|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:58, 16 Lut 2022 Temat postu: |
|
|
niestety, w oryginalne dostępne już tylko plastikowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:44, 25 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Witajcie Pacjent exc250 20r po wyłączeniu silnika od czasu do czasu słychać jeszcze pompkę olejowo dosłownie z 10-15 sek normalne to bo wydaje mi się, że nie . Miał ktoś taki problem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lakokse20
Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:38, 30 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Witam mam parę pytań moze i głupich i śmiesznych ale jestem swiezakiem w sprawach cross i chciałbym się dowiedzieć z góry dzięki za odp.
1.chcialbym zmienic olej w moim exc obecnie mam zalany motul 300v 15w50 a dostałem w spadku od kolegi ipon 10w50 i moje pytanie brzmi czy normalnie wylac motula ze skrzyni i silnika i nalac ipon ? Czy trzeba robić jakas plukanke gdyż jeden 15w50 a drugi 10w50 ?
2. Drugie pytanko czy smarować smarem filtr powietrza na połączeniu z airboxem bo gdzieś mi się to obiło o uszy ? Jesli tak to jaki smar używacie?
Liczę na szybkie odp. Pozdrawiam lwg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:25, 30 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Lakokse20 napisał: | Witam mam parę pytań moze i głupich i śmiesznych ale jestem swiezakiem w sprawach cross i chciałbym się dowiedzieć z góry dzięki za odp.
1.chcialbym zmienic olej w moim exc obecnie mam zalany motul 300v 15w50 a dostałem w spadku od kolegi ipon 10w50 i moje pytanie brzmi czy normalnie wylac motula ze skrzyni i silnika i nalac ipon ? Czy trzeba robić jakas plukanke gdyż jeden 15w50 a drugi 10w50 ?
2. Drugie pytanko czy smarować smarem filtr powietrza na połączeniu z airboxem bo gdzieś mi się to obiło o uszy ? Jesli tak to jaki smar używacie?
Liczę na szybkie odp. Pozdrawiam lwg |
Heja jeśli masz wlana 300v fajnie by ja zalewać dalej bo to bdb olej. Ale jak masz dużo darmowego ipon to lej śmiało nic sie może stanie.
Tak smaruj połączenie filtra z airboxem nawet najzwyklejszym smarem łt46 . Naprawdę lepiej zapobiegać by przypadkiem nie pociaglo tam piachu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:50, 01 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
sa niezłe preparaty twin air bio air filter sealant, bardzo lepki mała tubka dosyc droga ale na całkiem długo starcza. zwykły smar też sie sprawdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lakokse20
Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:51, 02 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | sa niezłe preparaty twin air bio air filter sealant, bardzo lepki mała tubka dosyc droga ale na całkiem długo starcza. zwykły smar też sie sprawdzi |
Ok dzieki faktycznie zamówie i sprobuje , a powiedz mi w temacie tego oleju ten stary motul15w50 zlac i zalac ipon 10w50 ? Czy trzeba jakas plukanke robic jak się na inny typ oleju przechodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:16, 02 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
zadnych płukanek nie robi sie nigdy w takich silnikach
spokojnie mozesz zalać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xero444
Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:58, 04 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
Przez zimę rozebralem całego exc 450 z 2005 żeby go odświeżyć i teraz po złożeniu nie ma świateł ani rozrusznika. Przycisk gaszenia działa. Podłączyłem ciągłość na multimetrze i przewody od tylnich świateł do kostki z przodu przewodzą. Lampa sprawna.
Jak najlepiej mogę sprawdzic przełącznik na kierownicy? Wiem ze prąd do świateł idzie z prądnicy. Podpiąć prąd z akumulatora do żółtego przewodu a pod resztę przewodów np. żarówkę?
Istnieje prawdopodobieństwo ze regulator padł sam z siebie i przez to nie dochodzi prąd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:21, 05 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
rozrusznik nie dzała na pradzie zmienym wiec regulator nie ma nic do tego, do swiateł owszem, ale zeby sam z siebie padł małe szanse.
w serwisówce masz schemat instalacji i opisany przełącznik mozna na krótko podpiac przewody omijajac ten przełącznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xero444
Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:26, 05 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
Znalazłem winowajcę. Przełącznik był sprawny ale nie docierał do niego prąd z prądnicy. Jak wyciągałem w zimie wiązkę to ze starości rozleciały się dwa przewody (żółte) które później lutowalem ale dziś się okazało ze osobno bo nie spojrzałem na schemat ze maja być tez połączone razem ze sobą 😅 dzięki Henio jestes nie zastąpiony na tym forum 😄
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
isik101
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:05, 09 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
Cześć, exc 250 tpi co jakiś czas swieci check engine (4x długo i 1x krótko z tego co się dowiedziałem problem z pompa paliwa. Macie jakieś wskazówki od czego zacząć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:19, 09 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
połaczenie wtyczka/wiązka np przy wejsciu do zbiornika, przekaxnik pompy paliwa.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały_mudzyn
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie
|
Wysłany: Czw 10:40, 12 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
Szybkie pytanie odnośnie przełożeń. Robiłem zima generalke mojego excf 350. Miałem założony napęd 13/52 a teraz założyłem 12/48 - niby to samo przełożenie ale moto jedzie zupełnie inaczej, słychać, szczególnie na podjazdach czy piachu, ze silnik tak jakby bardziej się męczył. Założyłem z ciekawości stare zębatki i jest ok i tak się zastanawiam, bo wiem, ze pewnie przy tych średnicach są inne momenty na kole ale żeby była aż taka różnica? Próbowałem jeszcze 14/48 i chyba przy takim zostanę, takie jest fabryczne i moto chyba najlepiej jedzie zarówno na przelotach jak i terenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 12:08, 12 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
oczywiscie ze bedzie róznica
13/50 to standard
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały_mudzyn
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie
|
Wysłany: Czw 12:22, 12 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
Wiedziałem ze będzie ale nie ze aż taka… patologia 12/48 to chyba do trialu 😋 nie da się na tym jeździć. Rzeczywiście standard to 13/50, ale trzeba na schemacie wybrać zębatkę osobno, bo jak wybierasz z tego samego schematu komplet pokazuje 14/52 wiec jeszcze inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|