Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gredix




Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Czw 21:03, 02 Maj 2024    Temat postu:

Cześć, z racji że ostatnio kupiłem dwusuwa i tutaj gaźnik trochę mniej mnie przeraża niż w 4T, to chciałbym zapytać, czy mógłby ktoś przypomnieć które elementy regulacyjne odpowiadają za jaki zakres obrotów? Bo pamiętam, że iglica za inny, dysze za inny, a śrubami się ustawiało chyba tylko wolne obroty. Objaw jest u mnie taki, że na pierwszych dwóch biegach motocykl ma lekki problem zaraz przed wejściem w rezo, podobnie jak gdy jest zimny i nie przepala całego paliwa, od trzeciego biegu płynnie przechodzi. Moja teoria jest taka, że ma tego paliwa za dużo, no bo na wyższym biegu, gdzie ma większe obciążenie i potrzebuje go więcej jest wszystko dobrze. W dobrym kierunku kombinuję? Podejrzewam, że powinienem zacząć od ustawienia wolnych obrotów zgodnie z serwisówką, a następnie? Przestawienie iglicy żeby miał troszkę bardziej ubogo, czy już brać się za dysze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:26, 02 Maj 2024    Temat postu:

dziala tak samo jak i w 4T
igła srodek, dysza głowna gora, wolna to dół + sruba składu.
reszta ustawiasz wynikowo. dochodzi do tego poziom paliwa, rodzaj rozpylacza czy nawet przepustnica i jej rodzaj ma wpływ ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gredix




Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Czw 21:34, 02 Maj 2024    Temat postu:

Okej, dysza główna odpowiada za pełne otwarcie przepustnicy, ale mam to rozumieć tak, że jak od jałowych obrotów odkręcę manetkę na maksa to odpowiada za to tylko dysza główna, czy po prostu powiedzmy od 80% otwarcia przepustnicy kontrolę nad paliwem przejmuje ta dysza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 5:51, 05 Maj 2024    Temat postu:

wszystko sie ze soba zazebia nie ma tak że nagle cos sie "wyłacza' i działa tylko np na dyszy, bo dysza wolna ssie tez cały czas tylko ze z racji małej srednicy dawka dysza wolnych na wysokich obrotach jest prawie pomijalna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gredix




Dołączył: 18 Maj 2021
Posty: 6
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Nie 10:26, 05 Maj 2024    Temat postu:

Rozumiem. Dzięki za odpowiedź i jakoś będę próbował się tego gaźnika nauczyć Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karolek




Dołączył: 13 Gru 2021
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: K-Staw

PostWysłany: Wto 18:38, 16 Lip 2024    Temat postu:

Jaką grubość mają tarcze sprzęgła w exc 300 9r ? Service podaje, że jeżeli są poniżej >2.6mm są do wymiany ale jaka grubość jest takiej tarczy po wyjęciu z pudełka ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pusiak




Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:37, 16 Sie 2024    Temat postu:

Siema, sprzęt EXC 500 16r., jestem na etapie delikatnego remontu góry, mam cylinder 1-szej selekcji przehonowany u Wojtali, po honowanie został lekki, niewyczuwalne pod palcem próg jak na zdjęciu, czy jest to do zaakceptowania? Wg moich pomiarów cylinder ma 3-4 setki w plusie od 95mm, wlatuje tłok elko 2 selekcja, wymiar 94.97, pasowanie na 6-7 setek. Jaka jest granica zużycia dla takiego cylindra?

zapodaj.net/plik-0aeO1jJU0K


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 6:40, 18 Sie 2024    Temat postu:

progu nie bierz do pomiaru, w zuzytych cylindrach bedzie zawsze, spokojnie zostaw.
granica jak juz nicasilu nie bedzie Very Happy jak chcesz moge ci ogarnac ten tłok taniej niz detal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pusiak




Dołączył: 02 Sie 2020
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:30, 18 Sie 2024    Temat postu:

Patrzyłeś na zdjęcie? Próg to może za dużo powiedziane, to jest bardziej takie odbarwienie (to normalne dla cylindrów używanych?) Martwi mnie, że jest to potencjalne miejsce gdzie zacznie schodzić nicasil. Jesteś w stanie powiedzieć czy ilu setkach zużycia cylinder jest bezwzględnie do wymiany?

PS. Mam tłok oem za 9 stów, jesteś w stanie ogarnąć w lepszych pieniądzach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:26, 18 Sie 2024    Temat postu:

link nie działa
nie ma limiutu nicasilu, wywala sie jak jest wytarty na wylot
raczej taniej nie zrobie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pon 18:32, 16 Wrz 2024    Temat postu:

Pacjent Husqa 350 FE 2018, jaka minimalna grubość tarczy i przekładek sprzęgłowych. Nie mam chwilowo dostępu do instrukcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 7:51, 24 Wrz 2024    Temat postu:

w manualu podają grubość całości (tarcze+przekładki) - musi być większa aniż 26.4mm

i jest też to
dwie przekładki po 1mm, reszta przekładek 1.4mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pią 15:56, 27 Wrz 2024    Temat postu:

Dzięki. U mnie było 26,3 i do tego jakas grubsza przekładka 2 mm. Już wleciał nowy komplet Proxa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 18:48, 27 Wrz 2024    Temat postu:

trzeba było brac oem, teraz to juz nie az taka wielka roznica a oryginał znacznie lepiej i dłuzej działa Very Happy ale to taka uwaga na przyszłosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Wto 11:01, 01 Paź 2024    Temat postu:

Zależało mi na czasie a moto idzie na sprzedaż to nie chciałem się w koszty pchać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 708, 709, 710  Następny
Strona 709 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin