|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:03, 02 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Cześć, z racji że ostatnio kupiłem dwusuwa i tutaj gaźnik trochę mniej mnie przeraża niż w 4T, to chciałbym zapytać, czy mógłby ktoś przypomnieć które elementy regulacyjne odpowiadają za jaki zakres obrotów? Bo pamiętam, że iglica za inny, dysze za inny, a śrubami się ustawiało chyba tylko wolne obroty. Objaw jest u mnie taki, że na pierwszych dwóch biegach motocykl ma lekki problem zaraz przed wejściem w rezo, podobnie jak gdy jest zimny i nie przepala całego paliwa, od trzeciego biegu płynnie przechodzi. Moja teoria jest taka, że ma tego paliwa za dużo, no bo na wyższym biegu, gdzie ma większe obciążenie i potrzebuje go więcej jest wszystko dobrze. W dobrym kierunku kombinuję? Podejrzewam, że powinienem zacząć od ustawienia wolnych obrotów zgodnie z serwisówką, a następnie? Przestawienie iglicy żeby miał troszkę bardziej ubogo, czy już brać się za dysze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:26, 02 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
dziala tak samo jak i w 4T
igła srodek, dysza głowna gora, wolna to dół + sruba składu.
reszta ustawiasz wynikowo. dochodzi do tego poziom paliwa, rodzaj rozpylacza czy nawet przepustnica i jej rodzaj ma wpływ ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:34, 02 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Okej, dysza główna odpowiada za pełne otwarcie przepustnicy, ale mam to rozumieć tak, że jak od jałowych obrotów odkręcę manetkę na maksa to odpowiada za to tylko dysza główna, czy po prostu powiedzmy od 80% otwarcia przepustnicy kontrolę nad paliwem przejmuje ta dysza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 5:51, 05 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
wszystko sie ze soba zazebia nie ma tak że nagle cos sie "wyłacza' i działa tylko np na dyszy, bo dysza wolna ssie tez cały czas tylko ze z racji małej srednicy dawka dysza wolnych na wysokich obrotach jest prawie pomijalna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gredix
Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Nie 10:26, 05 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Rozumiem. Dzięki za odpowiedź i jakoś będę próbował się tego gaźnika nauczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolek
Dołączył: 13 Gru 2021
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K-Staw
|
Wysłany: Wto 18:38, 16 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Jaką grubość mają tarcze sprzęgła w exc 300 9r ? Service podaje, że jeżeli są poniżej >2.6mm są do wymiany ale jaka grubość jest takiej tarczy po wyjęciu z pudełka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pusiak
Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:37, 16 Sie 2024 Temat postu: |
|
|
Siema, sprzęt EXC 500 16r., jestem na etapie delikatnego remontu góry, mam cylinder 1-szej selekcji przehonowany u Wojtali, po honowanie został lekki, niewyczuwalne pod palcem próg jak na zdjęciu, czy jest to do zaakceptowania? Wg moich pomiarów cylinder ma 3-4 setki w plusie od 95mm, wlatuje tłok elko 2 selekcja, wymiar 94.97, pasowanie na 6-7 setek. Jaka jest granica zużycia dla takiego cylindra?
zapodaj.net/plik-0aeO1jJU0K
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 6:40, 18 Sie 2024 Temat postu: |
|
|
progu nie bierz do pomiaru, w zuzytych cylindrach bedzie zawsze, spokojnie zostaw.
granica jak juz nicasilu nie bedzie jak chcesz moge ci ogarnac ten tłok taniej niz detal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pusiak
Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:30, 18 Sie 2024 Temat postu: |
|
|
Patrzyłeś na zdjęcie? Próg to może za dużo powiedziane, to jest bardziej takie odbarwienie (to normalne dla cylindrów używanych?) Martwi mnie, że jest to potencjalne miejsce gdzie zacznie schodzić nicasil. Jesteś w stanie powiedzieć czy ilu setkach zużycia cylinder jest bezwzględnie do wymiany?
PS. Mam tłok oem za 9 stów, jesteś w stanie ogarnąć w lepszych pieniądzach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:26, 18 Sie 2024 Temat postu: |
|
|
link nie działa
nie ma limiutu nicasilu, wywala sie jak jest wytarty na wylot
raczej taniej nie zrobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pon 18:32, 16 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Pacjent Husqa 350 FE 2018, jaka minimalna grubość tarczy i przekładek sprzęgłowych. Nie mam chwilowo dostępu do instrukcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 7:51, 24 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
w manualu podają grubość całości (tarcze+przekładki) - musi być większa aniż 26.4mm
i jest też to
dwie przekładki po 1mm, reszta przekładek 1.4mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pią 15:56, 27 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Dzięki. U mnie było 26,3 i do tego jakas grubsza przekładka 2 mm. Już wleciał nowy komplet Proxa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 18:48, 27 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
trzeba było brac oem, teraz to juz nie az taka wielka roznica a oryginał znacznie lepiej i dłuzej działa ale to taka uwaga na przyszłosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Wto 11:01, 01 Paź 2024 Temat postu: |
|
|
Zależało mi na czasie a moto idzie na sprzedaż to nie chciałem się w koszty pchać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|