Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 10:04, 17 Lis 2013    Temat postu:

Dysze w gaźniku, na jakiej podstawie je zmieniać, temperatura na dworze, wysokość nad poziomem morza. Zmieniać je na podstawie własnych obserwacji czy są jakieś tabele, mają być różne w zależności od wydechu homologowanego a przelotowego?
Fajnie by było jakby ktoś zarzucił linkiem który rozwiałby wszelkie moje wątpliwości.
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 15:36, 17 Lis 2013    Temat postu:

Wszystkie przez ciebie wymienione czynniki maja wpływ. Jeśli chcesz sam kombinować to polecam ktmtalk.com lub thumpertalk.com, sporo się tam pisze o strojeniu gaźnika. Możesz też pójść na łatwiznę i kupić sobie zestaw dysz z jakiejś firmy tuningowej do danego modelu - dynojet, jd jetting.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 18:02, 17 Lis 2013    Temat postu:

No dobra o takim zestawie myślałem, jednak istotną kwestią dla mnie jest informacja na jakiej podstawie regulować gaźnik, niskie/średnie/wysokie gasić moto i sprawdzać kolor świecy i w zależności od tego wsadzać większą/mniejszą dyszę? Bo do tego będę miał 2 wydechy exc oraz przelot i będę sobie regulował gaźniczek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 18:41, 17 Lis 2013    Temat postu:

panowie przy wyciaganiu lag, itp wypadlo mi cos takiego skad to moze byc ? odrazu mowie ze w zacisku ta blaszka jest, ale ta wyglada tez jak by gdzies z tamtad byla, tylko na serwisowce na obrazku jej nie ma

i drugie pytanie nieumyslnie wcisnalem klamke przy rozebranym zacisku o tloczki sie wysunely je sie normalnie wciska bo stawiaja opor ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 20:07, 17 Lis 2013    Temat postu:

Co do zacisku nic mu się nie stanie jeśli nie bd pompował aż do wypadnięcia tłoczka. Wystarczy wepchnąć tłoczek z powtorem i bd działał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:52, 17 Lis 2013    Temat postu:

kzq napisał:
No dobra o takim zestawie myślałem, jednak istotną kwestią dla mnie jest informacja na jakiej podstawie regulować gaźnik, niskie/średnie/wysokie gasić moto i sprawdzać kolor świecy i w zależności od tego wsadzać większą/mniejszą dyszę? Bo do tego będę miał 2 wydechy exc oraz przelot i będę sobie regulował gaźniczek Very Happy


w serwisówce masz tabele i pod nią ustawiasz sobie ten gaźnik.
masz tam temperaturę i wysokość nad poziomem morza.
w 4t nie jest to aż tak odczuwalne jak w 2t ale się zmienia.
Jeśli miałbyś jakiś tuningowy wydech np akrapa to na swojej stronie podają jakie trzeba dysze pod niego.
na seryjnych sam sobie możesz ustawić z serwisówką a resztę już musisz sam wyłapać jak to reaguje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:56, 20 Lis 2013    Temat postu:

Program na androida do ustawiania gaźnika w 2T KTMa:)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pią 20:22, 22 Lis 2013    Temat postu:

Kiedy będę wiedział że iglica jest dobrze ustawiona?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:59, 22 Lis 2013    Temat postu:

Jeżeli jadąc ze stałą prędkością pod górkę na 1/2 manetce świeca będzie kawowa.
I jeżeli podczas otwarcia przepustnicy nie będzie się dławił,zamulał itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 17:39, 23 Lis 2013    Temat postu:

czy moge zamiast zakladac spinki zakuc lancuch, konkretnie zaklepac bolce zamiast wkladac ta wsowke ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 18:03, 23 Lis 2013    Temat postu:

Piteros1 napisał:
czy moge zamiast zakladac spinki zakuc lancuch, konkretnie zaklepac bolce zamiast wkladac ta wsowke ?


Zakucie łańcucha jest o niebo lepszym rozwiązaniem niż spinka, spinka może spaść, wytrzeć się i różne rzeczy. Łańcuch rozkuwasz tylko przy jego wymianie także zakujesz i zapominasz o nim do następnej wymiany. O ile zakujesz porządnie to jest super, jeżeli nie jesteś pewien czy dasz radę to udaj się do lokalnego serwisu motocyklowego.

Tych bolców od zapinki raczej nie zaklepiesz i nie będzie to pewne rozwiązanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 18:15, 23 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:16, 23 Lis 2013    Temat postu:

Ale jak przyjdzie zdjąć łańcuch a czasem trzeba to już się zacznie pieprzyć.
Niektórzy nawet do mycia go ściągają więc zapinka jest według mnie lepsza. Mi się nigdy nie odpięła a przy myciu i tak widzisz jej stan.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 20:22, 23 Lis 2013    Temat postu:

ja też wolę zapinkę, ze sobą wożę zapasową, a ta co jest na łańcuchu wystarcza na całe jego życie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 20:25, 23 Lis 2013    Temat postu:

Witam,
zauważyłem taką sytuację i powiązałem fakty, Przy jeździe powyżej 110km/h przez ponad 20 sekund (v max 125km/h) zaczyna wywalać mi płyn z chłodnicy odpływem, a na dworze było około 15 stopni, przy tej prędkości chłodzenie powinno być super. Jest to jazda przy najwyższych obrotach, czy oznacza to że szczególnie powinienem przyjrzeć się czy aby na pewno główna dysza w gaźniku jest prawidłowo dobrana?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 1:07, 24 Lis 2013    Temat postu:

to i to rozwiązanie ma swoje plusy i minusy.


kzq- po 1 sprawdz kolor swiecy jak jest czarnawa/brązowa/ kawa z mlekiem to jest ok z doborem składu mieszanki. jeżeli jest biała, jakby przegrzana itp to podstawa to gaźnik

potem kwestia cisnenia w układzie np uszczelka pod głowicą moze przepuszcza, może korek wlewu jest juz zuzyty i kompletnie cisnienia nie trzyma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 71 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin