|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 17:47, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
podejdzie do exc 525 tylko z przodu mam wp 43 (czyli gruba oska ???)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:05, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
nie podejdzie, pozatym strach montować takie koła do 525, tam masz szprychy jak zapałki oponki wąskie, szkoda czasu na takie cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Argons
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:39, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witam Was. Mam zamiar zmieniać napęd w moim 300 exc z 2001r. I stąd moje pytanie: jakie polecacie przełożenie do niego? obecnie mam 13/48 i szczerze mówiąc trochę za długa 2 mi się wydaje. Polecacie zmienić na 13/50 czy 13/52? Głównie chodzi mi żeby jak najlepiej dołem jeździł na podjazdach itp. A dodam jeszcze, że jeżdżę takie typowe weekendowe enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:53, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Czy lampa z SMC podejdzie do EXC? Chodzi mi o połączenie z błotnikiem itp
Bo teoretycznie jest większa, bardziej "street legal" więc powinna lepiej świecić w nocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:01, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
ARgons - takie pytania musisz kierować do siebie nie do nas. kazdy dobiera napęd pod swoje warunki i możliwosci i jak komu wygodniej. jak dasz 52 zęby to na pewno bedzie spora róznica miedzy 48... ale czy nie przesadzisz ? tego nie wiadomo. testuj, moim zdaniem lepiej wrzucic 52 zęby z tyłu i może zebatke 14stke z przodu niewiele się powinno zmienić, ale zawsze potem bedziesz mógł zmienic zębatke z przodu za 30 zł niz tylną za 100-.... zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Argons
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:04, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki:) a jeszcze takie pytanie nie kojarzy nikt jakie orginalne przelożenie było dla 300 exc 2001r? Znajduje niestety tylko dla rocznika 2004 i wyżej;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 18:49, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś jakieś ciekawe zdjęcia, projekty stojaków na silnik własnej roboty?
Chodzi o stolik pomocny przy rozbiórce
Widziałem w galerii 4tSTUNT ale może macie jakieś inne, najlepiej z możliwością obrotu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Wto 18:49, 26 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:30, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
oo dzięki, rzeczywiście widziałem ten wątek.. skorzystam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Wto 23:31, 26 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 23:39, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | http://allegro.pl/kola-supermoto-sm-super-moto-dt-senda-smx-gsm-i3727670983.html
podejdzie do exc 525 tylko z przodu mam wp 43 (czyli gruba oska ???) |
w 525 jest WP 48 i grubsza ośka, 43 jest cienka ośka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 18:00, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
w którą stronę przestawić seger na iglicy ażeby uzyskać bogatszą mieszankę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 18:26, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
im iglica wchodzi głębiej - tym mieszanka uboższa,
a jak kręcimy śrubką mieszanki w kierunku zgodnym do ruchu zegara - jest uboższa, jak w przeciwnym - bogatsza,
tu jest fajny artykuł jak ustawić sprzęta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 19:55, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Przy wymianie tłumika exc na przelot główna regulacja gaźnika odbywa się poprzez zwiększenie dawki paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:37, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
po wymianie samej końcowy dużej regulacji nie trzeba, można trochę zwiększyć,
wszystko zależy jak moto będzie chodziło po wymianie
jak włożyłem kiedyś przelot do 525 EXC nic nie zmieniałem i hulało git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:06, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
babel napisał: | Qrcze zauważyłem że mam mały wyciek oleju ( albo spod kopki albo z okienka poziomu oleju - jeszcze nie zlokalizowałem dokładnie - ale te okolice).
Pacjent RFS.
|
no to polazlem z nudow do garazu, wycignac akumulator z kata. przy okazji przepaliłem go i na koniec spuscilem paliwo z komory gaznika. namierzyłem tez wyciek - wg mnie musze wyminic uszczelke dekla - cieknie sobie z pod tej srubki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|