|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:12, 28 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
1) jak jeden opiłek to jeszcze bym darował sobie jakies wieksze sledztwo, ale pewnie juz niebawem warto zrobic rewizje silnika
2) filterków nie ma co zakładac bo jak cos sie zapcha to staniesz i nidzie nie pojedziesz, pyłu ci nie zaciągnie, musza byc tylko odpowiednio długie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pusiak
Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:09, 28 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. A tak z czystej ciekawości, co może być źródłem miedzianych opiłków w silniku? Jedyne co mi przychodzi do głowy to podkładki na stopie korby. Z tego co widziałem, to jak leci koszyk w silniku jest gorączka złota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starsky
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:48, 16 Sty 2023 Temat postu: |
|
|
Hej,
w tym zestawie do amorka: r12012t sa takie ala filcowe uszczelnienia. Da się je kupić osobno albo cos dobrać?
Z góry dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:31, 16 Sty 2023 Temat postu: |
|
|
da sie je kupic osobno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalgsxr
Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:15, 02 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Czy dobry bedzie Motul 300V 10W50 do EXC 530 2010 nalatane 180mth ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:22, 02 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
15w50 - bedzie perfekcyjny, chociaz do skrzyni mozna zalewac 10W40 - tam nie ma termicznych przeciążęń a lepiej bedzie działac sprzegło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarbiel
Dołączył: 28 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:17, 03 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Hej
Rzućcie proszę okiem na filmik - czy słychać tu zużytą korbę, czy normalną pracę silnika?
https://www.youtube.com/watch?v=A0XudAfcXPI
Dodam tylko że głośnik z telefonu trochę uwypukla stukanie - w rzeczywistości mniej się rzuca w uszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:50, 05 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
na pewno nikt precyzyjnie ci nie powie czy słychac zuzyta korbe, filmik nie brzmi w ogóle realistycznie, słaba jakosc nagrania, jakbys wrzucił samą fotke silnika to mozna było by tak samo zgadywac w jakim stanie korba
jak masz watpliwosci - zrzucaj góre silnika, to raptem pare uszczelek....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarbiel
Dołączył: 28 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:42, 06 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Ok, dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:00, 06 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
A to nie jest tak że jak korba stuka to będą już opiłki na filtrach siatkowych ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stefan
Gość
|
Wysłany: Śro 21:19, 08 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Przy okazji zmiany napędu na nowy należałoby bardziej o niego zadbać pytanie- jaki sposób na smarowanie łańcucha jest według was najlepszy? Po myciu motocykla osuszenie łańcucha i smarowanie? Jak często? I jaki smar najlepszy jesli chodzi o nieprzywieranie brudu? Stosowałem ipone, skończył się i z chęcią spróbuję nowego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:06, 09 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
w terenie to co jazde warto psiknac, nie myc zbyt namietnie zeby nie wypłukiwac nic ze srodka, smar w zasadzie dowolny - wiekszosc i tak dosc szybko ginie z łancucha, a jak sie trzyma to z kolei robi z niego skorupe. ja stosuje nacodzien motorexa offroad a jak wiem ze jest wody po pas to jest muc off na mokre warunki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk97
Dołączył: 14 Kwi 2023
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 22:09, 14 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Cześć, mam problem z nieczytelny tabliczką znamionowa w exc f 250 rok 2008, byłby ktoś w stanie podesłać zdjęcie? Wytarła się od przewodów, na forum znalazłem ale do modelu z roku 2007. Z góry dziękuję z pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patryk97 dnia Pią 22:11, 14 Kwi 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elMisza
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EL / EPD
|
Wysłany: Sob 18:39, 15 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
W kostkach przy główce ramy mam tylko stałe zasilanie 12V. Chcę podłączyć licznik który miałby uruchamiać się dopiero po odpaleniu (zasilanie pod odpaleniu). Przejrzałem multimetrem pozostałe piny i nie trafiłem na zasilanie.
Ma ktoś jakiś pomysł? Rfs 2002
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:45, 16 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
odpalasz ksiazke serwosowa, schemat elektryczny i widac pod co podpiety ma byc licznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|