|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 8:52, 13 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
michal8a napisał: |
Ok to co byś polecił na tył chętnie wypróbuję coś innego nic mitas 754 i tak jak piszesz trzeba mi ją na podjazdy wąwóz i przelot |
Nie da się ukryć, że ilu użytkowników to prawie tyle opinii.
O oponach książki można by pisać
Wszystko zależy od terenu i preferencji/umiejętności.
I portfela :-/
Metzeler 6 Days (przód i tył) to chyba jedne z najbardziej popularnych i polecanych. Soft i Super Soft.
Pirelli Scorpion porównywalna chyba ( tył przynajmniej).
Mitas Terra Force ( podwójny zielony pasek ) - wg mnie super opona zbliżona do 6 Days z tą różnicą, że nie urywa bocznych kostek. I trzyma do końca.
Na przeloty żaden soft i super soft nie będzie ok bo zniknie w oczach.
Przód - każda nowa będzie robiła robotę.
Z różnych testowanych Michelin 90/100-21 ENDURO MEDIUM robi mega robotę zwłaszcza na trawersach i zjazdach. Poparte opinią na tym forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:00, 13 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
ja z przodu lubie wyzej wymienionego enduro medium, chociaz ostatnio mitas terra force 100tke ujeżdzam i chyba lepiej gryzie trawersy w sliskich wąwozach. ( swoja droga mam uzywke niezłej sztuki na sprzedaz takiego mitasa - jak cos PW ) mitas c-19 klasyka chyba już dosc uniwersalna opona, moze nie najżywotniejsza
na tył metzeler 6 days soft - jak dla mnie ostatnio numer jeden, troche szkoda że taka wąska nawet przy 140stce, ale jestem zadziwiony żywotnością gumy. chociaz aktualne ceny..... porażają. terra force i ef07 z mitasa to dobry wybór do enduro i troche taniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:49, 19 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
Witam.
Muszę wymienić o-ring w wysprzęgliku, pacjent to exc450 2006r.
Mam kilka pytań:
1. Jaki rozmiar o-ringów, chodzi mi o ten na wysprzęgliku i na łączeniu wysprzęglika z silnikiem?
2. Czy muszę wymienić uszczelkę na nową?
3. Czy muszę wymienić podkładki miedziane na przewodzie przy wysprzęgliku i jaki rozmiar zamówić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 11:54, 19 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
1) teoretycznie oring jest dostepny tylko z zestawem naprawczym, jak chcesz mam oring - ale nie znam rozmiaru, na drugi oring na wejsciu w kartery mysle ze w katalogu czesci moze byc wymiar
2) uszczelki sa w zasadzie jednorazowe, mozesz uzywac po kilka razy ale zawsze jest ryzyko wycieku
3 ) jak wyzej - jednorazówka, w katalogu czesci masz rozmiar, jak pamietam tam sruba jest 8 mm wiec podkładke do przewodów 8mm mozesz kupic bedzie ok ( upewnij sie tylk oczy na pewno 8mka.. )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:22, 09 Sty 2022 Temat postu: |
|
|
Witajcie Pytanko czy ktoś z Was słyszał o pękających Karterach w exc TPi w okolicach ośki Wachacza ? I czy jak ktoś może z Was miał taki przypadek czy spawał ten karter i czy to trzymało???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 22:55, 11 Sty 2022 Temat postu: |
|
|
Jak jest montowana plastikowa obejma tlumików 2t ROCZNIKI 2011-2019, jest to na kleju czy jak? Muszę zrobić rzeźbę i z tlumika 17-19 zrobić 11-16 to znaczy przesunąc tą obejmę i wydłuzyc rurkę w dyfku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 7:38, 12 Sty 2022 Temat postu: |
|
|
na wcisk raczej, kiedys w nowych wydechu próbowałem zbić to nie dałem rady, uszkadza sie plastik - szkoda zachodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross-c1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:42, 25 Sty 2022 Temat postu: |
|
|
Ktm 350 exc nada się dla chłopa z waga 110kg?
Obecnie mam 530 z racji ze używałem go czasem na sm. Ale w terenie za mocny dziad i myśle nad zmiana na coś słabszego i tylko do enduro. Na sm już nie mam z kim za bardzo jeździć a i mandaty poszły do góry za bardzo:D a kiedyś się nie uda uciec i będzie bidaaaa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:27, 25 Sty 2022 Temat postu: |
|
|
tak w zasadzie kazda pojemnosc sie nada, 350tka też da rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross-c1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 14:03, 29 Sty 2022 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś ma piasty firmy twenty? Pasują one pod oryginalne obrecze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 21:52, 29 Sty 2022 Temat postu: |
|
|
Nie jestem pewien na 100% ale najprawdopodobniej tylko do Twenty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały_mudzyn
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie
|
Wysłany: Nie 20:59, 06 Lut 2022 Temat postu: EXC-F 350 2016 zawory |
|
|
Cześć,
Czy w EXC-F 350 2016 są dwa zawory tytanowe na wlocie i dwa stalowe na wydechu, czy cztery tytany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:54, 06 Lut 2022 Temat postu: |
|
|
takie rozwiazanie na pewno jest w 450tkach, sądząc po cenie zaworów ( minimum 400 zł sztuka.... ) to w 350tce bedą 4X tytanowe zawory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały_mudzyn
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie
|
Wysłany: Nie 23:07, 06 Lut 2022 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź, gdyby ktoś wiedział na pewno jakie są, to niech napisze jak może Szczerze powiedziawszy to te 2100 PLN za komplet zaworów (ze sprężynami i uszczelniaczami) w KTM to cholernie duzo. Od modelu z 2017 roku, taki komplet kosztuje prawie tysiaka taniej. Za komplet łożysk na wal też się zdziwiłem bo w sumie około 500 PLN (i tutaj nie ma większej różnicy czy OEM czy zamiennik). Robię kapitalny remont przy 190MTH - zaczęło się od korby, która przy tym przebiegu jest już niebezpieczna :p A jak już dół rozbieram, to wymienię łożyska i uszczelniacze. Będzie też trzeci tłok. Wg serisowki powinienem wymienić zawory, więc sprężyny, prowadnice i podkładki poleca oryginalne, ale kusi mnie spróbować z zaworami prox. Cenowo wychodzą duzo taniej a widziałem, że ludzie to zakładają i jeździ. Niektórzy nawet kombinują z zamiana tytan na staluchy, ale na pewno takich rzeczy robić nie będę. Nawet z dobranymi sprężynami walki pewnie inaczej są obciążone, tak samo gniazda. Chciałem robić ten remont na OEM - wiadomo, najlepsze (chociaż miałem już okazję sam się przekonać, że np. śruby kupione w sklepie KTM już nie takie cudowne. Dokręcając momentem odpowiednim, nakrętka ściągała gwint ze śruby).
Na zestawie: korba, tłok, łańcuch rozrzadu, zawory jest kolosalna różnica. Dobre zamienniki to ok 2700-2800 PLN, a OEM KTM ponad 5000 PLN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:36, 07 Lut 2022 Temat postu: |
|
|
jak zawory sa ok, nie maja nadmiernego zuzycia, to bym wszystko obejrzał i poskładał na tym co jest, proxa są ok. w tej cenie musza byc tytanowe. stalowe kosztuja srednio 200-250 zł. nie spotkałem drozszych tytanów
jak chcesz moge załatwic te czesci oryginalne ze znizką wyjdzie taniej - a bedzie bardziej pewnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|