Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 699, 700, 701 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:58, 16 Lut 2022    Temat postu:

niestety, w oryginalne dostępne już tylko plastikowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:44, 25 Kwi 2022    Temat postu:

Witajcie Pacjent exc250 20r po wyłączeniu silnika od czasu do czasu słychać jeszcze pompkę olejowo dosłownie z 10-15 sek normalne to bo wydaje mi się, że nie . Miał ktoś taki problem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lakokse20




Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:38, 30 Kwi 2022    Temat postu:

Witam mam parę pytań moze i głupich i śmiesznych ale jestem swiezakiem w sprawach cross i chciałbym się dowiedzieć z góry dzięki za odp.
1.chcialbym zmienic olej w moim exc obecnie mam zalany motul 300v 15w50 a dostałem w spadku od kolegi ipon 10w50 i moje pytanie brzmi czy normalnie wylac motula ze skrzyni i silnika i nalac ipon ? Czy trzeba robić jakas plukanke gdyż jeden 15w50 a drugi 10w50 ?
2. Drugie pytanko czy smarować smarem filtr powietrza na połączeniu z airboxem bo gdzieś mi się to obiło o uszy ? Jesli tak to jaki smar używacie?

Liczę na szybkie odp. Pozdrawiam lwg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:25, 30 Kwi 2022    Temat postu:

Lakokse20 napisał:
Witam mam parę pytań moze i głupich i śmiesznych ale jestem swiezakiem w sprawach cross i chciałbym się dowiedzieć z góry dzięki za odp.
1.chcialbym zmienic olej w moim exc obecnie mam zalany motul 300v 15w50 a dostałem w spadku od kolegi ipon 10w50 i moje pytanie brzmi czy normalnie wylac motula ze skrzyni i silnika i nalac ipon ? Czy trzeba robić jakas plukanke gdyż jeden 15w50 a drugi 10w50 ?
2. Drugie pytanko czy smarować smarem filtr powietrza na połączeniu z airboxem bo gdzieś mi się to obiło o uszy ? Jesli tak to jaki smar używacie?

Liczę na szybkie odp. Pozdrawiam lwg


Heja jeśli masz wlana 300v fajnie by ja zalewać dalej bo to bdb olej. Ale jak masz dużo darmowego ipon to lej śmiało nic sie może stanie.

Tak smaruj połączenie filtra z airboxem nawet najzwyklejszym smarem łt46 . Naprawdę lepiej zapobiegać by przypadkiem nie pociaglo tam piachu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:50, 01 Maj 2022    Temat postu:

sa niezłe preparaty twin air bio air filter sealant, bardzo lepki Very Happy mała tubka dosyc droga ale na całkiem długo starcza. zwykły smar też sie sprawdzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lakokse20




Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:51, 02 Maj 2022    Temat postu:

henio12323 napisał:
sa niezłe preparaty twin air bio air filter sealant, bardzo lepki Very Happy mała tubka dosyc droga ale na całkiem długo starcza. zwykły smar też sie sprawdzi


Ok dzieki faktycznie zamówie i sprobuje , a powiedz mi w temacie tego oleju ten stary motul15w50 zlac i zalac ipon 10w50 ? Czy trzeba jakas plukanke robic jak się na inny typ oleju przechodzi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:16, 02 Maj 2022    Temat postu:

zadnych płukanek nie robi sie nigdy w takich silnikach
spokojnie mozesz zalać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xero444




Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:58, 04 Maj 2022    Temat postu:

Przez zimę rozebralem całego exc 450 z 2005 żeby go odświeżyć i teraz po złożeniu nie ma świateł ani rozrusznika. Przycisk gaszenia działa. Podłączyłem ciągłość na multimetrze i przewody od tylnich świateł do kostki z przodu przewodzą. Lampa sprawna.
Jak najlepiej mogę sprawdzic przełącznik na kierownicy? Wiem ze prąd do świateł idzie z prądnicy. Podpiąć prąd z akumulatora do żółtego przewodu a pod resztę przewodów np. żarówkę?
Istnieje prawdopodobieństwo ze regulator padł sam z siebie i przez to nie dochodzi prąd?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:21, 05 Maj 2022    Temat postu:

rozrusznik nie dzała na pradzie zmienym wiec regulator nie ma nic do tego, do swiateł owszem, ale zeby sam z siebie padł małe szanse.
w serwisówce masz schemat instalacji i opisany przełącznik mozna na krótko podpiac przewody omijajac ten przełącznik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xero444




Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:26, 05 Maj 2022    Temat postu:

Znalazłem winowajcę. Przełącznik był sprawny ale nie docierał do niego prąd z prądnicy. Jak wyciągałem w zimie wiązkę to ze starości rozleciały się dwa przewody (żółte) które później lutowalem ale dziś się okazało ze osobno bo nie spojrzałem na schemat ze maja być tez połączone razem ze sobą 😅 dzięki Henio jestes nie zastąpiony na tym forum 😄

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
isik101




Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:05, 09 Maj 2022    Temat postu:

Cześć, exc 250 tpi co jakiś czas swieci check engine (4x długo i 1x krótko z tego co się dowiedziałem problem z pompa paliwa. Macie jakieś wskazówki od czego zacząć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:19, 09 Maj 2022    Temat postu:

połaczenie wtyczka/wiązka np przy wejsciu do zbiornika, przekaxnik pompy paliwa.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały_mudzyn




Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie

PostWysłany: Czw 10:40, 12 Maj 2022    Temat postu:

Szybkie pytanie odnośnie przełożeń. Robiłem zima generalke mojego excf 350. Miałem założony napęd 13/52 a teraz założyłem 12/48 - niby to samo przełożenie ale moto jedzie zupełnie inaczej, słychać, szczególnie na podjazdach czy piachu, ze silnik tak jakby bardziej się męczył. Założyłem z ciekawości stare zębatki i jest ok i tak się zastanawiam, bo wiem, ze pewnie przy tych średnicach są inne momenty na kole ale żeby była aż taka różnica? Próbowałem jeszcze 14/48 i chyba przy takim zostanę, takie jest fabryczne i moto chyba najlepiej jedzie zarówno na przelotach jak i terenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:08, 12 Maj 2022    Temat postu:

oczywiscie ze bedzie róznica
13/50 to standard


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały_mudzyn




Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kąta w kąt - lubuskie

PostWysłany: Czw 12:22, 12 Maj 2022    Temat postu:

Wiedziałem ze będzie ale nie ze aż taka… patologia 12/48 to chyba do trialu 😋 nie da się na tym jeździć. Rzeczywiście standard to 13/50, ale trzeba na schemacie wybrać zębatkę osobno, bo jak wybierasz z tego samego schematu komplet pokazuje 14/52 wiec jeszcze inaczej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 699, 700, 701 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 700 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin