Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:34, 05 Gru 2013    Temat postu:

Jak chcesz się wstrzymać z wymianą uszczelki to daj pod tą śrubę miedzianą uszczelkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:30, 05 Gru 2013    Temat postu:

a niestety uszczelka droga bo koło 60-70 zł ;/ ale jak masz czas to rozbierz to nie uszkodź uszczelki ( np. podwaz odrobine pokrywe i nozykiem podważ uszczelke żeby została na pokrywie albo na karterze, potem wszystko odtłuść najlepiej zmywaczem jakims ale ekstrakcyjna benzynka też da rade i złóz na paste ( silikon odpowiedni ) jakies dirko np

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:40, 06 Gru 2013    Temat postu:

dzieki - ale do wiosny pewnie nie rusze - prawa reka slabo mi działa Wink.
W larssonie ta uszczelka kosztuje 27 zł - wiec moze wymienie - ale nie ma stresu Smile
[link widoczny dla zalogowanych]

A jeszcze jedno - przed katem dłuzszy postój - umyłem go i wysuszyłem, wyjąłem akumulator i spusciłem paliwo z gaźnika i nasmarowałem łańcuch - tyle co mogłem zrobić lewą reką
Jakieś sugestie co więcej muszę zrobić aby spokojnie sobie czekał aż dojdę do siebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 13:23, 06 Gru 2013    Temat postu:

odradzam uszczelek zamienników - one w ogóle nie trzymają, chyba że od razu potraktujesz je jakąś pastą uszczelniającą, ale to z kolei bezsensowny wydatek na uszczelke, jak mozesz odzyskac tąco masz i ją posmarować tak samo pastą Very Happy ja miałem takie zestawy to ciekło jak ze świniaka jak to sie mówi Very Happy kasa w błoto ( kij z uszczelka, gorzej z olejem bo drozszy 0

serwisówka do ręki ( lewej ? Razz ) i na pierwszych stronach masz opisane co zrobic żeby zimować moto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:34, 06 Gru 2013    Temat postu:

Motocykl na podnośniku aby oba koła były w powietrzu, zrób też lekkiego flaka z dętek, wymień olej na świeży i zatkaj sobie wydech jeżeli masz czym.
Warto też spryskać plakiem albo czymś co by nie zerdzewiał - np, nyple, szprychy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 16:48, 06 Gru 2013    Temat postu:

plakowanie dobra sprawa Very Happy ja zawsze psikam całą duze puche jakiegos taniego plaka z marketu, nic nie rdzewieje, potem jak chce ruszyc to przecieram szmatką i jest jak nówka Very Happy no i zauwazyłem że przez kilka jazd pierwszych błoto zdecydowanie sie mniej przykleja.

[link widoczny dla zalogowanych]

tutaj fotka mojego przygotowanego do zimowania ( u mnie akurat wakacyjnego ;D )
jeszcze dochodzi sprawa gaźnika - tutaj najlepiej jest spuscic paliwko, ale z kolei gumwoe elementy bez paliwka sie mogą odszktałcac/twardnieć itp. wiec róznie z tym bywa, niektórzy spuszczają ale co jakis czas napełniają... ja np wyciągam i zawsze na zime go czyszcze, a czyszcząc zawsze psikam czyms na gumowe uszczelki chociazby włąsnie plakiem wtedy są bardziej plastyczne i sie nie wysuszają.

mozna zalać tak jak manual radzi troche oleju do cylka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:21, 07 Gru 2013    Temat postu:

o wyplakować dam radę lewą łapką Smile - dzieki.
Co do cycka to pewnie go przepalę z raz w miesiącu - więc nie bede go zalewał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:15, 07 Gru 2013    Temat postu:

Samo przepalanie szkodzi bardziej jak nie przepalanie.
Także albo pojeździć trochę po zapaleniu albo nie robić tego wcale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:36, 07 Gru 2013    Temat postu:

przepalanie krótkie owszem szkodzi, co innego odpalenie i nagrzanie do temperaturey roboczej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 17:32, 08 Gru 2013    Temat postu:

Po ile chodzą zarejestrowane w PL ramy z ubezpieczeniem i przeglądem od ktm exc?
Sama rama bez kół/lag/wahacza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:58, 08 Gru 2013    Temat postu:

1500-3000 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:53, 08 Gru 2013    Temat postu:

Jaki siedzi odpowietrznik w śrubie od wysprzeglika ? EXC 200 1999r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:30, 14 Gru 2013    Temat postu:

Ciekawi mnie ile to może być 100 "moto" godzin naliczonych przez chiński liczniczek, na takie co liczą te liczniki ktmowe ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 23:08, 14 Gru 2013    Temat postu:

jak zauwazyłem z kolegą to moje 2.5 mth to jego 3 ;P tak mniej więcej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej
Gość






PostWysłany: Pon 19:38, 16 Gru 2013    Temat postu:

Możecie mi powiedzieć jak wygląda wymiana korbowodu?
Z tego co czytałem- nie robi się tego samemu. Przy wymianie trzeba oddać wał do jakiegoś serwisu?
Jak korbowód się trzyma na sworzniu i jak oni go wybijają?
Chciałbym zaczerpnąć trochę wiedzy teoretycznej Wink
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 73 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin