|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:28, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
zalezy co to za s12 czy crossowa czy enduro, jak crossowa to bedziesz miał koło jak w rowerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Effendi
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 17:06, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Crossowa, no cóż, już kupiłem i chyba będę zakładał, teraz widzę, że jest dużo węższa od mojej obecnej, 140/80.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 17:40, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Effendi napisał: | Crossowa, no cóż, już kupiłem i chyba będę zakładał, teraz widzę, że jest dużo węższa od mojej obecnej, 140/80. |
a wczesniej miałeś endurową czy mx?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:35, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
na tym schemacie jest różnica w teoretycznych rozmiarach, w praktyce rozmiary nijak się maja do faktycznych wymiarów opony w zaleznosci od firmy i modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Nie 9:04, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie ja mam oponkę 120, która jest szersza od 140...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 17:23, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie powiedzcie mi gdzie moge sprawdzić jaki symbol sprężyn będzie dobry pod moją wagę, mam SX 450, 05R. Potrzebuje spręzyn na przód i tył pod wagę 115kg.
Stosował ktoś może jakieś zamienniki czy tylko i wyłącznie WP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 19:46, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
na 26 stronie serwisówki masz podane, najtwardsza to chyba 99/260 ale nie jestem do końca pewien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 20:02, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
w tej moje serwisówce nie mam czegoś takiego, jest tylko symbol sprężyny do 95kg a to tak za mało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Effendi
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 21:00, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moja wcześniejsza opona wygląda na oponę MX, jest firmy Michelin, nie wiem jaki model, narazie i tak nie mam jak jej zmienić, bo weekend i święta, a za tym idzie brak otwartych jakichkolwiek zakładów wulkanizacyjnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:08, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Według serwisówki każda sprężyna jest na +/-10kg.
76/250 60-70kg
80/250 70-80kg
84/250 80-90kg
Więc jak masz 115kg to jak dla mnie powinieneś szukać sprężyny 92/250 lub 97/250
[link widoczny dla zalogowanych]
Przód tak samo:
4,8 masz do 90kg
Więc powinna być 5,2N/mm
Jeżeli masz sprężyny L=505mm to nie ma większej niż 4,8N/mm
Jeżeli masz L=485 to sprężyny są aż do 5,2N/mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Są to jednak bardzo twarde sprężyny i czy takie kupisz używki - wątpię.
Raczej musisz liczyć się z wydatkiem około 1000zł na zestaw sprężyn.
Przy takiej zmianie powinieneś zrobić już porządny tuning zawieszenia.
Jedną z lepszych osób w tym temacie jest Marek.
Do końca stycznia ma promocję na serwis i tuning zawieszenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Za tuning zapłacisz z 2000zł ale warto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 21:52, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tak myslalem ze może mnie to wynieść ok 1000zl za same sprężyny.
Jeżeli chodzi o przód to nie będę bawił się w tuning, tylko wymiana sprężyny. Natomiast przy tyle już sie nie obejdzie bez tuningu.
A gdzie mogę sprawdzić jaka mam dlugość z przodu L=505mm czy L=485?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 9:02, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Rozebrałem gaźnik. Moto schodzi wolno z obrotów, zatrzymuje się na niecałą sekundę na obrotach minimalnie wyższych niż wolne. Moja teoria na ten temat to:
-oring na śrubie regulacji wolnych obrotów może być uszkodzony
-przepustnica jest cała, bez uszkodzeń czyli to odpada.
Jednak skąd będę wiedział że przepustnica jest poprawnie zamontowana?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 10:05, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Rozebrałem gaźnik. Moto schodzi wolno z obrotów, zatrzymuje się na niecałą sekundę na obrotach minimalnie wyższych niż wolne. Moja teoria na ten temat to:
-oring na śrubie regulacji wolnych obrotów może być uszkodzony
-przepustnica jest cała, bez uszkodzeń czyli to odpada.
Jednak skąd będę wiedział że przepustnica jest poprawnie zamontowana? |
jeszcze sprawdź oring na śrubie mieszanki, tez daje taki objaw,
przy montażu sprawdź czy wózek przepustnicy lata swobodnie góra-dół, czy rolki kręcą się luźno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 11:21, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
pasuje to też idealnie do ubogiej mieszanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pon 13:52, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ponawiam pytanie:)
A gdzie mogę sprawdzić jaka mam dlugość sprężyny w przednich lagach L=505mm czy L=485?
Jaka jest standardowa twardość sprężyny w moim SX 450 z 2005 roku, zawieszenie WP 48, znalazłem, że 4,6 NM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|