_mudzyn




Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie

PostWysłany: Nie 20:59, 06 Lut 2022    Temat postu: EXC-F 350 2016 zawory

Cześć,
Czy w EXC-F 350 2016 są dwa zawory tytanowe na wlocie i dwa stalowe na wydechu, czy cztery tytany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:54, 06 Lut 2022    Temat postu:

takie rozwiazanie na pewno jest w 450tkach, sądząc po cenie zaworów ( minimum 400 zł sztuka.... ) to w 350tce bedą 4X tytanowe zawory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały_mudzyn




Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie

PostWysłany: Nie 23:07, 06 Lut 2022    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, gdyby ktoś wiedział na pewno jakie są, to niech napisze jak może Smile Szczerze powiedziawszy to te 2100 PLN za komplet zaworów (ze sprężynami i uszczelniaczami) w KTM to cholernie duzo. Od modelu z 2017 roku, taki komplet kosztuje prawie tysiaka taniej. Za komplet łożysk na wal też się zdziwiłem bo w sumie około 500 PLN (i tutaj nie ma większej różnicy czy OEM czy zamiennik). Robię kapitalny remont przy 190MTH - zaczęło się od korby, która przy tym przebiegu jest już niebezpieczna :p A jak już dół rozbieram, to wymienię łożyska i uszczelniacze. Będzie też trzeci tłok. Wg serisowki powinienem wymienić zawory, więc sprężyny, prowadnice i podkładki poleca oryginalne, ale kusi mnie spróbować z zaworami prox. Cenowo wychodzą duzo taniej a widziałem, że ludzie to zakładają i jeździ. Niektórzy nawet kombinują z zamiana tytan na staluchy, ale na pewno takich rzeczy robić nie będę. Nawet z dobranymi sprężynami walki pewnie inaczej są obciążone, tak samo gniazda. Chciałem robić ten remont na OEM - wiadomo, najlepsze (chociaż miałem już okazję sam się przekonać, że np. śruby kupione w sklepie KTM już nie takie cudowne. Dokręcając momentem odpowiednim, nakrętka ściągała gwint ze śruby).
Na zestawie: korba, tłok, łańcuch rozrzadu, zawory jest kolosalna różnica. Dobre zamienniki to ok 2700-2800 PLN, a OEM KTM ponad 5000 PLN.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:36, 07 Lut 2022    Temat postu:

jak zawory sa ok, nie maja nadmiernego zuzycia, to bym wszystko obejrzał i poskładał na tym co jest, proxa są ok. w tej cenie musza byc tytanowe. stalowe kosztuja srednio 200-250 zł. nie spotkałem drozszych tytanów Very Happy
jak chcesz moge załatwic te czesci oryginalne ze znizką wyjdzie taniej - a bedzie bardziej pewnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 697, 698, 699 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 698 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin