|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:49, 18 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
w ksiazce serwisowej
kristofsx.com a ja znajdziesz w necie np tu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasiuPL
Dołączył: 16 Gru 2023
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowe Miasto n/Pilicą
|
Wysłany: Pon 10:35, 18 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
I takiej właśnie serwisówki szukałem, dzięki kolego. Dla potomnych w exc/husaberg 300 2012 minimalna grubość tarczy sprzęgłowej to 2.6mm, nie znalazłem grubości przekładek tylko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 2:58, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
hej, jaki moment śruby/zaślepki wałka kiwaczki zaworów w 500 exc-f 2017? (rocker arm shaft plug)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 10:05, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
heyy
10Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 13:29, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
dzięki, czyli 10Nm, byłem nie pewny bo w starszych modelach jest 20Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pusiak
Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:40, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
Siema, sprzęt exc 500 2016 z dnia na dzień przestał odpalać, po zakręceniu rozrusznikiem nie startuje wtrysk ani licznik, bezpieczniki ok, obydwa przekaźniki pod siedzeniem nie dostają 12V przy kręceniu rozrusznikiem. Z tego co patrzyłem w schematach te przekaźniki powinny łapać po dostaniu sygnału z regulatora napięcia jednak tak się nie dzieje (uszkodzony regler?). Zmierzyłem też oporności cewek alternatora, 0,1om na każdej fazie. Ktoś wie jakie napięcie powinno wychodzić z alternatora przy zakręceniu rozrusznikiem, w manualu nie podają tych wartości. Na bezpieczniku nr 1 (od kompa) mam napięcie poniżej 1V, to normalne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pusiak dnia Pią 23:47, 29 Gru 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:25, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
tak mzoe byc uszkodzony regulator ( miałem kilka takich przypadków ) sprawdzic mozna tez impulsator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 9:27, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
u mnie padł kiedyś impulsator, łatwo zmierzyc miernikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pusiak
Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:19, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odzew, impulsator sprawdzę ale wydaje mi się, że nawet przy jebniętym impulsatorze przekaźnik od licznika powinien łapać. Wg dokumentacji cewki tych przekaźników pod siedzeniem są wysterowane minusem z regulatora, spróbuję podać minus bezpośrednio z akumulatora na cewki tych przekaźników i zobaczę czy coś się zadzieje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pusiak dnia Sob 10:22, 30 Gru 2023, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 12:39, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
możesz mieć dwie usterki, ja raz miałem przetarty kabelek od licznka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pusiak
Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:46, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
Problem ustalony, jebnięty regulator, po podaniu minusa z aku na cewki przekaźników wszystko bangla, co ciekawe uszkodziło się tylko wysterowanie przekaźników, ładowanie jest. Na razie pozwieram na krótko żeby sprzęt odpalał, później pewnie wymienię, cena oryginalnego regulatora to porażka 750 zł.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:40, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
to kup do hondy - bedzie na pewno tanszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:20, 11 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
cześć chciał bym poznać wasze zdanie . mianowicie czy KTM 1290 GT nadaje się do śmigania po mieście??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:06, 11 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
jasne ze sie nadaje, ale mniejsze zwinniejsze pojemności moga byc wygodniejsze - zalezy jakie miasto, i czego oczekujesz, do przeciskania sie w korkach szukal bym czegos mniejszego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:39, 19 Lut 2024 Temat postu: |
|
|
KTM 1290 GT to ogólnie dość duży sprzęt. Zależy co rozumiesz przez to miasto, bo np. na Warszawę może być spoko, ale na mniejsze miasto do przeciskania się już średnio. Wtedy wybrałbym coś z mniejszym silnikiem R2/V2 bo mają mocny dół, akurat do miasta
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|