Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
-=-DawiD-=-




Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:18, 06 Kwi 2013    Temat postu:

witam ślizgało mi sprzegło wymieniłem sprężyny i tarcze, przekładki zostawiłem stare i dalej mi slizga. wymienić przekładki jeszcze czy moze byc to wina wysprzeglika? pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Sob 18:36, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Tez może być ze tłoczek po bieżni krzywo chodzi i do końca nie wysprzegla miałem taki przypadek powierzchnia się starła w cylinderku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:48, 06 Kwi 2013    Temat postu:

slizga sie a nie wysprzegla to dwa inne pojecia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 20:01, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Czym dokręcacie śrube spustową oleju? Fajnie byłoby dokręcać nasadowym, ale nie mi tam nie wchodzi w żaden sposób. Dokręcam zwykłym kluczem oczkowym, jednak czuję że jeszcze kilka takich dokręceń i mi łeb na tej śrubie się zaokrągli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:35, 06 Kwi 2013    Temat postu:

ja nie wiem czy fabrycznie ale jak kupiłem to w ogóle miałem srube na imbus ( nie wiem czy taka szła fabrycznie ? ) w ogóle niczym nie mogłem dojść. bo zwykły klucz był za długi, a takiego krótkiego nie miałem to sobie srube wygiałem i łeb 6 kątnej sruby spiłowałem żeby pasowała. i szybko zrezygnowałem z tej sruby i kupiłem normalną na kluczyk 13. i jest ok. dokręcam zwykłym oczkowym płaskim. fajnie sie dokręca, klucz jak dobrej firmy i nie zuzyty to nic sie srubie nie powinno dziać. jak tobie juz sruba sie ledwo trzyma to warto za wczasu jąwymienic Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:21, 06 Kwi 2013    Temat postu:

prostował ktoś kiedys kierownice fabryczną magura SX ? od pewnego czasu latałem z krzywą Very Happy i od przyzwyczajenia tego nawet nie zauwazyłem, teraz po zimowej przerwie siadam na asfalcie i czuje że jest krzywa. i sie zastanawiam, w jaki sposób ją wyprostowac... myslałem nad zdjęciem manetek itp, i prostowaniu jakas rurą dłuższą nie demontując kierownicy z półek. co o tym sądzicie ? może sie naprostować ? czy szkoda ryzykować uszkodzenia mocowania kiery itp ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 22:57, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Próbować można ale jak pęknie mocowanie to szkoda :d Chyba lepiej było by wyciąć drewniane klocki z wgłębieniami(takie mocowanie tyle że z drewna) na kiere i w imadło wrzucić i dopiero rurą prostować.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Sob 23:00, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 6:33, 07 Kwi 2013    Temat postu:

ja próbowałem prostować zwykłą stalową -trzeba mieć gdzie zablokować kiere, siła x dźwignia z rury i taki piec od centralnego mi podnosiło jak zabawke, ciekaw jestem jak macie imadło przykręcone Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 9:25, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Ja inne kierownice prostowałem zapierając kierownicę przymocowaną do motocykla o drzewo a z drugiej strony posuwając z buta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba9003




Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: czestochowa

PostWysłany: Wto 18:45, 09 Kwi 2013    Temat postu:

witam mam pytanie wymieniłem oring na rozruszniku i olej dalej wycieka ! czy oring powinno sie jeszcz silikonem czy czymś posmarowac???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:13, 09 Kwi 2013    Temat postu:

chodzi o oring między silnikiem a samym rozrusznikiem ? ja mam stary dobity oring.. juz nawet nie jest okrągły tylko płaski ( a moze taki powinien byc ? ) i nawet sie nie poci nic. wiec dziwne jakby nowy oring przepuszczał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Wto 19:22, 09 Kwi 2013    Temat postu:

Przed założeniem przesmaruj go olejem żeby lekko wszedł. Możliwe że się przy zakładaniu ześlizgnął się ze swojego miejsca. Jeżeli to oryginalny oring to powinien trzymać. Obejrzyj okolice, może ci gdzieś indziej się poci a akurat pod rozrusznikiem się zbiera.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Wto 19:24, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba9003




Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: czestochowa

PostWysłany: Wto 19:22, 09 Kwi 2013    Temat postu:

tak ten ! kupiłem taki jaki powinien być zalozyłem i leje !! stary byl juz całkiem płaski!!

musze oblukać Confused


Edytuj posty - 4tSTUNT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 19:44, 09 Kwi 2013    Temat postu:

seba9003 napisał:
tak ten ! kupiłem taki jaki powinien być zalozyłem i leje !! stary byl juz całkiem płaski!!

musze oblukać Confused


Edytuj posty - 4tSTUNT


Oblookaj wszystko.
Przy motażu posmaruj go olejem by lepiej wchodził i nie uszkodziło go nigdzie.
u mnie też jest stary oring i jest wszystko w porządku.
Ostatecznie lekko silikonem jak by uszczelnił tragedii by nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:40, 09 Kwi 2013
PRZENIESIONY
Śro 6:43, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Witam, śmigając sobie dzisiaj moim motorkiem obczaiłem iż przy przeszkodach typu głębokie kałuże amortyzacja tylna jest dość sztywna. Jak i gdzie się ustawia na tylnej sprężynie częstotliwość amortyzacji moto EXC 525 03r, chciałbym by ustawienia raczej były pod błotną jazdę w lesie niż pod sztywną jazdę długimi trasami bardziej po prostym, z góry dzx za odpowiedz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymi07 dnia Wto 23:43, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 8 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin