|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:34, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz się wstrzymać z wymianą uszczelki to daj pod tą śrubę miedzianą uszczelkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:30, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
a niestety uszczelka droga bo koło 60-70 zł ;/ ale jak masz czas to rozbierz to nie uszkodź uszczelki ( np. podwaz odrobine pokrywe i nozykiem podważ uszczelke żeby została na pokrywie albo na karterze, potem wszystko odtłuść najlepiej zmywaczem jakims ale ekstrakcyjna benzynka też da rade i złóz na paste ( silikon odpowiedni ) jakies dirko np
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:40, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
dzieki - ale do wiosny pewnie nie rusze - prawa reka slabo mi działa .
W larssonie ta uszczelka kosztuje 27 zł - wiec moze wymienie - ale nie ma stresu
[link widoczny dla zalogowanych]
A jeszcze jedno - przed katem dłuzszy postój - umyłem go i wysuszyłem, wyjąłem akumulator i spusciłem paliwo z gaźnika i nasmarowałem łańcuch - tyle co mogłem zrobić lewą reką
Jakieś sugestie co więcej muszę zrobić aby spokojnie sobie czekał aż dojdę do siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 13:23, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
odradzam uszczelek zamienników - one w ogóle nie trzymają, chyba że od razu potraktujesz je jakąś pastą uszczelniającą, ale to z kolei bezsensowny wydatek na uszczelke, jak mozesz odzyskac tąco masz i ją posmarować tak samo pastą ja miałem takie zestawy to ciekło jak ze świniaka jak to sie mówi kasa w błoto ( kij z uszczelka, gorzej z olejem bo drozszy 0
serwisówka do ręki ( lewej ? ) i na pierwszych stronach masz opisane co zrobic żeby zimować moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 16:34, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Motocykl na podnośniku aby oba koła były w powietrzu, zrób też lekkiego flaka z dętek, wymień olej na świeży i zatkaj sobie wydech jeżeli masz czym.
Warto też spryskać plakiem albo czymś co by nie zerdzewiał - np, nyple, szprychy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 16:48, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
plakowanie dobra sprawa ja zawsze psikam całą duze puche jakiegos taniego plaka z marketu, nic nie rdzewieje, potem jak chce ruszyc to przecieram szmatką i jest jak nówka no i zauwazyłem że przez kilka jazd pierwszych błoto zdecydowanie sie mniej przykleja.
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj fotka mojego przygotowanego do zimowania ( u mnie akurat wakacyjnego ;D )
jeszcze dochodzi sprawa gaźnika - tutaj najlepiej jest spuscic paliwko, ale z kolei gumwoe elementy bez paliwka sie mogą odszktałcac/twardnieć itp. wiec róznie z tym bywa, niektórzy spuszczają ale co jakis czas napełniają... ja np wyciągam i zawsze na zime go czyszcze, a czyszcząc zawsze psikam czyms na gumowe uszczelki chociazby włąsnie plakiem wtedy są bardziej plastyczne i sie nie wysuszają.
mozna zalać tak jak manual radzi troche oleju do cylka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:21, 07 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
o wyplakować dam radę lewą łapką - dzieki.
Co do cycka to pewnie go przepalę z raz w miesiącu - więc nie bede go zalewał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:15, 07 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Samo przepalanie szkodzi bardziej jak nie przepalanie.
Także albo pojeździć trochę po zapaleniu albo nie robić tego wcale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:36, 07 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
przepalanie krótkie owszem szkodzi, co innego odpalenie i nagrzanie do temperaturey roboczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 17:32, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Po ile chodzą zarejestrowane w PL ramy z ubezpieczeniem i przeglądem od ktm exc?
Sama rama bez kół/lag/wahacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:58, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
1500-3000 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:53, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jaki siedzi odpowietrznik w śrubie od wysprzeglika ? EXC 200 1999r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:30, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ciekawi mnie ile to może być 100 "moto" godzin naliczonych przez chiński liczniczek, na takie co liczą te liczniki ktmowe ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 23:08, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
jak zauwazyłem z kolegą to moje 2.5 mth to jego 3 ;P tak mniej więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej
Gość
|
Wysłany: Pon 19:38, 16 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Możecie mi powiedzieć jak wygląda wymiana korbowodu?
Z tego co czytałem- nie robi się tego samemu. Przy wymianie trzeba oddać wał do jakiegoś serwisu?
Jak korbowód się trzyma na sworzniu i jak oni go wybijają?
Chciałbym zaczerpnąć trochę wiedzy teoretycznej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|