|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-=-DawiD-=-
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:18, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
witam ślizgało mi sprzegło wymieniłem sprężyny i tarcze, przekładki zostawiłem stare i dalej mi slizga. wymienić przekładki jeszcze czy moze byc to wina wysprzeglika? pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Sob 18:36, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Tez może być ze tłoczek po bieżni krzywo chodzi i do końca nie wysprzegla miałem taki przypadek powierzchnia się starła w cylinderku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:48, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
slizga sie a nie wysprzegla to dwa inne pojecia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 20:01, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Czym dokręcacie śrube spustową oleju? Fajnie byłoby dokręcać nasadowym, ale nie mi tam nie wchodzi w żaden sposób. Dokręcam zwykłym kluczem oczkowym, jednak czuję że jeszcze kilka takich dokręceń i mi łeb na tej śrubie się zaokrągli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:35, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja nie wiem czy fabrycznie ale jak kupiłem to w ogóle miałem srube na imbus ( nie wiem czy taka szła fabrycznie ? ) w ogóle niczym nie mogłem dojść. bo zwykły klucz był za długi, a takiego krótkiego nie miałem to sobie srube wygiałem i łeb 6 kątnej sruby spiłowałem żeby pasowała. i szybko zrezygnowałem z tej sruby i kupiłem normalną na kluczyk 13. i jest ok. dokręcam zwykłym oczkowym płaskim. fajnie sie dokręca, klucz jak dobrej firmy i nie zuzyty to nic sie srubie nie powinno dziać. jak tobie juz sruba sie ledwo trzyma to warto za wczasu jąwymienic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:21, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
prostował ktoś kiedys kierownice fabryczną magura SX ? od pewnego czasu latałem z krzywą i od przyzwyczajenia tego nawet nie zauwazyłem, teraz po zimowej przerwie siadam na asfalcie i czuje że jest krzywa. i sie zastanawiam, w jaki sposób ją wyprostowac... myslałem nad zdjęciem manetek itp, i prostowaniu jakas rurą dłuższą nie demontując kierownicy z półek. co o tym sądzicie ? może sie naprostować ? czy szkoda ryzykować uszkodzenia mocowania kiery itp ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 22:57, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Próbować można ale jak pęknie mocowanie to szkoda :d Chyba lepiej było by wyciąć drewniane klocki z wgłębieniami(takie mocowanie tyle że z drewna) na kiere i w imadło wrzucić i dopiero rurą prostować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Sob 23:00, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 6:33, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja próbowałem prostować zwykłą stalową -trzeba mieć gdzie zablokować kiere, siła x dźwignia z rury i taki piec od centralnego mi podnosiło jak zabawke, ciekaw jestem jak macie imadło przykręcone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 9:25, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja inne kierownice prostowałem zapierając kierownicę przymocowaną do motocykla o drzewo a z drugiej strony posuwając z buta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9003
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: czestochowa
|
Wysłany: Wto 18:45, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
witam mam pytanie wymieniłem oring na rozruszniku i olej dalej wycieka ! czy oring powinno sie jeszcz silikonem czy czymś posmarowac???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:13, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
chodzi o oring między silnikiem a samym rozrusznikiem ? ja mam stary dobity oring.. juz nawet nie jest okrągły tylko płaski ( a moze taki powinien byc ? ) i nawet sie nie poci nic. wiec dziwne jakby nowy oring przepuszczał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Wto 19:22, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Przed założeniem przesmaruj go olejem żeby lekko wszedł. Możliwe że się przy zakładaniu ześlizgnął się ze swojego miejsca. Jeżeli to oryginalny oring to powinien trzymać. Obejrzyj okolice, może ci gdzieś indziej się poci a akurat pod rozrusznikiem się zbiera.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Wto 19:24, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9003
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: czestochowa
|
Wysłany: Wto 19:22, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
tak ten ! kupiłem taki jaki powinien być zalozyłem i leje !! stary byl juz całkiem płaski!!
musze oblukać
Edytuj posty - 4tSTUNT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 19:44, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
seba9003 napisał: | tak ten ! kupiłem taki jaki powinien być zalozyłem i leje !! stary byl juz całkiem płaski!!
musze oblukać
Edytuj posty - 4tSTUNT |
Oblookaj wszystko.
Przy motażu posmaruj go olejem by lepiej wchodził i nie uszkodziło go nigdzie.
u mnie też jest stary oring i jest wszystko w porządku.
Ostatecznie lekko silikonem jak by uszczelnił tragedii by nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:40, 09 Kwi 2013 PRZENIESIONY Śro 6:43, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, śmigając sobie dzisiaj moim motorkiem obczaiłem iż przy przeszkodach typu głębokie kałuże amortyzacja tylna jest dość sztywna. Jak i gdzie się ustawia na tylnej sprężynie częstotliwość amortyzacji moto EXC 525 03r, chciałbym by ustawienia raczej były pod błotną jazdę w lesie niż pod sztywną jazdę długimi trasami bardziej po prostym, z góry dzx za odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymi07 dnia Wto 23:43, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|