![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 10:04, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dysze w gaźniku, na jakiej podstawie je zmieniać, temperatura na dworze, wysokość nad poziomem morza. Zmieniać je na podstawie własnych obserwacji czy są jakieś tabele, mają być różne w zależności od wydechu homologowanego a przelotowego?
Fajnie by było jakby ktoś zarzucił linkiem który rozwiałby wszelkie moje wątpliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Nie 15:36, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wszystkie przez ciebie wymienione czynniki maja wpływ. Jeśli chcesz sam kombinować to polecam ktmtalk.com lub thumpertalk.com, sporo się tam pisze o strojeniu gaźnika. Możesz też pójść na łatwiznę i kupić sobie zestaw dysz z jakiejś firmy tuningowej do danego modelu - dynojet, jd jetting.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 18:02, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
No dobra o takim zestawie myślałem, jednak istotną kwestią dla mnie jest informacja na jakiej podstawie regulować gaźnik, niskie/średnie/wysokie gasić moto i sprawdzać kolor świecy i w zależności od tego wsadzać większą/mniejszą dyszę? Bo do tego będę miał 2 wydechy exc oraz przelot i będę sobie regulował gaźniczek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 18:41, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
panowie przy wyciaganiu lag, itp wypadlo mi cos takiego skad to moze byc ? odrazu mowie ze w zacisku ta blaszka jest, ale ta wyglada tez jak by gdzies z tamtad byla, tylko na serwisowce na obrazku jej nie ma
i drugie pytanie nieumyslnie wcisnalem klamke przy rozebranym zacisku o tloczki sie wysunely je sie normalnie wciska bo stawiaja opor ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 20:07, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Co do zacisku nic mu się nie stanie jeśli nie bd pompował aż do wypadnięcia tłoczka. Wystarczy wepchnąć tłoczek z powtorem i bd działał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:52, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | No dobra o takim zestawie myślałem, jednak istotną kwestią dla mnie jest informacja na jakiej podstawie regulować gaźnik, niskie/średnie/wysokie gasić moto i sprawdzać kolor świecy i w zależności od tego wsadzać większą/mniejszą dyszę? Bo do tego będę miał 2 wydechy exc oraz przelot i będę sobie regulował gaźniczek ![Very Happy](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif) |
w serwisówce masz tabele i pod nią ustawiasz sobie ten gaźnik.
masz tam temperaturę i wysokość nad poziomem morza.
w 4t nie jest to aż tak odczuwalne jak w 2t ale się zmienia.
Jeśli miałbyś jakiś tuningowy wydech np akrapa to na swojej stronie podają jakie trzeba dysze pod niego.
na seryjnych sam sobie możesz ustawić z serwisówką a resztę już musisz sam wyłapać jak to reaguje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:56, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Program na androida do ustawiania gaźnika w 2T KTMa:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 20:22, 22 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Kiedy będę wiedział że iglica jest dobrze ustawiona?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:59, 22 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jadąc ze stałą prędkością pod górkę na 1/2 manetce świeca będzie kawowa.
I jeżeli podczas otwarcia przepustnicy nie będzie się dławił,zamulał itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 17:39, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
czy moge zamiast zakladac spinki zakuc lancuch, konkretnie zaklepac bolce zamiast wkladac ta wsowke ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 18:03, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | czy moge zamiast zakladac spinki zakuc lancuch, konkretnie zaklepac bolce zamiast wkladac ta wsowke ? |
Zakucie łańcucha jest o niebo lepszym rozwiązaniem niż spinka, spinka może spaść, wytrzeć się i różne rzeczy. Łańcuch rozkuwasz tylko przy jego wymianie także zakujesz i zapominasz o nim do następnej wymiany. O ile zakujesz porządnie to jest super, jeżeli nie jesteś pewien czy dasz radę to udaj się do lokalnego serwisu motocyklowego.
Tych bolców od zapinki raczej nie zaklepiesz i nie będzie to pewne rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 18:15, 23 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:16, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ale jak przyjdzie zdjąć łańcuch a czasem trzeba to już się zacznie pieprzyć.
Niektórzy nawet do mycia go ściągają więc zapinka jest według mnie lepsza. Mi się nigdy nie odpięła a przy myciu i tak widzisz jej stan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 20:22, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
ja też wolę zapinkę, ze sobą wożę zapasową, a ta co jest na łańcuchu wystarcza na całe jego życie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 20:25, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
zauważyłem taką sytuację i powiązałem fakty, Przy jeździe powyżej 110km/h przez ponad 20 sekund (v max 125km/h) zaczyna wywalać mi płyn z chłodnicy odpływem, a na dworze było około 15 stopni, przy tej prędkości chłodzenie powinno być super. Jest to jazda przy najwyższych obrotach, czy oznacza to że szczególnie powinienem przyjrzeć się czy aby na pewno główna dysza w gaźniku jest prawidłowo dobrana?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 1:07, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
to i to rozwiązanie ma swoje plusy i minusy.
kzq- po 1 sprawdz kolor swiecy jak jest czarnawa/brązowa/ kawa z mlekiem to jest ok z doborem składu mieszanki. jeżeli jest biała, jakby przegrzana itp to podstawa to gaźnik
potem kwestia cisnenia w układzie np uszczelka pod głowicą moze przepuszcza, może korek wlewu jest juz zuzyty i kompletnie cisnienia nie trzyma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|